Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Als ik een route ingeef met stembegeleiding dan hoor ik telkenmale bij het beëindigen van de stem een lichte tik door de luidsprekers.
In de garage getest op een andere R link in deze had dan ook.
Ik probeer een backup te maken van mijn SD kaart (voordat ik updates ga uitvoeren) met behulp van DriveImage XML
Alleen wanneer ik (om te testen of de backup gelukt is) de backup wil terugplaatsen op een SD kaart van 8 GB krijg ik de melding :...
De R-Link heeft een line-ingang voor het koppelen van een geluidsbron met analoge uitgang. Als er niets op is aangesloten is de Aux menu-optie in R-Link (in Media) grijs.
Er zit een 3.5mm connector boven de SD-kaart, maar als ik daar het stekkertje...
Uit gewoonte reset ik bij iedere tankbeurt mijn dagteller en ook de boordcomputer, en dus krijg ik enkel de gegevens na de tankbeurt. Is er geen enkele mogelijkheid om het totaal verbruik enz. toch nog op te vragen?
hallo
ik heb een renault laguna met r link gekocht
is het mogelijk om achteraf een achteruitrijcamera
aan te sluiten op mijn r link
alvast bedankt voor je reactie
Hoe en waar kan ik Kaartkleuren downloaden voor TomTom.
In Tommy heb ik nu niet veel mogelijkheden voor nachtkleuren. Wil meer keuze hebben, om reden dat als ik overdag met DL lampen rijd, de dagkleuren van Tommy acceptabel is. Maar zodra ik...
Beste forumgenoten,
Ik krijg over enkele weken mijn Captur met R-Link.
Klopt het dat je het eerste jaar het abbonement dat je erbij kan nemen er gratis bij krijgt ?
En wat zijn de kosten van het abbonement dat je kan nemen en wat kan je er dan...
Ik ben bezig met de aanschaf van een nieuwe Captur. Wat ik me afvroeg, en wat me na zoekwerk hier en op de Renault website nog niet duidelijk is, wat zijn nu de abonnementskosten van het R-Link systeem??
Wanneer in het R-link menu bij media een bluetooth verbinding gemaakt wordt zal de standaard muziek player opgestart worden van je smartphone.
Met de app' bluetooth and connect ' is het mogelijk om zelf een keuze te maken welke player u wilt...
Als je sd-kaart defect is en je laat je garage binnen garantieperiode een nieuwe kaart aanvragen bij Renault, welke versie van navigatie zetten ze dan op uw sd kaartje, de allerlaatste?
Indien wel dan zou dit een goede truc zijn om de laatste...
In de R-link store staat TomTom places als gratis. Wanneer ik er op klik komt er echter: Vereist een actief abonnement op een pakket. :naughty: Ik stuurde een mail naar Renault: 'In de R-link store wordt TomTom places gratis aangeboden. Wanneer ik...
Goedenavond!
Sinds afgelopen vrijdag ben ik trotse bezitter van een Renault Clio Estate (2014)
SD-kaartje met TomTom Europe gelijk geüpdatet en hierna is gaan kijken wat voor functies er allemaal opzitten.
Nu is het mij nog niet gelukt om te kunnen...
tot vorige donderdag werkte het hand free bellen met mijn gsm en r-link via bluetooth prima maar nu herkent hij deze niet meer , bluetooth staat aan , op het scherm staat het telefoonhoorn en de streepjes zijn wit gekleurd anders als er geen...
Zo gauw ik mijn iphone aansluit via usb , koppeld en ontkoppeld hij continue.
Het wordt al iets minder als ik de bluetooth op mijn telefoon uitzet. .. snap er...
Ik wil graag 2 telefoonnummers toevoegen aan het telefoonboekje maar dat krijg ik met geen mogelijkheid voor elkaar.
Automatisch doet hij het niet ook al staat dat aangevinkt en handmatig zie ik nergens een mogelijkheid.
Is er misschien iemand die...
Zo nu en dan popt er op mijn PC uit de menubalk spontaan een window van R-Link.
In dat window worden dan dingen gemeld waarvan de zin mij geheel ontgaat:
1: niet verbonden. (Wat is er niet verbonden met wat ???)
2: controleer je internet. (Waarvoor...
Ik rijd sinds kort in een Renault Zoe en ik experimenteer wat met R-Link.
Op R-Link > navigatie > instellingen > Toon NP op kaart : vink ik BENZINE-stations en Renault Trucks UIT.
Kijk ik de volgende dag nog eens : staan ze gewoon weer AAN...
Alleen stoort het me enorm dat wanneer er tijdens de rit de HD traffic wordt gëupdate, eerst alle info wegvalt en daarna terug komt met de updatet info. Kort daarna terug een update, de info valt weg...
Als ik op het R-Link schermpje klik op instellingen en vervolgens op info dan staat er onderin het schermpje blauwe tekst. Als ik op die tekst klik dan wordt ik naar een TomTom pagina doorgeschakeld met een overzicht van updates.
Zijn dit nu de...
Wie herkent dit?
De radio stoort. Niet altijd. En verder is er geen peil op te trekken, qua lokatie, tijdstip, of wat dan ook. Het is op alle zenders en klinkt dan alsof iet naast de zender staat. Zoals je vroeger wel had.
Ik heb sinds 3 maanden een nieuwe clio estate night & day en sinds 2 weken springt de R-link bij het opstarten automatisch op het usb-stick met muziek ipv de radio.
Wat moet ik doen om hem weer automatisch met de radio op te laten starten?
In mijn MyRenault-account zie ik een verplichte update voor R-link staan. Sinds wanneer die er is weet ik niet precies, de laatste keer dat ik gecontroleerd heb is twee weken geleden denk ik. De versie is 11.249.
Mijn vader heeft pas een nieuwe renault captur.
Hij heeft geprobeerd om muziek via aux kabel en usb af te spelen maar deze staan op inactief.
Hij is vandaag naar de renault dealer geweest maar die wisten ook niet wat er was.
Iemand tips of...
Sinds oktober ben ik een zeer tevreden Captur TCE 120 EDC rijder van het eerste uur en volg ik ook het forum.
Het enige probleem waar ik mee kamp heb ik echter nog niet voorbij zien komen. Dat is de combinatie van IPod en Rlink, die werkte in het...
Misschien een stomme vraag van mij !! :fp:
Maar ik zie bij mijn contacten via mijn telefoonboek van R Link geen afbeelding van de persoon die
Ik bel of van het gesprek dat ik ontvang!!!
Nu heb ik op youtube filmpjes gezien van R-Link waar dat wel...
Mijn navigatiescherm toont geen kaart meer maar een cirkeltje dat blijft ronddraaien
Ik heb de sd kaart er al uit gegaan en hij zegt dat dat hij de kaart geladen heeft
Als je een route plant hoor je op de achtergrond de stemnavigatie maar geen...
Ik heb een 32 gb. iPod classic die ik graag wil gebruiken in de vakantie. Nu zijn er eerder berichten dat R- link moeite heeft met grote USB sticks en heb ik op een Engelse site gelezen dat R-link crashte met een iPod. Heeft iemand hier ervaring mee?
Als je in het R-Link systeem via het hoofdmenu naar Services gaat, zie je het R-Link Store icoontje. Dit is het merendeel van de tijd bij mij inactief (grijs). Ik weet dat tijdens het rijden deze ook geblokkeerd wordt, maar dat bedoel ik niet.
De...
Ik heb ontdekt dat,als je een postcode invoert,je geen adresnummer boven de 100 kan opgeven.
Voorbeeld: 3582 GM Utrecht koningsweg 234
De melding is dan . Je mag nrs van 0 tot 100 opgeven.
Desondanks ik heel wat problemen ondervind met mijn huidig systeem (waarschijnlijke defecte SD-kaart), maar Renault geen oplossing aanbrengt, heb ik gisteren uiteindelijk toch maar eens de services geactiveerd.
Ik wou wachten hiermee tot mijn...
Ik ben al vanaf 01 januari 2014 een zeer blijde rijder van een captur. Super. Maar wat mij zeer tegenvalt is de R-link. De toegevoegde waarde is nul, nul. Apps van niks. Tom Tom die je niet kunt updaten met nieuwe kaarten en mapshare werkt niet. Ik...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum