Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik ga een andere computer plaatsen en vraag me af wat er nu gaat gebeuren met R-Link. Als ik nu de computer opstart gaat, indien nodig, de R-link Toolbox open en zegt dat er updates zijn. Moet ik nu iets uit deze computer kopiëren en op de nieuwe...
Beste mensen,
Sinds 2 weken in bezit van een nieuw Captur. Daarvoor reed ik een Scenic.
Sinds 2010 ben ik aangemeld bij myrenault. In de beginne dus met de Scenic.
Na ontvangst van mijn Captur myrenault ingedoken. De (ingeruilde) Scenic stond nog...
Afgelopen vrijdag mijn nieuwe Scénic opgehaald met R-Link.
Zie hier mijn eerste ervaringen met R-Link:
- de Vlaamse stem kraakt - geen idee hoe dit op te lossen valt
- ik wou het volume op een gegeven moment luider zetten... geen respons.... dus ik...
Dag allemaal, ik heb sinds 3 weken een nieuwe wagen met R-link.
Ik zit met 2 vraagjes.
Als je uw gsm koppelt, dan zie je er 3 symbolen staan.
1 voor uw telefoon, 1 voor de media en 1 met een wereldbol erbij.
Nu gaat het over dit laatste symbool,...
Het viel me vandaag op tijdens 'actief' rijden dat het soms verschrikkelijk lang duurt voordat mijn Zoe met TomTom contact maakt met de server. Omdat TomTom HD op mijn iPhone daar ongeveer 20 seconden voor nodig heeft snap ik niet dat het in mijn...
ik zou het volgende willen doen : ik heb een hele lijst met gps coördinaten ( oorlogskerkhoven , monumenten , musea , oorlogsbunkers enz) die al op een draagbare gps is geinstalleerd deze heb ik vrij gemakkelijk kunnen laden via het bijhorend...
Ik kan al sind enkele dagen geen verbinding maken met internet en dus ook geen live services en geen Coyote.
Wanneer je gaat kijken naar verbinding maken zegt hij alleen maar verbinding maken en niet verbonden.
Is dit iets wat bij mij in het systeem...
Heb een Pono besteld via Kickstarter. In oktober zullen ze worden uitgeleverd. Kan worden aangesloten op de Aux input van R-Link. Ben heel benieuwd hoe mooi dat zal gaan klinken. High definition / Studio Master geluidskwaliteit in de Zoe!
Ik weet niet of het hier juist staat of niet maar ik heb een Renault Laguna Grandtour van oktober 2013 met R link in.
Nu begin ik wat aan de R link aan uit te kunne en wou de R sound effects instaleren. Maar telkens ik in de auto...
Ik ging vandaag mijn Kangoo Extreem met R-link halen, en er is geen handleiding, of zelfs maar één papiertje over de R-Link is dat normaal? Hoe moet ik connectie maken met mijn computer? Is het waar dat dit in Windows XP niet kan?
Wanneer je een route ingegeven hebt in Rlink krijg je een volledig scherm met alleen navigatie, wanneer je echter even het contact uit hebt gehad is het scherm weer klein met links je voorkeurpaneel hoe krijg je nu simpel het grote scherm weer terug...
Deze belangrijke tekst verschijnt in beeld als je op de pc of Mac in R-Link Toolbox een R-Link update gaat starten.
De kans is groot dat je hem snel wegklikt en nog niet helemaal gelezen hebt, maar de tekst bevat zeer belangrijke informatie over de...
Als navigatie kan je kiezen voor TomTom. Van Tommy is bekend dat ze lifetime Maps verstrekken. zie hier: Gratis Lifetime Maps
Bereik je bestemming sneller met GRATIS Lifetime Maps.
Als je een nieuw TomTom-navigatiesysteem of een nieuwe app voor je...
Ik heb er al in een ander draadje een balletje over opgeworpen maar er wordt niet op gereageerd.
In mijn TT-live services werkt alles, HD-traffic, weerberichten en filemeldingen maar kaartcorrecties kan ik niet aanklikken, deze is grijs.
Mijn...
Net als anderen heb ik regelmatig problemen met R-Link, die volgens mij soms veroorzaakt worden door fouten in de R-Link software zelf, maar soms ook door een haperende internetverbinding waardoor allerlei R-Link...
Als ik in R-link een e-mailadres wil invoeren welke hetzelfde is als op mijn PC geeft R-link aan de e-mail kan niet worden opgehaald en deze dienst is niet beschikbaar .
Als ik een mail stuur via mijn G-mailaccount werkt R-link wel en haalt zonder...
Als ik de auto start en daarna de aan-knop indruk om of Muziek te luisteren, staat ook de Navigatie aan. Of omgekeerd, als ik alleen de Navigatie wil gebruiken zonder muziek, staat de radio of ander muziek aan, afhankelijk van eerder gebruik....
Ik heb gisteren mijn nieuwe auto, Renault Captur Energy TCe 90 Stop en Start Dynamique, op gehaald en daar zit een SD card in met de media zoals TomTom. Mijn telefoon werkt niet, ik kan via R link muziek afspelen en bellen en gebeld worden maar als...
Omdat wij met de Zoe rijles geven en examens rijden, is het tijdens een examen niet toegestaan om flitspalen op je tomtom te hebben.
Maar ik krijg het niet uit, heb wel die andere uit gekregen (cyote of zo iets) maar in de tomtom kan ik de...
Heeft iemand ervaringen met het benaderen van de Spotify-app op de iPod?
Stel als je lokaal uw playlists van Spotify op je iPod staan hebt (dus er is geen internetconnectie meer nodig), kan je die lokale playlists dan afspelen via R-Link?
Als je éénmaal op de app coyote heb gedrukt, blijft deze dan gactiveerd ook als je het contact uitzet.
In mijn navigatie heb ik nog niets opgemerkt van enig coyotosymbool (vb sterretjes).
Als je een route hebt ingesteld, kan je deze dan op een volledig scherm tonen tijdens het rijden.
Ik krijg altijd aan de linker zijde de radio en rechts de navigatie.
Als complete nieuweling aangaande de R link volgende vraagjes
Live pakket en discovery is reeds door renault geactiveerd, moet ik dan zelf nog in de R link op de app live services , coyote of HD traffic drukken., zo ja moet je dit elke keer...
Na het koppelen van mijn Samsung Galaxy Note 2 met R-Link kon het telefoonboek niet worden opgehaald. De Bluetooth-verbinding werkte wel goed.
R-Link kwam telkens met de boodschap dat het niet mogelijk was. Ook niet nadat ik instellingen op mijn...
Sinds 30 december ben ik in het bezit van een Captur met R-Link. Inmiddels heb ik alles naar mijn wensen ingesteld zo ook TomTom zoals welke route type route wil je rijden De snelle, eco, kortste en vermijd snel wegen. Soms heeft mijn R-link een...
Sinds 9 januari ben ik in het bezit van een nieuwe Megane Estate 2013 met het R-Link systeem. Alles werkte perfect totdat ik de melding kreeg via My Renault dat er updates waren die ik via de R-Link Toolbox moest installeren. Het downloaden...
Ik heb de Zoe nu bijna 3 maanden, wat inhoud dat mijn proef abonnement van TomTom Live verloopt.
In R-Link heb ik wel een melding staan, met een knop om te verlengen. Maar na het activeren van die knop gebeurt er niets. Op MyRenault kan ik...
Na twee, voor de rest plezierige, maanden in onze Captur toch maar weer terug naar de dealer. Alles werkt maar nog steeds geen verbinding met internet. Na vier dagen kon ik hem weer ophalen met de mededeling dat de TCU (geloof ik) was vervangen en...
Op de youtube filmpjes over r-link komt op een gegeven moment een keuze van homepages aanbod.
En daar wrden 3 homepage indelingen getoond. Bij mijn r-link heb ik slechts twee keuzes.
Daarom vroeg ik mij af of het mogelijk is om zelf een homepage...
Ik ben ff de weg kwijt. Ik krijg allerlei updates waarbij nieuwe applicatie tevoorschijn kommen zoals rekenmachine en the weather channel maar het icoon R link heb ik nog steeds niet. Vergeet ik soms iets?
Weet iemand of het mogelijk is om achteraf een achteruitrijcamera in te laten bouwen. Ik heb pack city met alleen
sensoren, dit werkt op zich prima maar had achteraf toch liever met camera gehad.
Ben nieuw op dit forum maar vind het zeer...
Mijn R-Link systeem ging dood na / door de laatste update. Na de aankondiging van de reboot na update startte het systeem niet meer op en bleef op zwart.
Renault Almere had dit zelf ook al ondervonden na de laatste update (of iets dergelijks) maar...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum