Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hoi, ik ben nieuw op het forum. Sinds gisteren in bezit van een Talisman uit 2017. Als ik een sd card of usb stick met mappen met mp3 bestanden plaats dan worden deze niet herkend. Deze bronnen blijven ook grijs waardoor het lijkt of er niets op...
Dag,
ik rij voor het eerst Renault en het navigatie systeem is nieuw voor me.
Ik ben gewend dat nuttige plaatsen of POI zichtbaar zijn op de kaart tijdens het rijden (ook zonder actieve route).
Denk aan parkeerplaatsen en benzine stations.
In de...
Na deze upgrade krijg ik geen aanwijzingen meer over flitspalen en trajectcontroles!
weet iemand hoe dit rerug kan ingesteld worden? het gaat niet over coyote, die ik niet gebruik.Renault doet maar wat zonder de klant op de hoogte te brengen :(
Hallo,
Ben in bezit van een Kadjar Bose 1.5 dCI automaat.
Via RLink 2 Store heb ik een update van de kaart inmiddels op mijn usb stick staan. Althans die melding geeft mijn computer. Zie bijlage.
Hier lees ik ook iets over Map Installer niet...
Ik heb een Captur uit 2013 en de SD kaart lezer in de auto is stuk. De SD kaart blijft niet meer vast zitten.
Hierdoor is de navigatie niet meer bruikbaar.
Het vervangen van dit onderdeel kost ongeveer € 150,- exclusief areidskosten.
Heeft iemand...
vandaag heb ik mijn kadjar black edition opgehaald en het valt me op dat het scherm van de navigatie niet mee draait als ik van richting verander.
dit gebeurde bij mijn clio wel , weet iemand hier de oplossing voor. het is vrij lastig als je steeds...
Las net het bericht op GPS-Rlink.com dat voor de Rlink2 met 3.3-syteem er een systeemupdate beschikbaar is. Van 3.3.16.940 naar 3.3.16. 960 . Leek me wel een apart topic waard om niet de verwarring te hebben met map-updates.
En, het is een...
Zijn er meer die hier last van hebben?
Bij mijn reageert het scherm niet onder de 6 graden. Kan drukken en swipen wat ik wil maar er gebeurt niks.
Dit al een paar keer gehad. Ik moet dan een softreset doen en dan werkt het weer.
Kan niet de...
Sinds korte tijd heb ik mijn derde scenic in ontvangst mogen nemen. (2x mark II, en nu mark4)
'tis een Grand Scenic 1.33 TCE Intens EDC geworden met Techno pack geworden, dus met het grote RLINK2 scherm.
Software R- link 2 geüpdatet naar 3.3.16.960.
Kan niet in Developer mode komen via Debug en DbgEnable.Ige. zoals op deze site aangegeven. Weet iemand een andere weg recht reeks via het scherm? :(
Beste,
Heeft er al ooit iemand zijn R-Link 2 teruggezet naar de fabrieksinstellingen?
Zo ja, wat veranderd er allemaal?
Wat ben je kwijt of wat verlies je allemaal?
De rede dat ik dit vraag is dat mijn smartphones niet meer automatisch verbinden...
Is er een email adres of portal beschikbaar waar ik een change request kan indienen bij Renault?
Ik wil 2 aanpassingen aanvragen:
1: dat de tijdbalk bij media afspelen dikker wordt, zodat ik tijdens het autorijden niet mis prik als ik vooruit wil...
Goede morgen
Ik wil de r link 2 in mijn 2016 Espace hardware unit ( die nog net geen Apple car play heeft, vervangen voor een nieuw unit die dat wel heeft.
Is er iemand die hier ervaring mee heeft?
Dank voor iedere reactie
Ik rijd een Megane uit 2017 met de Bose upgrade, met de subwoofer bij het reservewiel dus. Klinkt goed, maar soms mag die sub wel eens een tandje bij wat mij betreft.
Dus ik vroeg me af, hoe makkelijk is het om die te vervangen door een andere...
Apple heeft gisteren hun nieuwe IOS 12 aangekondigd. De grootste vernieuwing vind ik zelf dat Apple navigatie apps gaat toelaten voor de Carplay. Dit betekend dus dat je dan ook Google maps, TomTom, Waze en waarschijnlijk ook flitsnav via de Carplay...
Sinds kort rij ik een Kadjar (2016) met daarin het RLink2 systeem.
Mijn telefoon Samsung S8 koppelen met dit systeem is nog niet zo makkelijk lijkt het.
Wanneer ik op onderstaande site mijn chasis nummer invul krijg ik de melding...
Ik ben in het bezit van het R-Link2 systeem v3.3.16.966. Als ik inlog in de R-Linkstore dan zie ik dat het volgende op mijn Megane geïnstalleerd is:
- Map Update High 37m,
- Digital Services,
- Discovery Services,
- TomTom Traffic,
- Kaart...
Wie kan mij helpen?
Heeft er iemand ervaring met General Mobile 8 + Android Auto + Renault Megane.
Android auto draait prima op mijn telefoon, maar het toestel wil maar niet connecteren met mijn auto??? Why?
Telefoon Software: Android...
Ook nieuw, het Rlink 8.* systeem met een aantal mooie nieuwe functies, waaronder fullscreen AndroidAuto, en andere nieuwe functies. Meer info vind je hier:
MEer foto's en uitleg achter die link. Opvallend wel dit want het 7.*-systeem is...
Ik heb sinds enkele dagen een Iphone 8 met ongeveer 300 contacten.
Het downloaden van de adressen naar de Rlink 2 levert nul resultaten op.
Ook de knop adressenlijst bijwerken helpt niet.
Bellen via bluetooth werkt wel.
Ik ben al de hele dag bezig met het downloaden van Kaart van Europa V2017.12 . Na 4 uur heb ik 950mb binnen.... :oops: Aan mijn kant zit glasvezel, normaal zo'n 100mbit/s. De 5GB zou dan in een dikke 5 minuten moeten binnen zijn...
Meer mensen...
Zeer vervelend melding, werkte in eerste instantie best wel goed.
Maar miep geeft nu na de brug van Ewijk en op de A2 bij Nederweert de melding dat ik mijn snelheid moet minderen.
Dit terwijl ik niet te hard rij, er geen opstopping in de planning...
Sinds een paar dagen werkt de telefoonverbinding met het R-Link2 systeem in mijn Megane (uit 2017) niet meer goed. Ik heb mijn Samsung-telefoon (met Android v8) verbonden met R-Link2 via Bluetooth. Als ik nu vanuit de auto naar buiten bel, wordt er...
De donkere dagen zijn weer aangebroken. Ik gebruik AndroidAuto en daarbij Waze als navigatie app.
Hoe krijg ik Waze in de nachtmodus? Ik heb dat wél een keer gehad, maar ik kan het niet reproduceren....
Sinds mei '18 de trotse bezitter van een nieuwe Grand Scénic. Één van mijn grootste ergernissen: waar laat ik mijn telefoon? Ik heb 'm altijd aan de USB-kabel (Android Auto-gebruiker), maar het klepje van het...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum