Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Vanmiddag een Bosal trekhaak gemonteerd met kabelsetje op mijn Megane III break 2012. Alles werkt, behalve de knipperlichten achter. Voor knipperen heel snel. Alarmlichten doen het wel. Ik heb een 7 polig set gemonteerd. Denk dat het aan het...
Wij hebben sinds een maand of 2 een tweedehands benzine Mégane II stationwagen van 2004 (1600cc) gekocht. Nu blijkt dat we waterschade hebben.
In het bakje in de vloer aan de passagierszijde hebben we vaak water. Wanneer hij stil heeft gestaan...
Mijn bluetooth verbinding met mijn Acer liquid zest en de radiosat in mijn megane 3 doet het niet meer . Ik heb nog wel een bluetooth verbinding met de radiosat ...de radiosat herkent de smartphone , en zie het telefoonboek...
Ik heb veel interesse in een Megane 4 GT line maar ik twijfel over het geluidskwaliteit van de installatie.
De bose heeft het geluid en de GT line de looks maar hoe is het geluid van de GT line.
Kan iemand mij hier iets over zeggen?
Wie heeft er sinds deze week dat het koud is (hier van het weekend al even vorst) ook weer last van? Je stapt in de auto (Mégane IV GT in mijn geval) en ziet dat het cockpitdisplay op weergave 3 staat. De 'F1-stand'. Zomaar uit het niets. Ik wist...
Beste mensen,
Er is een vreemd probleem met onze Megane bj 2004.
Tijdens het rijden met de motor op bedrijfstemperatuur ,ritje naar Parijs, valt geheel onverwacht de temperatuur meter uit en begint de motor in te houden.
Door wat met het gas pendaal...
We hebben in 2010 een megane 3 estate ( station wagen ) dci 85 pk aangekocht uitvoering expression, diesel ,5 versnellingen ,nieuw zelf aangekocht .momenteel 76.000km op de teller.Sinds een 2 weken ,ruik ik een muffe geur...
Ik ben trotse eigenaar van een megane GT-line uit 2016.
Heb alleen een heel vreemd probleem.
Soms wanneer het start-stop systeem in werking treedt zet hij de motor helemaal uit en trekt hij de (automatische) handrem aan.
Heb al een paar...
Het airbag lampje van mijn Renault Megane Estate 1.5 dCi Expression uit 2012 gaat op onverklaarbare wijze soms aan en uit. Soms tijdens een rit heel vaak en soms helemaal niet. Ik ben er nog niet achter gekomen of ik...
Handig: hopelijk komen er downloads om het instrumentenpaneel (eventueel ook de grote 'tablet' middenpaneel) te wijzigen...
Zeker nu alles digitaal mogelijk is!!
Vanmiddag had ik mijn electrisch bedienbare cabriodak van mijn Megane phase 2 van 2002 even iets langer openstaan. Op een gegeven moment zakt de achterklep iets naar beneden. Alsof hij druk verloor. Vanaf dat moment weigert hij...
Ik heb twee maand geleden een Renault megane uit 2015 gekocht.
Nu merk ik dat de TomTom niet erg up to date is. Hoe kan ik deze updaten? Of gaat dit vanzelf? Ik heb de SD-kaart als in m’n laptop gehad en de R-Link store geeft aan dat...
Ik heb onlangs een Megane estate GT-line uit 2012 gekocht. De auto heeft de orginele GT-line velgen, maar van 2 naafdoppen is het lak er half af.
Ik heb ongeveer het hele internet afgezocht voor andere naafdoppen maar kan alleen...
wie heeft al eens de oliekeerring vervangen van de nokkenas tussen de automatische bak en het motorblok van een megane 2.
en wat gaat dat ongeveer kosten.
Sinds enkele weken geeft de Renault Megane estate 3 2010, 1.5 110dci direct na het starten kort de melding aan: controleer esp samen met het gele sleutel lampje. Dit gebeurt af en toe en telkens verdwijnt na circa 30sec de melding.
Als snelle vervanger van de Espace (maar vooral omdat mijn vrouw graag een cabrio en automaat wil) komen we uit op deze auto
hier niet te ver uit de buurt :
Heel graag jullie opmerkingen en waar speciaal op te letten bij een proefrit ....
Dit wordt dus mijn volgende, een overname met 45K op de teller, full option, 1.5Dci. De km zullen nog wel iets oplopen want mijn maat rijdt er nog mee tot zijn nieuwe Alpine binnen is.
Nu, daarvoor heb ik dit topic niet geopend.
Is er...
Vraagje. Ik wil de geleidenokjes vervangen van mijn panoramadak Megane III. Nu zoek ik op eBay en ik zie zowel clips voor de Megane II als de Megane III. Op de plaatjes zien ze er exact hetzelfde uit, alleen die van de Meg III zijn duurder.
al 2 weken lang ben ik allerlei forums en reviews aan het afstruinen voor info. Na de aankondiging van de derde kleine is een station wel nodig helaas :)
Prijs/kwaliteit en betrouwbaarheid afgewogen kom ik toch op de megane grand tour....
Wie weet welk type schroef/bout (maat) wordt gebruikt om de achterbumper te koppelen met carrosserie? Heb namelijk al twee torx schroeven losgedraaid maar er zit nog een “verborgen schroef” die de boel aan mekaar koppelt. Gr. Hz
Sinds een paar dagen werkt de Airco niet meer. (hij blaast niet meer en ook geen koude lucht meer).
Nou merkte ik ook dat ik zodra ik het gaspendaal in trapte, er een soort vloeistof (lijkt water want het is geur en kleurloos) ergens van achter het...
Zit ik hier in Zuid frankrijk, werkt de airco niet naar behoren.
Als ik de airco aanzet (automatisch via de climax control, of handmatig) wordt de rechterkant wel koud, maar de linkerkant niet. Mijn vrouw blij, maar ik moet sturen. :(
Voordat ik...
bedankt voor het accepteren, mijn naam is jack. ik heb een megane 1.6 16v bj 2005. daar heb ik wat problemen mee, de motor wil heel slecht aanslaan en het motorvermogen is echt een drama. na het uitlezen bobine nr 3 vervangen, heb nu geen foutcodes...
Hallo allemaal, het gaat hier om een renault Megane 2006 met 1.6 16v motor
Het is weer zover, inmiddels 62.000km verder en de nokkenasversteller ratelt alweer regelmatig bij het starten.
Bij 240.000km samen met distributieriem en waterpomp...
Opeens was de rechter achtergordel niet meer uit te trekken.
Eerst naar Bas geweest en die heeft met heel veel lelijke woorden het ding er uit weten te rukken.
maar inmiddels verrekt het ding het weer.
Ik ben nieuw hier op het forum. Heb mijn grijze Renault Megane Estate Bose 1.5dci uit 2012 nu anderhalf jaar en ik heb hem zelf van 70.000 naar 100.000 kilometer gereden zonder problemen. Ik heb er onlangs een set nieuwe banden onder...
Wie weet welke rem olie ik mag gebruiken in de Renault Megane 3 grandtour diesel ? staat er ergens vermeld in het boekje ? ...kan het zo niet direct vinden .
Bij mijn Megane van bwjr 2009 geeft de gescheiden airco links en rechts niet dezelfde temp.
In de middenconsole, komt uit de linkerblaasmond iets wat te vergelijken is met de buitentemp, rechts komt wel de gevraagde, gekoelde lucht.
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum