Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Onze Zoë is van oktober 2020 met een 52 kwh accu. Wij hebben vorige maand € 4.204,00 excl btw betaald. Na een aantal keer mailen en geen reactie ging het afgelopen februari ineens heel snel.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Goedendag. Ik wil dit jaar nog een tweedehands Austral full hybrid aanschaffen. Wat mij opvalt is dat er veel te koop zijn in binnen en buitenland met weinig kilometers op de teller. Ik vraag mij dus af waarom deze autos zo snel en met zo weinig...
Ik heb weer een nieuwe set 195/55/16 91H Michelin e-primacy ter overname voor 300€. Mocht je interesse hebben dan stuur maar een PB, ophalen in Nijmegen of op werkdagen Eindhoven
Mijn Zoë (bj 2015, eigendom sinds import uit Frankrijk in 2017, 22 kWh, snellader), begint steeds kieskeuriger te worden bij publieke laadpalen en de actieradio is deze winter ook stevig terug gelopen.
Ik zou het fijn vinden als ik zelf de SOH en...
Kan ik ook zien wat de conditie is van de accu pack?
Want men zegt dat je 5 minuten op EV kan rijden maar dat red ik niet. Denk dat ik net 2 minuten haal.
IK heb de afgelopen vijf weken alleen maar korte ritjes gedaan met mijn Renault Megane Plugin Hybrid.
Nu kreeg ik vanmorgen de melding: Elektrische syst controleren.
Er brandt geel driehoekje links op scherm en het gele lampje met de...
Ik heb een foutmelding in mn Airbag systeem. Dit is met een flinke reparatie aangepakt door de accu en de dynamo te vervangen, want de redenatie as dat de dynamo slecht was en daardoor te weinig spanning, en dat dat de foutmelding kon verklaren. Dat...
We hebben sinds een paar weken een probleem met de accu van onze Megane IV TCe 130 uit 2016. Ondanks dat we hoofdzakelijk lange stukken (>100 KM) hebben gereden rond de kerst, was de accu toch ineens zo leeg dat de auto niet meer startte en een...