Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Van de Scenic heb ik hem in Nederlands,
maar van de kangoo alleen in het pools
Ik ben een echte kaaskop, dus de poolse taal niet machtig.
Heeft misschien iemand een link of tip om deze te downloaden
MODERATOR EDIT
Onderwerptitel aangepast en bericht verplaatst naar het juiste topic gedeelte
Welke van de Kangoo ? Mogelijk heb ik hem in het Engels.
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! Wie dingen uitstelt, heeft altijd wat te doen ... Freudiaanse verspreking: 'onbedoelde uitspraak die inzicht kan geven in de onbewuste gedachten of verlangens' Trumpiaanse verspreking: 'per ongeluk de waarheid vertellen'
reeds heb ik de nederlandse gekocht via marktplaats
deze werkt alleen niet onder windows 7 , maar onder xp en vista is het toppy
bedankt voor aanbod
en mod hoezoo verkeerd???
is whp geen techniek???
maar hoe dan ook bedankt voor het in goede banen leiden van dit forum
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
na jaren de Laguna te hebben gehad nu de overstap gemaakt naar de Talisman.
nu vroeg ik mij af iemand weet waar ik een werkplaatshandboek kan vinden of aan kan schaffen.
ik ben benieuwd naar jullie reactie.
Mijn auto slaat af als huij bij stilstand stationair draait ,dit gebeurd ook als ik achteruit wil rijden en voor het stoplicht stil sta.
Heeft iemand een idee wat de oplossing is van deze storing?
Beste lotgenoten, Nadat onze Kangoo 2002 1600-16 van zijn elektronische spoken is afgeholpen via dit voortreffelijke forum is er een nieuw probleem: De ATF van de stuurbekrachtiging lekt via een gat in de slang. Op internet vind ik geen vervangend...
Ik heb een vraag ivm autoradio van mijn Kangoo 2013.
Het is een met ingebouwde speaker om te bellen.
Nu wil ik een andere radio steken en weet niet welke kabels welke functie hebben. Ik weet al.dat ik een adapter nodig heb naar ISO maar moet...
Ik heb nu 6 maanden een Kangoo 1.6 16V Automaat (4 bak)...af en toe, als hij warm is gereden gaat het Opschakelen met een klap, dat is vooral als ik flink accelereer...bij rustig optrekken is dat probleem veel minder aanwezig.
Ook wil hij, als ik...
Goede dag allemaal ik ben hier nieuw op het forum .
En heb het wel bekende probleem met mijn Renault Kangoo 1.6 16v uit 2005
heet gaat om de storing van de gaspedaalsensor waar veel mensen last van hebben .
Heb nu een nieuw setje op de kop getikt,...
Ik rijd een Renault Kangoo uit 2000 hier brandt sinds kort het airbag lampje van.
Het brandde in eerste instantie af en toe en later is het constant gaan branden, ik heb de aansluitingen als gesoldeerd onder de stoel.