Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
vanmorgen startte de auto (2.2DCI VAN 2005)niet... na maar liefst 6u30 wachten komt de wegenhulp. Zoals verwacht accu loopt op zijn laatste benen. Wegenhulp zet me vanavond uiteindelijk verder op weg. nog net een accu kunnen scoren, gauw even plaatsen. Helaas doet hij niet meer. alles werkt prim totdat ik op motor wil starten. Zodra ik de motor wil starten is het over en out.
lijkt alsof de voorgloeris kortsluiting geven.
Heb ik de accu nu zo verkeerd teruggeplaatst?
Iemand idee waar ik verkeerd ben gegaan
Als je de plus op de plus en de min op de min gedaan hebt kan het niet fout!
Gaat de motor wel rond of ook niet? Heb het deze week al aantal malen eerder gehad dat een nieuwe accu het met deze kou niet doet....
bedankt voor je berich mechanic.
Draait idd niet rond. Vanmorgen heeft de wegenhulp me weer op weg geholpen. Heb een goed half uur gereden op de autosnelweg om de batterij op te laden...Geen kick te bespeuren.
Helaas pindakaas
Heb hem gelukkig bij de dealer gepoot. Hij mag het morgen oplossen.
Zou het dan gewoon een slechte nieuw accu kunnen zijn.
Dat kan zeker, de accu's die ik van de week had gezien die nieuw waren en toch slecht waren, hoe toevallig, ook anwb accu's. Meet je ze door zijn ze ok, maar starten ging er niet op.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Kan ik ook zien wat de conditie is van de accu pack?
Want men zegt dat je 5 minuten op EV kan rijden maar dat red ik niet. Denk dat ik net 2 minuten haal.
IK heb de afgelopen vijf weken alleen maar korte ritjes gedaan met mijn Renault Megane Plugin Hybrid.
Nu kreeg ik vanmorgen de melding: Elektrische syst controleren.
Er brandt geel driehoekje links op scherm en het gele lampje met de...
Ik heb een foutmelding in mn Airbag systeem. Dit is met een flinke reparatie aangepakt door de accu en de dynamo te vervangen, want de redenatie as dat de dynamo slecht was en daardoor te weinig spanning, en dat dat de foutmelding kon verklaren. Dat...
We hebben sinds een paar weken een probleem met de accu van onze Megane IV TCe 130 uit 2016. Ondanks dat we hoofdzakelijk lange stukken (>100 KM) hebben gereden rond de kerst, was de accu toch ineens zo leeg dat de auto niet meer startte en een...
Ik heb me accu los gehaald om bij de lampen te kunnen komen. Bij het terug plaatsen begon ik te twijfelen hoe de draden moesten zitten de + en - zijn mij wel duidelijk maar ik heb nog 2 extra draden.
Mijn Zoë ZE 50 R135 gaf aan dat de accu zwak was en werd opgeladen. Ik vond dat niet zo’n wonder want volgens het onderhoud boekje moest er ook een nieuwe in. Echter dit heeft niets gebracht. Het blijkt dat de Zie niet goed in slaap gaat. Inmiddels...