Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
probleem is dat die in de ochtend niet start maar als ik de auto handmatig heen en weer duw start die wel. de startmotor sraait wel rond. Is die eenmaal gestart dan meestal geen probleem die dag. bdp sensor uitgelezen en geen probleem maar toen starten hij wel die dag. wel geeft die een storing in de rij start onderbreking maar dat kan toch niet verholpen worden met de auto heen en weer rijden?
was eigenlijk niet van plan om iedere dag de auto heen en weer te duwen
Parkeer de wagen eens op een andere plek.
Staat hij nu bij een elektricisteitskast oid., dan kan de straling de startblokkering beinvloeden.
mvg WillemS
Sensor vervangen maar nog steeds het zelfde probleem. Als ik nu start met plankgas wil die soms wel aanslaan... snap er niks meer van. Neem aan als het de brandstofpomp is dat je dat onder het rijden ook merkt!!
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Wij hebben sinds kort een Renault scenic uit 2000.
We hebben de distributie riem laten vervangen maar sindsdien doet de radio het niet meer goed. Gaat steeds van de zender af, dan weer ineens springt hij over naar de cd. Dan weer gewoon de...
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met mijn issue.
Ik heb een Kadjar uit 2017. Nu geeft hij regelmatig een start/stopmelding waarbij mijn automatische handrem niet meer losgaat bij het wegrijden.
Herkent iemand dit probleem? Of beter, weet iemand een...
Hallo, ik heb een probleem met mijn Renault Espace 3 uit 2000.
Het dashboard gaat helemaal mis met allerlei geluiden en alles knippert, de auto staat en loopt, en zodra die warm wordt is het dashboard stil.
Nu dachten we eerst dat het met de body...
Ik ben op zoek naar de bovenste veerschotels van een twingo uit 2000. Deze zijn bij de leverancier van mijn garage niet leverbaar en ook bij Renault niet. Apk keurmeester van de RDW had er een opmerking over dat ze verregaand verroest waren. Wie kan...
Ik rijd een Renault Kangoo uit 2000 hier brandt sinds kort het airbag lampje van.
Het brandde in eerste instantie af en toe en later is het constant gaan branden, ik heb de aansluitingen als gesoldeerd onder de stoel.
Aan de passagierskant rechtsonder in de hoek is het rubber kapot, waardoor door roest de voorruit is beschadigd; helaas gaat de barst steeds verder. En zal de ruit dus vervangen moeten worden. Hebben jullie een tip wat het de beste - en minst dure...