Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Sinds mei '18 de trotse bezitter van een nieuwe Grand Scénic. Één van mijn grootste ergernissen: waar laat ik mijn telefoon? Ik heb 'm altijd aan de USB-kabel (Android Auto-gebruiker), maar het klepje van het...
Gisteren heb ik de kaartupdate 17-12 geïnstalleerd, of tenminste, dat dacht ik. USB-stick er in, werd meteen herkend, meldingen o het scherm over updaten en tenslotte een melding systeem bijgewerkt na 30 minuten. Ziet er toch goed uit.
Volgens Renault is dit gebeurd sinds de functie map update service verviel in maart van dit jaar.
Ik zie nergens nog een gewone kaart beschikbaar of ook nergens de map update service.
Renault zegt dat ik bij de dealer de map update service terug...
Goeiedag
zal me zelf even voorstellen.
Ik ben Wesley en ben sinds 3 dagen in het bezit van een Renault megane bose uit 2016.
de auto heb ik gekocht bij een Peugeot dealer.
hij is 28 maanden oud groot navigatiescherm en met bijna alle opties.
het...
Ik heb gisteren mijn (bijna) nieuwe Mégane IV afgeleverd gekregen met een 8,7 inch R-link 2 systeem.
De auto is precies 2 jaar oud nu, en de kaart is nog nooit geupdated.
Ik probeer van alles maar waar moet ik beginnen??
Is er...
via rlink site frankrijk kaart :oops: bijgekocht. via pc op kaartje geladen , geen probleem , kaartje in auto geplaatst maar geen frankrijk . Kaartje in pc geeft 0 vrije blokken , vol dus . oemoemenoe
Weten jullie wanneer er een nieuwe map uitkomt voor het Rlink2 systeem? Ik heb de auto pas en gelijk de map geupdate naar 2017-06. Dat is in Maastricht toch bijvoorbeeld behoorlijk achterhaald. Ik heb ergens gelezen dat deze maand er een nieuwe...
Inmiddels ben ik sinds zo'n 2 maanden een tevreden Megane rijder. Met Tomtom heb ik echter het probleem dat deze regelmatig opstart in de TMC modus. Soms springt hij na een tijdje over op Tomtom Traffic, soms ook niet.
Kent iemand dit...
Zoals ik in de titel al beschrijf verbinden mijn 2 smartphones niet meer automatisch met R-Link 2 en dat sinds de batterij wissel. Ik heb hier nog iemand gelezen die hetzelfde voor heeft gehad, ook na een batterijwissel, maar weet niet meer welk...
Sinds kort krijg ik via mijn Rlink-2 een korte toon te horen tijdens het rijden (soort ping pong bal die op het tafel stuitert). Wanneer de toon opkomt dempt het originele geluid. Het geluid is van de ene op de ander dag...
Wie kan mij vertellen waar ik in de DeveloperMode de Sport stand kan behouden na afsluiten auto. Nu zet ik hem handmatig in Sport maar na afsluiten auto en weer open doen, valt die terug in Neutral.
sinds een week werkt mijn carkit niet meer via Bluetooth verbinding. Er is verbinding, de telefoon zie ik bellen op de rlink kiezen.... er komt zelfs een verbinding tot stand want na het normale overgaan gaat de tijd lopen Van Het gesprek. Ik hoor...
Ik heb een Kadjar gekocht bij de garage, van jan-2018
Ik heb een account aangemaakt voor R-Link
En de eerste melding is nu dat ik (verplicht) een update moet uitvoeren.
Letterlijk :
Er is een update voor uw R-LINK beschikbaar. Neem de...
In mijn Talisman limited werkte de USB stick zonder enige problemen. dit gold ook voor de BT verbinding van mijn smartphone die ik gebruik voor het afspelen van mijn Spotify muziek. Van de 1 op de andere dag is dit ineens voorbij en wordt de USB...
Na de firmwareupdate (Espace V) van 2.2.15 naar 2.2.19.300 bij de garage duurt het 2 á 3 minuten voor het systeem opstart. Hebben meer mensen hier last van?
Update:
Garage hangt het systeem aan de diagnose apparatuur en zal in overleg met Renault...
Sinds vorige week een trotse eigenaar van een Megane Estate (ok, wel de Limited versie...). Had de telefoon aangesloten en Android Auto lijkt goed te werken. En dan vooral voor Waze (alhoewel de standaard TomTom ook prima werkt).
Welke gesproken commando's gebruiken jullie icm Android Auto
Oke Google......
Navigeer naar adres of bedrijfsnaam
Geluid aan (gesproken route aanwijzing aan)
Shut up (gesproken route aanwijzing uit)
What is my first appointment (agenda)
Stuur...
Heeft iemand een mogelijkheid gevonden om een backup van je navigatie adresboek te maken?
Ik nog niet en dus moet ik na elke update de adressen weer opnieuw in het adresboek zetten, net zoals thuis en werk. :roll: :discuss:...
een jaar geleden is mijn auto naar de Dealer geweest voor de verplichte update. Sinds die update werkt het navigatiesysteem prima en komen er ook kaartupdates binnen.
Nu lees ik hier van alles over versie 2.2.19.300....
Net gisteren onze Kadjar uit 2017 opgehaald.
Nu zit hier het R-Link-2 systeem op.
Als ik kijk in het systeem wat er voor kaart op zou moeten zitten, dan zou dit Europa 15.06 moeten zijn. Er staat echter bij geïnstalleerd: nee.
Ik heb een account...
Wanneer je naar de R-Link Store op het web gaat kan je een nieuwe R-LINK voor je PC of Mac downloaden. Deze laadt de nieuwste R-LINK store 3.6 app voor je auto.
Wellicht een voorbode voor meer updates voor de auto.
Sinds januari rij ik in een Renault Megane IV en ik heb het volgende probleem:
Ik heb in MultiSense in de Persoonlijke Modus ingesteld dat hij de toerenteller (stijl 2) moet laten zien in het instrumenten paneel. Dit heb ik ook gedaan bij...
Ik heb enkele dagen geleden de nieuwe kaarten succesvol geïnstalleerd (2017.06 dus).
Het bekende probleem van de niet werkende stemherkenning met de navigatie is nu opgelost. Ik kan nu weer een adres met stemherkenning in werking...
ben nu al een tijdje aan het kloten,
auto starten, r-link 2 start op, usb (geformateerd) gaat erin, 2 min wachten,
in pc, niets, doet gewoon deze pc open maar de toolbox vind hem niet.
op de usb staan na het inlezen in de wagen 2 mappen, LOST.DIR...
Mijn naam is Jarno en ben sinds kort in het bezit van een Espace V met het R-Link 2 systeem. Inmiddels heb ik mij op Renault geregistreerd, de toolbox geïnstalleerd en wat rond lopen snuffelen op de site, de beschikbare updates en hier het...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum