Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
ook ik heb het probleem met het airbag systeem dat het lampje van de airbag brand en het service lampje.
inmiddels alle stekkers onder de stoelen netjes doorgesoldeerd en met krimkous afgewerkt. > geen succes
sleepring onder het stuur vervangen > geen succes
obd2 reader uitgelezen > geen fouten te zien.
airbag lampje + service brand als je hem op contact zet. auto starten lampjes gaan 5 tot 10 seconden uit en daarna gaan ze weer branden. ik weet het niet meer
van de week even naar Thomas autotechniek in Ter Aar even uit laten lezen om te kijken waar het probleem zit.
Mooi dat je de oorzaak hebt gevonden. Alleen jammer dat je niet als eerste even langs een garage bent geweest, nu heb je diverse dingen voor niks gedaan.
Hallo allemaal.
Ik heb ook het zelfde probleem airbag lampje + service aan staan.
Een monteur had de stekker van de gordelspaner kapot gerukt en de vsn de airbag ook denk ik.
Uitgelezen gaf aan gordelspaner links achter kortsluiting permanent....ik weet het niet meer wie kan mij hierbij helpen aub.
Ik zet mijn nummer als iemand mij kan helpen heel graag.
Hallo allemaal.
Ik heb ook het zelfde probleem airbag lampje + service aan staan.
Een monteur had de stekker van de gordelspaner kapot gerukt en de vsn de airbag ook denk ik.
Uitgelezen gaf aan gordelspaner links achter kortsluiting permanent....ik weet het niet meer wie kan mij hierbij helpen aub.
Ik zet mijn nummer als iemand mij kan helpen heel graag.
0619989239
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Sinds gisteren zijn mijn partner en ik eigenaar van een eerste generatie Twingo (2003). Top auto!
Nou heeft het kleine Twingootje een aantal problemen, waaronder technische problemen. We hebben al een beetje sleutel ervaring, maar...
Ik rijd een Renault Kangoo uit 2000 hier brandt sinds kort het airbag lampje van.
Het brandde in eerste instantie af en toe en later is het constant gaan branden, ik heb de aansluitingen als gesoldeerd onder de stoel.
Beste Vrienden
Heeft er iemand van de Renault Megane CC rijders een elektrisch schema van de airbags .Meer bepaald een schema van hoe de Kleuren zijn aangesloten voor de stekker onder de passagier stoel.
Goeiedag beste Renault liefhebbers,
Mijn schoonouders rijden met een Renault megane II coupé/cabriolet 1.9 dci bj. 2004 waarvan de koelvloeistof verdwijnt tussen het blok , auto is binnen geweest in garage en die wist te vertellen dat de...
De wagen trekt wel goed op, hij doet het niet altijd.
Aan de batterij meet ik 14,3 V
Ik weet niet zeker of de oorzaak te vinden is aan de ontsteking, of bijvoorbeeld iets aan het vliegwiel.
De koppeling is vrij straf.
Wie kan mij vertellen hoe je het kofferbak slot demonteert van een renault megane 2 cabrio,
Ik zie wel 2 bouten aan de binnen kant in de kofferbak, maar dan is hij nog steeds niet los.
Heeft iemand hier ervaring mee.
Graag een reactie.
M.v.gr Eddie
Ik ben bezig om mijn kachel ventilator te demonteren omdat er heel veel blad in zit,
De ventilator zit aan de bestuurderskant, en bij het weghalen van het interieur filter en huis zie ik em zitten.