Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
wij hebben een scenic privilege luxe uit 2004.
De accu is leeg geweest en nu vraagt de radio om een code.
helaas hebben wij die code niet en ik vroeg me af of jullie mij konden helpen.
Hier ook de gegevens van de radio
model no: RENRDW133-10
U723 Security
prod no: FDO404230055666
8200300860TU723
8200300860 --b (weet niet of dit nodig is)
alvast bedankt!.
Mercedes C240 - 2.6L V6 Automaat - Tectite Gray Renault Talisman - 2017 - 1.6 TCe Intents EDC - Rouge Garmin NPF - 4 Control - 19" Alizarine velgen
wij hebben vandaag een Renault Clio 1.4 MTV editie gekocht, bouwjaar 2000. Naar grondig zoeken kwamen wij erachter dat de handleiding voor de radio ontbrak. Dus hebben wij ook geen radio code. In de bijlage heb ik een foto toegevoegd van de gegevens die op de radio staan. Als er nog aanvullende gegevens nodig zijn hoor ik graag van u.
Alvast bedankt.
Groet,
Jeroen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Ik heb de accu van mijn renault Megane 1.5 DCi van 2007 losgehad, zonder dat ik de radiocode weet. Dom ik weet het
wie kan me aan de hand van onderstaande gegevens aan de juiste code helpen?
Model nr RENRDW 330-10
Product nr FD 0909440910201
Security S145
8200 607 918T
Renault 8200 607 918
radio megane.jpg
Alvast super bedankt!
groet
Geert
Thommy, thanks, maar die code had ik al geprobeerd (gratis opgezocht door Bochane garagew in Veenendaal).
Die werkt niet (meer) helaas.
als de code ingevoerd is, moet ik dan nog ergens op drukken? (ik heb geen radiovoorkeuze toetsen, dus kanaal 6 heb ik niet)
Ik heb deze: http://gpsunderground.com/forum/renault ... 1-cn2.html
Dan heb ik geen idee... Er zou een andere radio-expert eens moeten kijken...
Van een afstand is dat moeilijk... Heb je al dingen geprobeerd wat bovenin de pagina staat?
Weet niet zeker of het goed is gegaan dus toch nog maar een keer vragen.
Zou u ook achter onze code kunnen komen
Wij hebben een Renault scenic
Model radio is: 22dc279/62p
Ton635
Rn279fy0166340
Prno: fd0300460166340
7700434425tn635
7700434425
Mijn accu van mijn Renault megane is leeg gegaan en nu moet ik een code invoeren. In de bijlage een afbeelding van het type radio. De door jullie gevraagde code is daar goed leesbaar. G070. Ik hoor graag
Groet,
Harm
Hallo allemaal.
Heb sinds een paar maanden een scenic.
Heb de accu pool los gehaald gisteren ,maar nu vraagt de radio om de code.
Ik heb de code er niet bij gekregen bij aankoop
Ik heb de volgende gegevens.
Er staat geen merk op het frontpaneel.
Wel veel nummers aan de rechterzijde.
rnrd4050021832
renrdw231-10
fd0405380021832
8200 367 490 ---
8200367490t y196-securuty
Als iemand hier muziek uit krijgt ben ik hem/haar zeer dankbaar.
Gr Sjaak
Ik heb een radio-code voor je.
Een mooi jaartal, waarbij:
Rotterdam annexeert de buurgemeenten Kralingen en Charlois. Hierdoor wordt ook Katendrecht een Rotterdamse buurt.
De gebroeders Lumière de eerste film draaien.
Het Belgische parlement stemt in met de bouw van een nieuwe haven voor Brugge, het huidige Zeebrugge.
We hebben het over jaartal (en dus jouw radio-code): 1895
Vandaag een andere accu in de renault clio gestopt enkel vergeten aan de radio te denken.
Ik stuitte op dit forum voor het aanvragen van een radio code (superfijn!! waarvoor dank), graag zou ik daar gebruik van willen maken, ik heb de radio eruitgehaald en de volgende gegevens aangetroffen:
Wij hebben onze zoe een ohdb laten geven. Nou meer het laten afvinken van een checklist eigenlijk 🤔 maar goed. Gelijk gevraagd of ze de soh willen checken. Dit moesten zij opvragen?? Dit is al een paar weken geleden en elke keer zeggen ze we bellen...
Ik ben op zoek naar de motorcode van mijn renault kangoo express 1.5 dci 75 bouwjaar 18-01-2017.
Dit ivm wanneer ik de distributie moet vervangen, bij welke kilometer stand.
Waar kan ik de motorcode vinden?
Alvast bedankt voor jullie...
Standaard ontgrendel je de Megane E-tech met de sleutel of sleutelkaart. De startknop indrukken en gaan.
Is er ook een instelling dat je na het ontgrendelen eerst een PIN code moet invoeren voordat je de startknop kan gebruiken?
Dag vrienden!
Ik heb vandaag mijn buurman geholpen met zijn Renault Kadjar die niet goed loopt, en de code scanner (goedkoop Chinees ding) gaf een code voor de nokkenas sensor. Die heb ik nu vervangen en start nu ook al beter, maar krijg nog steeds...
Hallo, ik heb een Renault Espace, Initiale Paris uitvoering, uit 2017.
Voor het on-line bestellen van onderdelen moet ik de model code invullen. Ik kan kiezen uit: jra4 jra5 jral jram jrm1 jrme. Weet iemand welk model bij welke code hoort?