Met onze vorige Espace III 2.2dT nooit problemen gehad en deze Espace IV is het 1 en al ellende

Heb een gezin met 3 kleine kinderen en met deze Espace mag je wel een paar banken beroven je loopt er echt letterlijk op leeg!
Heb sinds vorige week een nieuwe motor erin gezet met 64.000km gelopen en nu weer problemen moeite met starten, inspuitsysteem defect.inspuitsysteem buiten werking,ESP defect, automatische handrem defect en ga zo maar door.
Rij nu nog geen week met de auto of ik heb er al ellende mee!
Eergisteren wou de auto ook niet starten was de kaartleze kapot nieuwe erin gezet start ie weer gelukkig al rattelt de kaartlezer veel weet niet wat dat kan zijn

Heb de volgende dingen al vervangen aan onze Espace
-nieuwe motor bij 311.000km ( krukaslager lagen eruit)
-nieuwe achterveren ( waren gebroken)
-nieuwe kaartlezer
-nieuwe EGR klep
-nieuwe Turbo
kortom teveel om op te noemen wou dit effe kwijt want heb geen zin meer om voor deze auto te werken,wij zouden afgelopen vrijdag naar Spanje vertrekken ging niet door omdat de auto nog niet echt op tijd klaar was.
Nu zouden wij aankomende vrijdag naar Spanje vertrekken maar durf dit niet met de kids aan heb er geen vertrouwen meer in de Espace.
Dus heb voor mijn eigen wijze beslissing genomen dat ik de Espace de deur uit zet en een Citroen C4 Picasso wil gaan aanschaffen