Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Nog geen radio helaas. Code 0773 wil niet. Een uur op contact gehad met radio aan. Ik krijg de eerste nul niet bevestigd. Nog andere opties? Klopt de code wel? M.vr.gr Roelie. Moet ik de accu los koppelen en dan na een kwartier nog weer proberen?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
De code klopt als een bus. Geen twijfel over mogelijk. (0773)
Doe jij de code invoeren met de bediening naast het stuur? Dan ga je verder naar het volgende cijfer met de knop die onderop zit kort in te drukken.
Kan ook via de cijfers: Met de < en > toetsen het eerste cijfer invullen. Hierna cijfer 2 indrukken.
Dan weer met de <> toetsen het cijfer invullen, hierna cijfer 3 indrukken.
En zo ook met cijfer 4.
Misschien is er iemand in jouw buurt die je kan helpen?!
nick van ammel schreef:beste
na het vervangen van de baterij van mijn auto renault senic bouwjaar 2007 vraagt mijn radio een code
de gegevens van radio zijn
RNRDAG60025131
RENRDW346-19
BS0106430025131
8200 562 686
8200562686T
k775-SECURITY
ALVAST BEDANKT
4547 zou de juiste code moeten zijn.
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring
Goedemiddag
helaas ben ik mijn radiocode kwijt
ik ben in het bezit van een renault clio
de gegevens op de radio zijn
model no 22DC278/62B
TOE521
RN278F30538599
8200057681TE521
zou u mij kunnen helpen.
alvast bedankt voor de moeite
Hallo
Ik heb een Renault Laguna uit 2003
Kenteken 05-lh-tr
Radiomodel nummer 22dc279/62z
TOQ935
RN27GF20243881
Productnummer FD0202110243881
8000002607TQ935
8200002607--C
Na vervangen van de accu moet ik de radiocode invoeren. Helaas zat deze niet bij mijn auto.
8200633627T code y905
Rnrdbr70007018
RENRDW344-05
FD0407480007018
Hallo
Ik heb een renault kangoo compact bij 2011 afkomstig uit Duitsland.
De accu klemmen zijn los geweest daarna vraagt de radio om de antidiefstal code wie zou mij hier aan kunnen helpen.
Gr martijn
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Martijngeuns schreef:Hallo
Ik heb een renault kangoo compact bij 2011 afkomstig uit Duitsland.
De accu klemmen zijn los geweest daarna vraagt de radio om de antidiefstal code wie zou mij hier aan kunnen helpen.
Gr martijn
4519 en een postcode uit Breskens, hoewel...)
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring
Wij hebben onze zoe een ohdb laten geven. Nou meer het laten afvinken van een checklist eigenlijk 🤔 maar goed. Gelijk gevraagd of ze de soh willen checken. Dit moesten zij opvragen?? Dit is al een paar weken geleden en elke keer zeggen ze we bellen...
Ik ben op zoek naar de motorcode van mijn renault kangoo express 1.5 dci 75 bouwjaar 18-01-2017.
Dit ivm wanneer ik de distributie moet vervangen, bij welke kilometer stand.
Waar kan ik de motorcode vinden?
Alvast bedankt voor jullie...
Standaard ontgrendel je de Megane E-tech met de sleutel of sleutelkaart. De startknop indrukken en gaan.
Is er ook een instelling dat je na het ontgrendelen eerst een PIN code moet invoeren voordat je de startknop kan gebruiken?
Dag vrienden!
Ik heb vandaag mijn buurman geholpen met zijn Renault Kadjar die niet goed loopt, en de code scanner (goedkoop Chinees ding) gaf een code voor de nokkenas sensor. Die heb ik nu vervangen en start nu ook al beter, maar krijg nog steeds...
Hallo, ik heb een Renault Espace, Initiale Paris uitvoering, uit 2017.
Voor het on-line bestellen van onderdelen moet ik de model code invullen. Ik kan kiezen uit: jra4 jra5 jral jram jrm1 jrme. Weet iemand welk model bij welke code hoort?