Beste allemaal,
Bij onze espace wil de motorkap vergrendeling niet meer open via de normale manier.
Nu heb ik via de onderkant van de auto geprobeerd de kabel omlaag te trekken en dat wil wel.
Enkel is het probleem dan de vergrendeling van de motorkap aan de bijrijders kant van de auto wel los gaat en daar kan ik dan ook de kap iets optillen (centimeter of 3) maar hij lijkt aan de bestuurderskant nog vast te zitten ergens.
Wie weet hoe ik dat los kan krijgen en wie heeft eventueel een foto voor me van hoe de kap normaalgesproken vergrendeld wordt.
Wat ik nog toe wil voegen is dat de accu leeg blijft te zijn, maar dat zou voor het openen van de kap niet uit moeten maken volgens mij. Wij kunnen nu dus ook niet bij de accu komen om die op te laden of te vervangen.
Starten lukt ook niet (startonderbreking)
Ik hoop dat iemand mij wat tips kan geven.
Alvast heel erg bedankt voor de hulp.
Patrick
Renault espace 1996 motorkapvergrendelings probleem
-
Topic author - repeating visitor
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 19 nov 2010 07:33
-
- Gouden Bahco
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 30 apr 2025 22:36
- Actief als: particulier
Re: Renault espace 1996 motorkapvergrendelings probleem
De vergrendeling aan de linker kant zit vast met de kabel die van binnenuit de auto komt. Van hier uit gaat een losse kabal naar de rechter ontgrendeling.
Je zult van onderen met een lange schroevendraaier of iets dergelijks het slotje moeten kunnen bedienen, mogelijk zie je ook de kabel die van binnen uit komt. Ga er vanuit dat deze gebroken is gezien die kant niet meer open wil.
Een makkelijke manier is er helaas niet gezien je er lastig bij kunt, je zult even moeten hobbyen helaas.
Je zult van onderen met een lange schroevendraaier of iets dergelijks het slotje moeten kunnen bedienen, mogelijk zie je ook de kabel die van binnen uit komt. Ga er vanuit dat deze gebroken is gezien die kant niet meer open wil.
Een makkelijke manier is er helaas niet gezien je er lastig bij kunt, je zult even moeten hobbyen helaas.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-