Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
sinds kort zijn wij in het bezit van een Zoe intens wit parelmoer.
Op wat kleine probleempjes zijn we nog steeds super blij met de Zoe.
De probleempjes waren meer snellaadpalen die het niet deden of de verkeerde stekker hadden.
Tja dan duurt...
zijn er meer mensen die last hebben van een volumeknop die af en toe niet meer werkt?
De knoppen naast het stuur werken dan ook niet meer.
Gisteren had ik er weer last van en vanochtend was het weer zo nadat het een paar weken weg...
Bij het instellen van het routetype gaat hij na een tijd altijd terug naar de fabrieksinstelling (= snelste route).
Ik wil altijd een keuze maken, dit is de eerste instelling.
Rara
Helaas, ik was er al bang voor, is vanmorgen het R-link systeem vanmorgen op zwart gegaan. Tot op heden helaas niet aan de praat gekregen. Ik heb gebeld met de dealer, maar er bestaat niet zoiets als een resetknop of de mogelijkheid even een...
Ik heb regelmatig niet werkende onderdelen in het R-link systeem en sommige hebben het nog nooit gedaan.
Zo doet nu de bluetooth het niet meer, als ik op de button Telefoon druk krijg ik links boven in het scherm de tekst...
De laatste dagen heb ik geen HD Traffic. Er komt een melding er kan geen draadloze verbinding gemaakt worden . Op het Duitse Zoe Forum ( lees ik dat de Duitse Zoe rijders er ook last van hebben.
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum