Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hallo, wij hebben een probleem met een Renault megane uit 2001.
Km teller werkt niet, word aangestuurd door ABS .
Abs sensoren doorgemeten deze werken en geven normale waardes.
Iemand enig idee hoe nu verder ?
Wij hebben een probleem met de auto die toont steeds het lampje inspuitsijsteem zijn al verschillende dingen vervangen zoals sensor, klepje turbo, en nog steeds blijft het probleem bestaan word hij uitgelezen aan de computer zien ze dat het...
Wij hebben ons aangemeld op het forum omdat we toch op zoek zijn naar wat gebruikers ervaringen bij onze auto-keuze.
Mocht dit niet helemaal in het juiste forumgedeelte staan, dan vast onze excuses ;-)
Even voorstellen! Ik ben Mike, ik ben 30 jaar en begin december ben ik een van de gelukkige die een titanium gris Megane GT besteld heeft. Ondanks dat ik letterlijk kan wachten wordt mijn geduld aardig op de proef gesteld :)
net even geregistreerd om een vraag te stellen. Even voorstellen is dus aan de orde. Ik heb een megane Grand Tour van 2017 (ergens rond november). Het is een bose edition met als extra opties lederen verwarmde zetels. Ik heb recentelijk ook...
Hallo Forummers, misschien kunnen jullie me helpen;
Mijn vriendin rijd een Megane Break (1) uit 2000.
Vanmorgen wilde zij naar werk vertrekken, maar bij het aandoen van de verlichting (na het succesvol starten) viel de auto in z'n geheel uit....
Mijn naam is Vincent en ik ben sinds een klein jaartje een Renault Megane III Estate (2012) rijder.
Zojuist heb ik de lampjes van de koplampen vervangen en tot mijn verbazing werkt de radio nu niet meer (geruis en geen kanalen...
Oef. Vandaag een eerste indicatie gekregen over de levertijd van mijn Mégane HB Bose dCi 100 EDC. Daar waar de dealer dacht aan 12 weken, zegt Renault nu: verwachte levering in week 32....... :shock: :? De auto is door de dealer besteld in week 13...
Sinds kort heb ik een megane cabrio 2 gekocht uit 2007.
Fantastische wagen! Ook de keyless entry werkt top.
Maar wanneer ik wel de sleutelkaart insteek en de auto start, brand direct het service lampje.
Wanneer ik de auto start...
Hallo ik ben in het bezit van een megane 2 grand tour 2.0 16v
De megane heeft wat probleempjes waaronder o2 bank 1 sensor 2 defect
Met het uitlezen via een can clip krijg ik tijdens het lezen de melding kortsluiting aan massa can low.
Ook hikt en...
Ik dacht mijn remmerij aan de voorkant wel ff binnen aanzienlijke tijd te vervangen :roll:
Al eerder met de achterkant gedaan, moer nu heb ik geen beschikking over een brug. Dus auto
opgekrikt op de oprijlaan, wiel eronder vandaan en de remklauw...
Ik heb in het boekje gekeken wat bij mijn megane zat, maar daar staat alleen in dat ik in het onderhoudsboekje moet kijken welke olie ik moet gebruiken, en laat ik dat er nu net niet bij gekregen hebben toen ik mijn megane kocht :(
op internet...
Ik heb een Renault megane break 1.9 diesel uit 2002. Sinds gisteren doet mijn ruitenwisser ineens niks meer.
Ik heb bij zekering kastje links naast stuur de zekering vervangen (voor zover ik kon zien was dat de zekering voor de ruitenwisser)...
Hallo ,mijn zwager heeft een megane 1.6 16v uit 2002 en heeft deze gestart terwijl hij niet meer op tijd stond.
Nu doet de auto niets meer en we proberen te kijken of er schade is aan zijn kleppen.
Weet iemand of je de kleppen handmatig kunt bewegen...
Hallo, ik ga maandag kijken bij een megane 1.5 dci businessl estatte uit 2008 met 250000km en nu is mijn vraag heeft er iemand nog tips waar je op moet letten bij dit model?
Ik heb eerder een megane gehadmaardaar ging etblok van stuk en ik zou het...
Ik heb sinds kort een renault megane estate 2010 met tomtom carminat.
En ik zou hier graag zelf een achteruitrij camera in zetten.
Ik heb hier ervaring mee bij mijn vorige autos.
Maar daar had ik een dubbeldin navigatie in.
Ik las dat je...
Ik heb sinds kort een Renault megane estate 2010 met tomtom carminat.
Nu heeft deze auto helaas geen bleutooth bellen.
Er stond toen in de advertentie bleutooth voorbereiding aanwezig.. maar weet iemand wat dit inhoud?
Wat heb ik nodig om...
Ik ben sinds kort de trotse eigenaar van een renault megane estate 2010 1.4 tce.
Nu merk ik sinds kort dat mijn achteruitrij verlichting+mijn achterste parkeersensoren+achteruit ruitenwissers(als hij in de achteruit staat) niet meer werken....
Er zit sinds een paar dagen vocht achter het glas van de led dagrijverlichting van mijn Megane III bose uit 2012. De led verlichting deed het de laatste dagen ook niet meer, maar vanavond wel weer op 1 ledje na.
Afgelopen week mijn wagen ontvangen, erg blij mee. 1.2 tce bose, EDC, volledige opties behalve lederen bekleding.
Wat me echter opvalt is dat ik na 420-440 KM al moest tanken en dat de tank nu alweer richting de helft gaat, terwijl ik net de 600 heb...
Ik heb onlangs een Renault Megane III phase II
Hierbij heb ik al sinds begin van de aankoop via een originele Renault garage trillen van de banden.
Ik ben daar al 2 keer voor terug geweest, 1e keer hebben ze de banden naar de 0 lijn...
Vers geregistreerd en vers eigenaar van een Renault Megane 3 Estate 1.5 DCI (uit 2012). Auto rijdt heerlijk en bevalt super, maar ik heb toch wat kleine puntjes gevonden.
Vanmiddag had ik het probleem dat de motor goed rondkwam maar niet aansloeg,helemaal niets.ANWB denkt ? dat de computer stuk is.De motor sloeg altijd binnen 1 sec. aan ? Heeft iemand hier ervaring mee ? Dan hoor ik dat graag.
Vr.grt. Gino Joling....
Pas geleden heb ik in de megane 1 de interieur verlichting vervangen voor led verlichting. Nu blijkt dat de leds héél zwak continu blijven branden. Zal dit een massa robleem zijn? En waar zal dit dan vandaan komen?
Ook is het zo dat...
:oops:
Mijn ervaring met een Renault Megane 1.4 16V bjr. 2000 is zeer bedroevend.
Autootje heeft pas echte 130.195 km maar laatste maanden alleen maar problemen problemen. Plots afslaan op de weg na een schok of niet willen aanslaan s'morgens als...
Hallo forumlezers mijn megane 1.6 16v uit 2004 met een km stand van 318.000 doet het voor zijn leeftijd nog verder prima,(auto wordt intensief gebruikt,)maar ik denk wel dat de koppeling een keer vervangen moet worden,het schakelen gaat goed(recent...
ik heb een Megane bj 2017 gt line met originele trekhaak , ik heb mijn caravan er nog niet achter gehad maar de stekkerdoos zit al ontzettend laag ,wie heeft er ervaring mee als de caravan erachter hangt ?
Goedendag medeforumgebruikers. Mijn Leddagrijverlichting aan de linkerkant is stuk. Helaas ben ik genoodzaakt om er een nieuwe unit in te zetten. De leddagrijverlichting zit onder de koplamp net boven de bumper. Mijn vraag is, moet je hiervoor de...
Kan iemand mij vertellen waar ik de zekering voor de claxon kan vinden?
Wil er graag een zwaardere claxon inzetten op hetzelfde aansluitpunt. Dus zwaardere kabel leggen en zwaardere zekering plaatsen. Maar geen idee welke het is.......
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum