Problemen met automaat

Plaats reactie

Topic author
Kadjar 2017
repeating visitor
repeating visitor
Actief als: particulier

Problemen met automaat

Bericht door Kadjar 2017 »

Ik ben sinds november 2018 in het bezit van een Kadjar automaat (van april 2017), maar heb serieuze problemen met het functioneren van de automaat. Vanuit stilstand moet je wel erg voorzichtig zijn met het doseren van het gaspedaal om niet schokkend weg te rijden of zelfs met slippende banden. De auto is inmiddels terug geweest bij de Renault dealer. Zij geven aan dat het een bekend probleem is, maar dat het bij de rij-eigenschappen van dit type Kadjar hoort en dat er niets aan gedaan kan worden. Vervolgens contact gezocht met Renault Nederland. Ook daar wordt het probleem erkend, maar zij kunnen of willen er niets aan doen. In het kort komt het erop neer dat ik maar moet leren leven met het probleem. Andere eigenaren zouden dit probleem ook hebben, maar door de rijstijl aan te passen zou het probleem verdwijnen. Nu ligt het dus aan mijn rijstijl en niet aan de eigenschappen van de Renault. Naar mijn idee is het gewoon een ontwerpfout, maar uiteraard willen ze dat niet toegeven want dat zou kunnen leiden tot schadeclaims. Zijn er meer soortgelijke ervaringen? Hoe hebben jullie dit (of niet) op kunnen lossen?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Fremat
3-posting-rookie
3-posting-rookie

Re: Problemen met automaat

Bericht door Fremat »

Ik heb hetzelfde probleem,ik heb een Kadjar van een half jaar oud gekocht.Dit wordt afgedaan als zijnde een eigenschap waar je maar moet leren leven.waarschijnlijk beter om er een advocaat op te zetten want dit is wel erg gemakkelijk om er zo op te reageren. Of er zou een aantal eigenaren zijn die dit gezamenlijk gaan aanpakken.Deze wat ze noemen eigenschap hoor ik niet van andere EDCrijders van andere modellen kadjar.
Kadjar 130 EDC april 2018

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Topic author
Kadjar 2017
repeating visitor
repeating visitor

Re: Problemen met automaat

Bericht door Kadjar 2017 »

Ik heb inmiddels de leverancier "in gebreke gesteld" en reparatie of gelijkwaardige vervanging van de auto geëist. Alternatief is ontbinding van de ko…login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Dit onderwerp heeft nog 26 niet getoonde antwoorden

Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken.
Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.

Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,
zo proberen we het forum gratis te houden.

Registreer Aanmelden

Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

• Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken