Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Ik dacht lekker slim te zijn en mijn vriendin te verrassen met het wisselen van een radio (ze wilde graag met parrot). Bij het aansluiten van de radio, moest ik een code invoeren, deze zijn helaas niet meer aanwezig. De gegevens van de radio zijn
@dalemon: hoe zit dat dan?
Je hebt twee verschillende radio's. Wat heeft dat met een Parrot te maken dan? Dat staat helemaal los van de radio. Dus ik snap niet waarom je voor een Parrot een andere radio nodig bent.
Op dit moment vertrouw ik dit niet en daarom kan ik je de code's ook niet geven.
Nu: Twingo II 1.6 16V Renault Sport Gordini CUP 2011 Bleu Malte (TERNT) Ex: Twingo II 1.2 16V Dynamique 2011 Rouge Dyna (TENNJ) Ex: Grand Scenic 2.0 16V Serié Limiteé Tech Line LPG-G3 2006 Gris Beige (TEC66)
Ik heb twee auto's, mijn vriendin heeft een clio en ik heb een megane. Aangezien ik geen parrot nodig heb voor mijn telefoon, wilde ik die overzetten naar mijn vriendin's auto. Ik had alles netjes losgehaald, dus ook van de stroom af. Parrot overgezet en alles weer netjes in elkaar gezet. Toen gaf hij bij beide auto's aan dat hij een code nodig heeft. Ik weet dat het niet de slimste actie is, maar ik heb dus nu twee auto's waarbij een code ingevoerd moet worden.
Nou, was het maar een mooie grap, vriendin is ondertussen boos! Ik dacht haar een plezier te doen door het over te zetten, ze wil nog wel eens bellen in de auto, dat is een dure hobby..... Aangezien ik niet gebruik maar van telefoon in de auto, dacht ik "slim" te zijn en het over te zetten. Alleen de theorie in mijn hoofd en de praktijk pakte vanmiddag anders uit. Ik heb overal gezocht naar de codes, maar kan ze dus nergens meer vinden. Ik hoop dat Richtrip me kan helpen
Ik kan je niet genoeg bedanken! De radio's doen het (gelukkig) weer. Vriendin is weer blij, kreeg alleen wel een pen en een papier in mijn handen.......
@dalemon: mooi dat je tevreden bent. Hopelijk je vrouwtje nu ook
Ik hoop dat je hebt begrepen dat we wel voorzichtig zijn met deze codes verstrekken. Maar je verhaal klonk in ieder geval de tweede keer wel aannemelijk
Nu: Twingo II 1.6 16V Renault Sport Gordini CUP 2011 Bleu Malte (TERNT) Ex: Twingo II 1.2 16V Dynamique 2011 Rouge Dyna (TENNJ) Ex: Grand Scenic 2.0 16V Serié Limiteé Tech Line LPG-G3 2006 Gris Beige (TEC66)
enige tijd geleden heb ik de accu vervangen nu moest ik de code v/d radio invoeren deze heb ik niet meegekregen bij de aankoop. Wie kan mij aan de code helpen?
mod no: 22DC 277/62
RN 277F30213505
PROD no:FD0103250213505
T0X365
8200256141TX365
Hallo, na een kapotte sensor en een defecte accu deze week doet mijn radio het niet meer.
Heb de code die op het onderhoudsboekje(groene sticker) ingevoerd maar zal wel niet de radiocode zijn want hij blijft error aangeven.
heb de radio eruitgehaald en de volgende gegevens staan erop.
Model no:22DC277/62
prod. no. FD03035303841169
RN277F30384169
T453 security
kan iemand hier iets mee, je mist wel de muziek als je 's morgens naar het werk gaat....
BVD
Arnold
Code 4595 geprobeerd zonder resultaat. Het blijft knipperen. Hoe kan ik de code bevestigen (met welke knop oid) of hoort hij deze automatisch te pakken??
Vorige week een Megane gekocht en was vandaag bezig met mijn radio. Nu moet ik een code invoeren en kan het nergens vinden. Barcode: 8200256141TL397
Alvast bedankt voor de moeite.
Hallo,
Ook hier is de accu eraf geweest.
Echter weet ik wel de code maar als ik die invoer geeft hij 'error' aan....??
Ook hoor ik geen bevestigingssignaal of een akoestisch geluid zoals in het boekje staat.
Geef de gegevens door op de zijkant van de radio door, misschien heb je een verkeerde code.
Bedenk wel dat de tijd dat ERROR in beeld staat steeds langer duurt naarmate je meer verkeerde codes ingeeft. Het kan tot een half uur duren alvorens er weer 0000 komt te staan.
Wij hebben onze zoe een ohdb laten geven. Nou meer het laten afvinken van een checklist eigenlijk 🤔 maar goed. Gelijk gevraagd of ze de soh willen checken. Dit moesten zij opvragen?? Dit is al een paar weken geleden en elke keer zeggen ze we bellen...
Ik ben op zoek naar de motorcode van mijn renault kangoo express 1.5 dci 75 bouwjaar 18-01-2017.
Dit ivm wanneer ik de distributie moet vervangen, bij welke kilometer stand.
Waar kan ik de motorcode vinden?
Alvast bedankt voor jullie...
Standaard ontgrendel je de Megane E-tech met de sleutel of sleutelkaart. De startknop indrukken en gaan.
Is er ook een instelling dat je na het ontgrendelen eerst een PIN code moet invoeren voordat je de startknop kan gebruiken?
Dag vrienden!
Ik heb vandaag mijn buurman geholpen met zijn Renault Kadjar die niet goed loopt, en de code scanner (goedkoop Chinees ding) gaf een code voor de nokkenas sensor. Die heb ik nu vervangen en start nu ook al beter, maar krijg nog steeds...
Hallo, ik heb een Renault Espace, Initiale Paris uitvoering, uit 2017.
Voor het on-line bestellen van onderdelen moet ik de model code invullen. Ik kan kiezen uit: jra4 jra5 jral jram jrm1 jrme. Weet iemand welk model bij welke code hoort?