Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik ben nieuw hier op het forum. Heb mijn grijze Renault Megane Estate Bose 1.5dci uit 2012 nu anderhalf jaar en ik heb hem zelf van 70.000 naar 100.000 kilometer gereden zonder problemen. Ik heb er onlangs een set nieuwe banden onder...
Ik heb vaak dat, wanneer ik mijn auto wil starten, en het rempedaal indruk, deze zeer zwaar te bedienen is. Standaard druk op de rempedaal zorgt ervoor dat de auto niet start. Pas wanneer ik met behoorlijk wat kracht het pedaal indruk, gaat het...
Vanmorgen wou ik mijn Renault megane grand tour 1.5 dci van het bouwjaar 2006 starten maar de auto deed het niet. Service lichtje begon te branden en er kwam op stuurkolom niet vrij. Toen ik de kaart eruit haalde kwam er op stuurkolom vrij.. Nu heb...
Ik ben Angelique en ben in het bezit van een Renault Megane Cabrio 2 liter IDE sport van 2000.
Deze auto heeft voor mij grote emotionele waarde omdat hij van mijn overleden man is geweest en ik rij er al 17 jaar met veel plezier in....
Goede morgen megane fans.
Mijn naam is Alphons van Heesch en kom uit Sittard. Drie jaar geleden heb ik een Megané 2.0 IDE cabrio gekocht in Zutphen.
Op zich een perfecte auto, geen roest, weinig schade, en goed onderhouden. Gezien zijn leeftijd een...
Ik ben Bram, woon in België, en ik heb net een nieuwe Megane Grandtour (of Estate) ontvangen als bedrijfswagen.
Dit is de Zen uitvoering met als opties het R-Link 2 systeem en het City pack (parkeersensoren voor en achteraan, en...
Allen, ik lease een Megane Estate uit begin 2018 met dakrails. Bij mijn vorige Megane had ik dakdragers meegeleased, maar omdat ik ook een paar (universele) Mont Blanc 1260/890 heb, heb ik dat deze keer niet gedaan.
Beste forumers.
Ik heb me hier aangemeld.
Op dit moment ben ik bezig, om een Megane cabrio 1.6 weer goed lopend te krijgen.
Het probleem is, dat de motor onder de 3000 t/min geen fut heeft.
De dealer heeft hem uitgelezen en zegt, dat de nokkenas...
Toen ik met mijn Mégane IV GrandTour GT zaterdag geparkeerd stond naast een Mégane IV Berline GT, leek het mij dat de plaatsing van de parkeersensoren bij beide types verschillend is. Klopt dit en wat is hiervan de reden?
Wij bezitten een renault megane estate uit 2011 (automaat/diesel). Hij geeft storing aan: controleer hill start assist en controleer ESP. Dit is al eerder gebeurd en toen is heel de koppeling vervangen. Het ging eventjes goed (4 weken),...
Heeft de R-Plug&Radio+ een code nodig nadat de accu los is geweest?
Wil binnenkort een trekhaak monteren. Daarbij moet de accu los.
Ik kan echter nergens in de boekjes vinden of deze radio na het aansluiten weer om een code vraagt.
Is...
Mijn nieuwe aanwinst is een luxe voor 2002 met oa bandenspannings sensoren. Bij aankoop stond de auto op zachte banden en gaven ze alle vier waarschuwing. Bandjes opgepompt ( achter 2.0 bar, voor 2.2 ) en knipperen stopte. Dat was 6 dagen...
Weet iemand of je met behulp van een OBD/CAN clip en een software app/programma bestaande optie`s die in het systeem zitten kan in of uitschakelen.
BMW heeft een app Bimmercode waar je door middel van een OBD stekker en de app diverse verborgen...
Was eigenlijk voor wat groters aan het kijken. Een Mondeo station was een beetje het idee. Is qua ruimte achterin wat binnen een aantal jaar wel nodig is met opgroeiende jongens.
Het bedrijf waar ik langsging stond aardig wat spul voor niet teveel....
Een paar weken geleden was ik nog vrolijk over de lage prijs van een antenne om je deur te openen/sluiten van de keyless entry en een stom wieldeksel voor mijn winterbanden.
Nu ben ik een stuk minder vrolijk om het feit dat mijn Megane CC II plots...
hallo ik ben bezig met een renault megane 2 1.6 16 LPG bj 2006
een kennis van mij is bezig geweest met de motor vervangen. de motor ligt er inmiddels in maar deze wil niet starten. nu ben ik in bezit van een chineese renault can clip met software...
Goedemiddag.
Even een vraaje.
Kan een gebruikte trekhaak van Bosal overnemen echter weet ik niet 100% zeker of deze past.
Kan ik dat ergens nagaan? Ik heb wel het nummer 036551
Ik heb een renault megane estate van dec 2012 (expression).
Tevens zou...
Na ik mijn zomerbanden weer heb gemonteerd, zag ik droogtescheurtjes op de band zitten. Ik ga eind april met deze Megane op vakantie bepakt en bezakt naar Oostenrijk! Zal ik de band voor die tijd vervangen? Of kunnen ze nog wel even door?...
Mijn Megane TCE 120 Bose (2015) wordt ingeruild voor een nieuwe Captur.
Echter, de km-stand op dit moment is 60.000 hetgeen zou inhouden dat de Megane een grote onderhoudsbeurt zou moeten krijgen.
Nu wil ik eigenlijk geen geld meer investeren omdat...
Hallo beste mensen.
Ik had een vraag en hoop dat iemand het weet.
Ik ben de eigenaar van een prachtige renault Mégane grand tour uit 2007 /2 liter .
Als ik rem of richting aangeef of mijn waarschuwingslampen gebruik gaat dat piep geluid van de...
Ik ben Rene, zoals ik al in mijn vorige post had voorgesteld. Ik woon samen met mijn vrouw op een woonboerderij en hierbij hebben bij wij een mooi en lang grindpad. Helaas moet dit grindpad 1 keer in de maand worden bijgevuld met...
Vorige auto had op de boordcomputer enkele gegevens van de gereden rit beschikbaar, zoals afstand, verbruik en ook de gereden tijd.
Afstand en verbruik van een gereden rit kan ik wel achterhalen via het Eco-scherm. Maar de gereden tijd zie ik daar...
Ik wil me graag even voorstellen aangezien ik nieuw ben op dit forum :) .
Een Renault rijden is inmiddels niet meer nieuw voor mij, hiervoor hadden mijn vrouw en ik samen een Renault Clio.
Aangezien zij nu verder buiten de deur werkt en...
Hoi allemaal, ik ben van plan om een Mégane 2 te kopen.
Ik twijfel alleen tussen een hatchback en een grand tour. Ik moet namelijk regelmatig 2 grote saxofoons en een aantal mensen meenemen. Daarom zou ik graag van beide willen weten hoe lang de...
Goedendag, Ik heb een Renault megane 1.5 dci Ecostyle uit 2012, die met sportonderstel en uitvoering, deze is met een paar weken aan zijn 150K beurt toe. Nu moet ook de distributieset vervangen worden, normaal gesproken wordt volgens mij dan ook...
Mijn Renault start niet lekker. De BDP sensor is al vervangen. Driem met alles ook. Nu lijkt het wel of er even een licht rammel in zit tijdens het starten. Soms start hij een paar dagen goed en dan weer niet. Als hij loopt dan heeft hij genoeg...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum