Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Berichtdoor Negotar » 31 Mei 2013 21:12
step1970, Er zit niks bruikbaars bij.. Kijk op de cd wisselaar als je die hebt?
Zie ook 3 posts hierboven voor een voorbeeld plaatje.
Een sticker waarin het volgende op staat:
-"Security" met 1 letter, dan 3 cijfers.
-barcode met op het einde een letter, dan 3 cijfers.
seedn, na wat zoekwerk op google heb ik gezien dat de code die ik gaf zou moeten werken.
Voer de code in met je stuurwielbediening als je die hebt. Source knoppen om naar volgende cijfer te gaan, draaiwieltje om cijfers zelf te veranderen. 6 lang ingedrukt houden om op te slaan, en het zou dan weer moeten werken.
De code heb ik idd kunnen ingeven met het stuurwielbediening.
Maar de '6' lang ingedrukt houden om op te slaan klopt niet...
Nadat ik 10 min de '6' heb ingehouden, had ik door dat je de 'pauzeknop' van de stuurwielbediening even moet ingedrukt houden om de code op te slaan.
-We hebben een de getallen van een barcode nodig met op het einde 2 letters, en dan 3 cijfers.
-Of het woord "Security" met daarachter 1 letter en en 3 cijfers!
Hier staat dezelfde info die je ook had gepost, er is niks bij waar een code mee kan worden achterhaald!
Kenan, wat staat we op de radio zelf dan?
Ik weet niet precies wat voor type je hebt, maar als het goed is kun je in de 2 gaatjes geheel links en rechts op de radio bijv een kleine schroevendraaier steken, indrukken, en zo de radio losmaken en naar voren toe halen.
Kijk voor een voorbeeld plaatje even 1 of 2 pagina's terug in dit topic!
Kan iemand mij helpen aan de radio code voor mijn Renault Kangoo uit 2003?
model nr.: 1 22DC229/62
PRODUCT NR.: FD0402510116726
BARCODE: 8200057676TE815
Ook dit heb ik opgelost.
De sigarettenaansteker deed het ook niet, dus heb ik de zekeringen gecheckt.
En inderdaad de 15A van de radio etc was kapot.
Vervangen en nu werkt alles weer zoals het hoort.
Wat ik er van weet is dat de code alleen achterhaald kan worden als de radio zelf fysiek bij iemand (bijv. de dealer) is, die de boel uitleest, en er daardoor een code kan worden gegenereerd. Als ik het goed begrijp moet het eeprom worden uitgelezen, waarna er op een of andere manier een code uitkomt.
De manier waarop dit normaal gebeurd in dit topic kan volgens mij nu niet. Dit is een Pioneer radio, en normaal gesproken gaat het in dit topic om Philips radio's!
we hebben een renault scenic gekoch maar waarschijnlijk is de stroom eraf geweest.
nu moeten we een code invoeren die we niet hebben.
wie wil me helpen?
ik heb een nummer is dit goed?F938
Hallo,
Na het vervangen van de accu dien ik de code van de radio van mijn renault grand scenic opnieuw in te geven, maar deze heb ik zelf niet en volgens mij ook nooit gehad.
Deze nummers staan op de zijkant van de radio:
RENDRW 133-10
K997
RNRD0550099974
Ik heb al een of andere louche site geprobeerd en betaald, maar uiteraard geen code ontvangen...
Kunt u mij aub helpen?
Bedankt!
Groetjes,
Petra
Wij hebben onze zoe een ohdb laten geven. Nou meer het laten afvinken van een checklist eigenlijk 🤔 maar goed. Gelijk gevraagd of ze de soh willen checken. Dit moesten zij opvragen?? Dit is al een paar weken geleden en elke keer zeggen ze we bellen...
Ik ben op zoek naar de motorcode van mijn renault kangoo express 1.5 dci 75 bouwjaar 18-01-2017.
Dit ivm wanneer ik de distributie moet vervangen, bij welke kilometer stand.
Waar kan ik de motorcode vinden?
Alvast bedankt voor jullie...
Standaard ontgrendel je de Megane E-tech met de sleutel of sleutelkaart. De startknop indrukken en gaan.
Is er ook een instelling dat je na het ontgrendelen eerst een PIN code moet invoeren voordat je de startknop kan gebruiken?
Dag vrienden!
Ik heb vandaag mijn buurman geholpen met zijn Renault Kadjar die niet goed loopt, en de code scanner (goedkoop Chinees ding) gaf een code voor de nokkenas sensor. Die heb ik nu vervangen en start nu ook al beter, maar krijg nog steeds...
Hallo, ik heb een Renault Espace, Initiale Paris uitvoering, uit 2017.
Voor het on-line bestellen van onderdelen moet ik de model code invullen. Ik kan kiezen uit: jra4 jra5 jral jram jrm1 jrme. Weet iemand welk model bij welke code hoort?