Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Lange tijd niet actief geweest op dit forum door drukte werk etc, maar ik kan vertellen dat ik mijn Captur inmiddels een maand in bezit heb! Bijna 3.000 km op de teller en begint steeds lekkerder (en zuiniger) te rijden. Hierbij de foto van mijn schitterende bolide...
Renault Captur Energy TCe 90pk S&S Dynamique // Gris Cassiopee - Etoile Noir // Besteld: 27 mei 2013 // Levering: 21 oktober 2013
Een foto van onze captur, de kleur is niet echt verrassend meer. (sorry voor de onscherpe foto).
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Renault Captur Dynamic Tce90, Ivoire en dak Noire Etoile, pack City Camera, Wielen Diamantee Noir, besteld op 3-8-2013, productie order datum 6-8-2013.
Ik weet niet of dit off-topic is, maar wat mij opvalt is dat de meesten hun nummerbord onleesbaar maken op de foto. Dat zal ongetwijfeld een goede reden hebben, maar welke?
@Angy: om privacy-redenen. Als je je eigen instellingen ziet, kun je daar ook als vast je kentekennummer ingeven, maar daar wordt ook gewaarschuwd voor de privacy. Met een bekend kentekennummer kun je een heleboel (kwaadwillende) dingen doen, vandaar dat het verstandiger is dat nummer (gedeeltelijk) af te schermen.
Kijk maar eens naar diverse tv-programma's waar auto's in beeld komen of bij Google streetview, daar worden de kentekennummers ook altijd onzichtbaar gemaakt i.v.m. de wet op de privacy.
Je kan ook platen van een ander erover zetten.
Bijvoorbeeld : 1-SFJ-00
Zeker als ie Beige Cendre is (Huite)
Twingo I (1995), Clio III (1998), Megane Classic (2001), Megane Grand Tour (2004), Megane Grand Tour Dynamique Business 2007, Megane Estate Dynamique (07-2009), Captur Dynamique Tce 90 (12-09-2013)
Ok, ieder zijn privacy, maar wiens privacy: die van de auto?
Wat zou iemand voor kwaad willen als die mijn kenteken kent?
Ik rij er nota bene elke dag open en bloot mee op de weg. Waarom is het anders dat iemand je auto op straat ziet of op een foto?
Maar nogmaals: het zal wel een reden hebben dat bijna iedereen dat doet, maar welke reden dan?
Inderdaad, maar respect voor ieders eigen mening, toch?
Twingo I (1995), Clio III (1998), Megane Classic (2001), Megane Grand Tour (2004), Megane Grand Tour Dynamique Business 2007, Megane Estate Dynamique (07-2009), Captur Dynamique Tce 90 (12-09-2013)
Héééél apart dakkie.
Mooie combie zo met de velgen
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Op staat onder andere vermeld vind snel je auto en bekijk welke bezienswaardigheden er in de omgeving zijn . Maar er staat ook ook dat het afhankelijk is van het type auto wat er wel niet mogelijk is in de MyRenault app.
Zijn er mensen die succesvol een BIC module hebben geretrofit op een 2015 captur?
Heb goedkoop een BIC aangeschaft en zag bij onze duitse buren dat het voor Dacia (bijna hetzelfde toch?) enkel 6 kabels aansluiten is op de OBD2-poort.
Sinds eind oktober '24 eigenaar van een Captur 0.9 TCe met 84 dkm op de teller waar mijn vrouw mee rijd. Omdat mijn Kadjar nu bij de garage staat voor een nieuwe motor :oops: rij ik ook in de Captur.
Wat mij opviel is dat de koppeling bij het...