Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
vandaag wilde ik wegrijden, eenmaal achteruit uit het parkeervak slaat hij af en bleef het storingslampje branden...
motor start heel moeilijk en loopt daarna max 1500 toeren. niet meer mee te rijden dus...
het betreft een diesel uit 2000..
zal hem een dezer dagen naar de garage moeten laten brengen en uit laten lezen om te weten wat er fout is.
misschien dat iemand hier bekend is met zo'n probleem??
hoop eigenlijk dat het niet meer is als een defecte/versleten bougie of een verstopte brandstoffilter...
het was dus een kabeltje wat kapot gegaan is doordat hij tegen de bandstofpomp aan kwam en die trilt altijd... pech hulp heeft zolang kabeltje gestript en tussen stekker en contact geklemd zodat ik ermee naar de zelf doe garage kan rijden om de kabel te repareren, stukje solderen en een krimpkousje eroverheen zou voldoende moeten zijn om weer te rijden
auto gaat toch verkocht worden want als hij de kabelboom bewoog kapte de auto er steeds mee... dat is de tweede renault met een breuk in de kabelboom... voor mij straks geen franse auto meer!!
Koop je een auto van de VAG-groep heb je hetzelfde !!
De kabeltjes zijn niet meer van koperdraad maar van aluminum en verkoperd.
Het moet licht en goedkoop.
Heel veel merken hebben er last van.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Zoals de titel al suggereert heb ik een renault master ii t35 2.5 dCi uit 2010 met een motor management storing. Wanneer ik deze uit probeer te lezen krijg ik geen storingscode. Tijdens het rijden rijden heb ik het volgende ervaren: in...
Bij het verwisselen van de waterpomp viel mij op dat de onderplaat vettig was. r110zweet2.jpg Bij nadere inspectie zag ik dat de motor zweet. Er lijkt een punt voor onderhoud te zijn (waar de imbus in past). r110zweet1.jpg
Ik kan niks vinden over...
Het gaat om een Renault espace uit 2005 2.0T 16V met een automatische transmissie.
Tijdens het schakelen tussen P, R, N, D verdwijnt af en toe de stand op het display. De auto lijkt dan nog wel de schakelen wel erg schokkerig. Bij het...
Bij onze Grand Scenic 1.2 TCE (benzine dus) uit 2014, (150k op de teller) hebben we regelmatig een melding Controleer inspuitsysteem als we op de snelweg rijden.
Uitlezen door garage leerde dat het de nokkenas positie sensor bank 1 was (P0365)....
Ik maak even een nieuwe draad aan om dit soort gevallen een beetje overzichtelijk te houden. De horror ervaring van ECO-Roller op dit punt beangstigen mij. Na mijn verhaal over de BMS update had ik niet verwacht hier zo snel terug te komen, helaas....
Heb een probleem met mijn [Renault Kangoo 2010, Motorcode K4MA7 (1.6 16V) Benzine.
Het probleem begon bij een storing met in de display (controleer remmen). Dus had ik de Kangoo laten uitlezen bij de Renault Dealer. Die kwamen uit...