R-Link

De R-Link zit in alle nieuwere Renaults. Lees hier waar anderen tegen aan lopen, of plaats zelf iets
Nieuw onderwerp
  • Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • geen toegang tot r-link store auto
    door barkie »
    Reacties: 1
    Weergaves: 2184
    door barkie
  • Gemodificeerde ODB2 kabel voor R-link Android auto activatie
    door RogerS »
    Reacties: 5
    Weergaves: 3098
    door arnienfw
  • RLink1 - Android Auto - Renault Clio Iconic uit 2016
    door ClioIconic2016 »
    Reacties: 2
    Weergaves: 1546
    door barkie
  • Verschil tussen r-link captur 2015 en 2016
    door Andre1968 »
    Reacties: 1
    Weergaves: 1936
    door tha_bulldog
  • Geen netwerkverbinding R link
    door reintje38 »
    Reacties: 7
    Weergaves: 10316
    door Warnerkrol
  • Navigatie en weergave symbolen
    door WvdW »
    Reacties: 2
    Weergaves: 1908
    door lonius41
  • R-Link start steeds opnieuw op, maar alleen bij gekozen route
    door nae.kronenburg »
    Reacties: 12
    Weergaves: 3340
    door nae.kronenburg
  • Uitschakelen 2G en 3G en gevolgen TomTom Live
    door groen_duiven »
    Reacties: 3
    Weergaves: 2401
    door witte_07
  • Netwerkstatus
    door Dingeman »
    Reacties: 8
    Weergaves: 4719
    door Tammy1978
  • Kaart Benelux op SD-kaart Europa zetten
    door Yosemite »
    Reacties: 2
    Weergaves: 2279
    door Yosemite
  • Rlink envelopje met meldingen in het Frans
    door Rob1965 »
    Reacties: 1
    Weergaves: 1022
    door Rob1965
  • Duitse navigatie
    door Tonnetje »
    Reacties: 1
    Weergaves: 1312
    door vhoorn
  • Geen volledige kaart op scherm
    door Jackyboy »
    Reacties: 0
    Weergaves: 1083
    door Jackyboy
  • Steeds dezelfde waarschuwing over geluidsvolume
    door Bruce the Boss »
    Reacties: 13
    Weergaves: 3349
    door Kata
  • aankomsttijd Navigatie
    door EstherW »
    Reacties: 2
    Weergaves: 1353
    door EstherW
  • R Link toolbox
    door Capturbirdy »
    Reacties: 9
    Weergaves: 6526
    door Verwijderde gebruiker 39233
  • Bootlogo R-Link aanpassen
    door Mrtn83 »
    Reacties: 0
    Weergaves: 1081
    door Mrtn83
  • Slechte audio R-Link - hulp nodig
    door txgrl »
    Reacties: 3
    Weergaves: 1840
    door MadBull
  • Navigatie icoon staat grijs in menu...
    door eddyboe »
    Reacties: 4
    Weergaves: 1681
    door groen_duiven
  • Nederlandse Navi stem kwijt
    door RC2016 »
    Reacties: 0
    Weergaves: 930
    door RC2016
  • Laadpaal langs de geplande route.
    door Raijmond »
    Reacties: 0
    Weergaves: 920
    door Raijmond
  • R-Link Hulpvraag
    door Dingeman »
    Reacties: 6
    Weergaves: 2574
    door Pepone
  • Nieuwe gebruik Renault vs. multimedia systeem Renault
    door Turin »
    Reacties: 0
    Weergaves: 973
    door Turin
  • USB apparaat niet ondersteund
    door Reintje48 »
    Reacties: 2
    Weergaves: 1797
    door Reintje48
  • RLink geen verbinding
    door DKlinkum »
    Reacties: 19
    Weergaves: 6383
    door king006
  • radio altijd zelf aanzetten
    door provinho »
    Reacties: 0
    Weergaves: 924
    door provinho
  • Navigatie valt uit
    door Wingie »
    Reacties: 0
    Weergaves: 1000
    door Wingie
  • Nieuwe? update R-Link
    door PedroN »
    Reacties: 39
    Weergaves: 16127
    door king006
  • R-Link startscherm(en)
    door rpinxt »
    Reacties: 7
    Weergaves: 3970
    door Jackyboy
  • R link Upgrade
    door jesse1998 »
    Reacties: 3
    Weergaves: 2420
    door Bruce the Boss
  • Tom tom kaart overzetten
    door Maasleeuw16 »
    Reacties: 5
    Weergaves: 2079
    door puccini
  • Afspeellijsten
    door lucaudenaert »
    Reacties: 1
    Weergaves: 1260
    door edward68
  • Apps voor de R-link
    door Jeffrey71 »
    Reacties: 81
    Weergaves: 38611
    door RenaultCaptur
  • R-link 1 en apple carplay
    door Erike1 »
    Reacties: 2
    Weergaves: 5429
    door Erike1
  • Geluid valt weg
    door Ceesj »
    Reacties: 3
    Weergaves: 2076
    door Bokkoman
Nieuw onderwerp

Forumpermissies

Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum
Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum