Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Moet toegeven , bijna net zo mooi als de mijne? , ook ik wens je veel plezier+ veilige KM, met de brommert
Groetjes Rob
Captur TCe 120 EDC Dynamique
Motor:TCe 120 EDC Brandstof:B
Uitrustingsniveau Automatis versnellingsbak Besteld op 17/05/2013
Pack Style
wielen in kleur Diamantee Noir
Privacy glass
Pack City Camera
Two-tone Ivoire / Noir Etoilé
Lichtmetalen wielen 17 D N
Ook die is bijna net zo mooi, als de mijne? veel veilige KM gewenst
Groetjes Rob
Captur TCe 120 EDC Dynamique
Motor:TCe 120 EDC Brandstof:B
Uitrustingsniveau Automatis versnellingsbak Besteld op 17/05/2013
Pack Style
wielen in kleur Diamantee Noir
Privacy glass
Pack City Camera
Two-tone Ivoire / Noir Etoilé
Lichtmetalen wielen 17 D N
Haha bedankt Rob.
Verkoper vertelde al dat kleur combi niet aan te slepen is en dat onze velgen extra levertijd kost nu.
Vriend van mij is vandaag aan het kijken hij moet tot maart wachten.
Met de kerst gaat de productie weer stil.
Wat een prachtige serie "Ivoire/Noir" en "Orange/Noir" is er weer op de weg gekomen..!! Gefeliciteerd allemaal met jullie nieuwe rij-ijzers en heel veel fijne kilometers ermee gewenst.
In mijn omgeving kom ik de Captur nog steeds heel weinig tegen en de Wit/zwarte uitvoering al helemaal niet. Maar dat zal binnenkort wel gaan veranderen als ik zie hoeveel daarvan er op de weg komen.
Akzo/Nobel zal binnenkort de prijzen van de witte verf wel gaan verhogen nu ze er zoveel van verkopen , misschien nog maar gauw een voorraadje voor het verven van het buitenwerk in gaan slaan...
Jeffrey71, mooi...
Binnenkort worden er bij mijn dealer 10 van deze afgeleverd.
Mateloos populair.
Twingo I (1995), Clio III (1998), Megane Classic (2001), Megane Grand Tour (2004), Megane Grand Tour Dynamique Business 2007, Megane Estate Dynamique (07-2009), Captur Dynamique Tce 90 (12-09-2013)
Door Captured » Zo Nov 24, 2013 7:01 pm
Het is maar goed dat smaken verschillen. Ik vind het nog wel mooi. Mijn vrouw was duidelijker: wat een opakleur was haar reactie.
Wacht maar totdat ze jullie Captur aan haar familie in D heeft laten zien...!
@Captured
Er zat zeker geen zwart dak, skidplates en een chrome trekhaakdop op?
Dan zal jou vrouw direct haar mening bijstellen....
Twingo I (1995), Clio III (1998), Megane Classic (2001), Megane Grand Tour (2004), Megane Grand Tour Dynamique Business 2007, Megane Estate Dynamique (07-2009), Captur Dynamique Tce 90 (12-09-2013)
Lange tijd niet actief geweest op dit forum door drukte werk etc, maar ik kan vertellen dat ik mijn Captur inmiddels een maand in bezit heb! Bijna 3.000 km op de teller en begint steeds lekkerder (en zuiniger) te rijden. Hierbij de foto van mijn schitterende bolide...
Renault Captur Energy TCe 90pk S&S Dynamique // Gris Cassiopee - Etoile Noir // Besteld: 27 mei 2013 // Levering: 21 oktober 2013
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Op staat onder andere vermeld vind snel je auto en bekijk welke bezienswaardigheden er in de omgeving zijn . Maar er staat ook ook dat het afhankelijk is van het type auto wat er wel niet mogelijk is in de MyRenault app.
Zijn er mensen die succesvol een BIC module hebben geretrofit op een 2015 captur?
Heb goedkoop een BIC aangeschaft en zag bij onze duitse buren dat het voor Dacia (bijna hetzelfde toch?) enkel 6 kabels aansluiten is op de OBD2-poort.
Sinds eind oktober '24 eigenaar van een Captur 0.9 TCe met 84 dkm op de teller waar mijn vrouw mee rijd. Omdat mijn Kadjar nu bij de garage staat voor een nieuwe motor :oops: rij ik ook in de Captur.
Wat mij opviel is dat de koppeling bij het...