En we zijn weer thuis.
Net 3 weken Kroatie achter de rug. De Espace heeft het behoorlijk voor zijn kiezen gehad met een caravan van 1500kg en vakantiebelading, en wat blijkt.....Geen centje pijn. Er gaat echt enorm veel in de auto, ondanks dat onze oudste achterin wilde zitten (3e rij). zelfs dan kan er nog voldoende tussen de stoelen, en achterin. Mijn vrouw heeft voor het eerst met de benen lekker naast elkaar kunnen zitten, zonder allerlei tassen e.d. onder haar voeten. (zij mag niet rijden, aangezien de combi te zwaar is voor B-rijbewijs.)
Nou ja, een beetje dan, want vandaag was het in Duitsland weer extreem warm (43 graden in de file) en dan houdt de Espace het ook niet koel. Hij liep warm in de file. Door de kachel op vol vermogen te zetten, en de automaat steeds weer in N te zetten als we stilstonden heb ik de temp uit het rode weten te houden.
Het was in de auto echter geen pretje, door de ramen allen open te zetten waaide het wel wat door, en daardoor hebben we het volgehouden.
Voor de rest kan ik alleen maar respect hebben, want wat een fijne reisauto is dit zeg. Geen enkel probleem met de caravan (wel handmatig schakelen, en op tijd terug van 4 naar 3!!), heerlijk comfortabel en een verbruik van ca 14,5-15l per 100km. De gemiddelde snelheid heeft heen en terug rond de 95-100km/h gelegen. (Stops niet meegerekend).
P1010397.JPG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.