Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Kunnen wij niks mee.
Wij moeten de codes hebben welke aan de zijkant van de radio op een sticker staan.
In dit topic staat wel ergens een foto welke codes er bedoeld worden.
Even de radio uit het dashboard halen en de codes noteren, dan kunnen wij je verder helpen.
Antonio.
Renault, a way of life!
-------------------------------------------------------------------------------------
Mijn auto's: R5 GTS Fashion '89, R5 GTX '87.
Hallo, eergisteren heb ik een Renault Laguna gekocht. De verkoper heeft de originele radio (Cabasse Auditorium - tronic) teruggeplaatst maar helaas niet geactiveerd. Vanavond heb ik de radio er uit gehaald, in de hoop om via het Renaultforum de juiste code te traceren.
Dit zijn de gegevens:
8200063200TI387
T0I387
RN279F10004403
PROD No: FD0101050004403
MODEL No: 22DC279/62E
Na wisseling van accu wordt er gevraagd Code te toetsen. Wie zou mij kunnen helpen?
Betreft: Renault scenic 2004
Radio:
Model No: 22DC278 / 62P
T0U760
RN278F20022511
8200152346TU760
Na het vervangen van een zekering in mijn clio uit 2002 moet ik de radiocode opnieuw invoeren. Deze blijk ik niet te hebben. Wie o wie kan mij hieraan helpen?
Mijn vaders accu was leeg en nu vraagt hij om een code.
Het enige wat ik heb kunnen vinden is de volgende code:
8200361130A 332
En nog iets van mag: 41186222B
Ik ben in het bezit van een clio 1.6 16v.
Er is pas een nieuwe accu ingezet met als gevolg invoeren van de code voor de radio.
De code had ik al in het boekje staan van de eerste eigenaar.
Na een aantal keer proberen pakte hij de code alsnog niet en nu is de wachttijd al zeker een uur om hem opnieuw in te voeren.
Na dit ben ik naar de dealer gegaan en die gaf mij de code, dit is dezelfde code die ik al had staan in mijn boekje.
Deze code heb ik nog een keer handmatig en via de satelliet proberen in te voeren maar er staat direct weer CODE(heeft nooit error gestaan).
Mijn wachttijd om opnieuw de code in te voeren is nu al zo lang en ik weet niet meer wat ik moet doen aangezien de code niet werkt die de dealer heeft gegeven(de code die ik al had).
Is dit probleem bekent bij jullie en wat zou ik kunnen doen?
Alvast erg bedankt!
Wij hebben onze zoe een ohdb laten geven. Nou meer het laten afvinken van een checklist eigenlijk 🤔 maar goed. Gelijk gevraagd of ze de soh willen checken. Dit moesten zij opvragen?? Dit is al een paar weken geleden en elke keer zeggen ze we bellen...
Ik ben op zoek naar de motorcode van mijn renault kangoo express 1.5 dci 75 bouwjaar 18-01-2017.
Dit ivm wanneer ik de distributie moet vervangen, bij welke kilometer stand.
Waar kan ik de motorcode vinden?
Alvast bedankt voor jullie...
Standaard ontgrendel je de Megane E-tech met de sleutel of sleutelkaart. De startknop indrukken en gaan.
Is er ook een instelling dat je na het ontgrendelen eerst een PIN code moet invoeren voordat je de startknop kan gebruiken?
Dag vrienden!
Ik heb vandaag mijn buurman geholpen met zijn Renault Kadjar die niet goed loopt, en de code scanner (goedkoop Chinees ding) gaf een code voor de nokkenas sensor. Die heb ik nu vervangen en start nu ook al beter, maar krijg nog steeds...
Hallo, ik heb een Renault Espace, Initiale Paris uitvoering, uit 2017.
Voor het on-line bestellen van onderdelen moet ik de model code invullen. Ik kan kiezen uit: jra4 jra5 jral jram jrm1 jrme. Weet iemand welk model bij welke code hoort?