Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Renault Kangoo I 1.2 16V 2005, D4F730 (facelift versie)
Mijn homokineet aan de wielzijde links voor tikt. Ik wil deze vervangen, maar als ik op verschillende onderdelen websites kijk is het mij niet duidelijk welke ik moet hebben. De verwarring zit hem in de buitenvertanding wielzijde en de diameter van de o-ring. Met de kentekencheck vind ik de volgende onderdelen:
Het lijkt mij dat beide niet kunnen passen. Weet iemand welke homokineet onder mijn auto past?
ps. Ik kan natuurlijk de as er uit halen en tellen/meten, maar ik hoop dat iemand het antwoord weet zodat ik dat pas hoef te doen als ik de homokineet daadwerkelijk ga installeren.
Ook opletten of de abs ring hetzelfde is, aantal tanden vooral belangrijk, de omtrek zal wel kloppen
Voor de clio ook al eens een verkeerde binnengekomen
Verder is loshalen toch wel te adviseren voor het bestellen, als je de auto dagelijks nodig hebt dan maar in het weekend...
Mijn huidige kangoo heeft geen abs, makkelijker bestellen,
Complete aandrijfas is ook niet duur nieuw, of van de sloop, scheelt troep, eventueel kun je de bakolie ook hergebruiken of verversen, mrauto verkoopt goedkope bolk 2L flessen, 4L nodig
Bedankt voor jullie antwoorden. Ik zal volgend weekend de boel even loshalen en het aantal ABS tanden, buiten/binnenvertanding tellen en de diameter van de o-ring opmeten.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hallo, ik ben nieuw hier, zeker niet mijn eerste Renault maar nu haal ik vrijdag mijn ‘nieuwe’ Zoe op.
Het is er één uit augustus 2020, R135 52kWh.
Omdat ik eerst wil uitzoeken welke lader ik wil laad ik hem zolang aan het stopcontact op.
Mijn vraag...
Ik heb aan den lijve ondervonden dat de batterij van mijn (firma) wagen zga leeg was na +- 4 weken inactiviteit en heb zodoende een jumpstarter gebruikt van t werk...
Dat was me wel makkelijk! Plus bij plus , min bij min , knopje aan en.....gaan 👍....
Dinsdagochtend staat de terugrit vanuit Frankrijk naar Nederland op het programma. We trekken een caravan en vandaag zag ik onder de motorkap dat de koelvloeistof net op het min streepje staat. Ik wil deze dus graag bijvullen maar ik kan met geen...
IMG_5470.jpeg IMG_5469.jpeg IMG_5468.jpeg IMG_5468.jpeg Beste wensen voor iedereen op dit forum
RENAULT, CLIO 0.9 TCE DYNAMIQUE uit 2014
Welke emm en kan ik hier met ddt4all aanpassingen doen
Heb software 5.50 gebruikt met 2 verschillende obd2...