Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Vast een eerste, paar picks, van onze Brommert, betere komen nog, de eerst 100 zitten erop nou ikke erg blij, als een klein kind van 62. heb al wat auto`s gehad, maar deze voldoet goed. later meer
Groetjes Rob
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Captur TCe 120 EDC Dynamique
Motor:TCe 120 EDC Brandstof:B
Uitrustingsniveau Automatis versnellingsbak Besteld op 17/05/2013
Pack Style
wielen in kleur Diamantee Noir
Privacy glass
Pack City Camera
Two-tone Ivoire / Noir Etoilé
Lichtmetalen wielen 17 D N
Noooooooohhh, dat is wel een hele mooie bijdrage aan de wereld die Captur heet. 225 eronder????
Twingo I (1995), Clio III (1998), Megane Classic (2001), Megane Grand Tour (2004), Megane Grand Tour Dynamique Business 2007, Megane Estate Dynamique (07-2009), Captur Dynamique Tce 90 (12-09-2013)
Gelijk al tanken? er zit toch een volle tank bij?
Gefeliciteerd en ziet er heel mooi uit, best een een beetje positief jaloers. moet wachten tot 2014 januari.
Top ook mooie velgen , staat goed
Scenic TCe 140 Bose, Two tone Blanc Nacre / Noir, Easy Life Pack, Lane Keep Assist, Pack Cruising
Kadjar Tce 130 EDC Bose Blanc Nacre
Captur Tce120 Ivoor wit met zwart dak EDC
Captur Tce 120 ivoor wit EDC
Scenic 3 TCe 130 Eclips Griis
Grand Modus 1.2 zwart
Scenic 1 zwart metalic LPG Dynamic 1.6
Nee Marco1975, dit was na 500 meter van de dealer , af, ik wilde hem van begin af helemaal, afgetankt hebben, er ging toch nog 5 euro bij, vanwege het bij houden gebruik, ik doe dat in het begin, door de liters, bij te houden, dus vandaar ik al bij de pomp stond
Groetjes Rob
Pack Style
Privacy glass
Pack City Camera
Dank je Huite, ja dit zijn de zomer sloffen, de winter banden krijg ik volgende week, was toch een groot probleem, om die te kunnen kopen, ze komen nu uit Duitsland, ook nog 3 weken levertijd , maar zijn nu onder weg, groetjes Huite
Groeten Rob
Pack Style
Privacy glass
Pack City Camera
Nou daar zijn ze dan,hebben er nu 400 km op zitten en zijn dik tevreden, maar dat had ik al door met een uurtje proefrijden
klasse . heb ze nou maar er op gezet , want de zon komt verlopig toch niet meer?
Groetjes aan alle blijde brommers, van een tevreden mens
Pack Style
Privacy glass
Pack City Camera
Toppertje,
Het is zo leuk om net effies anders te zijn.
De details maken het verschil.
Twingo I (1995), Clio III (1998), Megane Classic (2001), Megane Grand Tour (2004), Megane Grand Tour Dynamique Business 2007, Megane Estate Dynamique (07-2009), Captur Dynamique Tce 90 (12-09-2013)
AARDIGE MENSEN, bedankt voor de leuke reacties, heb nog geprobeert een filmpje er bij te doen maar dat lukte niet
voor de rest na 400 km dik te vreden over brommert 1min punt , er moet benzine in, maar gelukkig niet zo veel
Groetjes Rob
Pack Style
Privacy glass
Pack City Camera
@gvrosmalen
Yup klopt dit zijn Clio velgen.
@Brakb,
Dank je wel.
@TCe120ECD,
Ik denk dat er inderdaad meer two tone's de fabriek uitrollen.
In de showroom van de dealer stonden er twee en we hebben met de aanschaf toch staan twijfelen.
Uiteindelijk toch besloten voor de mono tone te gaan.
Maar we zijn er blij mee
Ook weer net even anders dan de rest. Maar dat kan niet lang duren
Ook zoiets, hebben ze die sensor in de handgreep vervangen door een drukknop. Moeten we alsnog een knopje indrukken. Doodmoe wordt je daarvan
Het heeft even geduurd,maar dan heb je ook wat,hierbij een paar foto's van Orange/Noir uitvoering.
De eerste met deze kleurstelling in "Mijn Captur" gallery.
Mooie Chris, leuk al die wazige blikken naar je nieuwe bolide..
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Op staat onder andere vermeld vind snel je auto en bekijk welke bezienswaardigheden er in de omgeving zijn . Maar er staat ook ook dat het afhankelijk is van het type auto wat er wel niet mogelijk is in de MyRenault app.
Zijn er mensen die succesvol een BIC module hebben geretrofit op een 2015 captur?
Heb goedkoop een BIC aangeschaft en zag bij onze duitse buren dat het voor Dacia (bijna hetzelfde toch?) enkel 6 kabels aansluiten is op de OBD2-poort.
Sinds eind oktober '24 eigenaar van een Captur 0.9 TCe met 84 dkm op de teller waar mijn vrouw mee rijd. Omdat mijn Kadjar nu bij de garage staat voor een nieuwe motor :oops: rij ik ook in de Captur.
Wat mij opviel is dat de koppeling bij het...