Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Zit er een stroomdraadje aan ? Dan is dit de juiste rubriek
Forumregels
-
- Vermeld het type Renault in de titel, liefst tussen [ haken ] aan het begin van de titel
- Geef (zoveel mogelijk) informatie over het betreffende model en jaartal, zodat er niet naar gevraagd hoeft te worden.
Andere radio gekocht voor mijn Espace, alleen helaas geen code.
Is uit een demontage Espace gehaald.
Het gaat om een Cabasse Tronic wisselaar met losse ampli-tuner (weet niet hoe foto's te uploaden)
Ampli-Tuner
serielno: EN1225WE 0048319
Cabasse wisselaar/ radio
Model PN-2806W-A
Serial PN2806WA 0007804
Dat is wat op de labels op de units staan.
Weet iemand welke code hierbij hoort?
Helaas, ik kan je niet helpen, hopelijk iemand anders.
Als je chassisnummer en kenteken hebt van de donor Espace, kan je het nog bij een Renault garage proberen.
Dat kenteken zullen ze misschien nodig hebben om te zien of de auto inderdaad afgemeld is bij het RDW.
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring
In principe heb je geen code nodig voor dit systeem. Alleen de Navicomputer kan/zal lastig gaan doen als je die monteert in een andere Espace met hetzelfde systeem (dus als vervanging van de oude navi computer).
Nu: Twingo II 1.6 16V Renault Sport Gordini CUP 2011 Bleu Malte (TERNT) Ex: Twingo II 1.2 16V Dynamique 2011 Rouge Dyna (TENNJ) Ex: Grand Scenic 2.0 16V Serié Limiteé Tech Line LPG-G3 2006 Gris Beige (TEC66)
goedenavond en bedankt voor het toelaten tot dit forum
ik kwam op dit forum uit omdat ik een probleem heb met mijn laguna, ik heb namelijk toen ik mijn ventilator probeerde te repareren( vol water gelopen ! ) per ongeluk de stroom naar mijn radio onderbroken en uiteraard heb ik nergens de unlock code
ik hoop dat iemand mij kan helpen
bij voorbaat dank
gegevens radio:
model no : RENRDW100-10
TOC302
RNRD0130026795
prod no :FD0003070026795
8200247962TC302
8200 247 962
Goedenavond, ik weet niet hoe ik dit anders moet doen of wat ik fout doe?
Ik probeer een code aan te vragen voor cdspeler van mijn Renault Laguna.
Maar krijg steeds foutmelding als ik dit verstuur. Kan iemand mij uitleggen wat ik verkeerd doe aub.
Vast vriendelijk bedankt.
Wat ik probeer te versturen zet ik hier ook even neer.
Wegens wegvallen van stroom dus de cdspelercode kwijt van mijn Renault Laguna 1999.
Radiosat 6000, 7700 433 070---
Philips 22DC481/62
FD 12 99 38 9269624
Productnr:1299389269624
7700 433 070 J467
9022 214 81629
code gravage 9269624
Kan iemand mij helpen aub?
geejeetje schreef:Hallo ben ook op zoek naar de radio code van een renault clio .
De gegevens zijn RNRDBCA0163478 met sec code D972,Wie kan mij er mee helpen ?
2577 is je code
Vincent026 schreef:Ik heb sinds kort een nieuwe ( 2ehands ) carbasse cd wisselaar aangeschaft aangezien mijne kapot is.
Nou heb ik wel de code van mijn radio die achterin de kofferbak ligt, die voer ik ook in en vervolgens wordt er gevraagd om een 'cd code'
Oo de unit staan de volgende info op een witte sticker:
hmm, daar kan ik geen chocola van maken, maar van de foto met gele sticker is de code 0016
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! It's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring
geejeetje schreef:Hallo ben ook op zoek naar de radio code van een renault clio .
De gegevens zijn RNRDBCA0163478 met sec code D972,Wie kan mij er mee helpen ?
2577 is je code
Vincent026 schreef:Ik heb sinds kort een nieuwe ( 2ehands ) carbasse cd wisselaar aangeschaft aangezien mijne kapot is.
Nou heb ik wel de code van mijn radio die achterin de kofferbak ligt, die voer ik ook in en vervolgens wordt er gevraagd om een 'cd code'
Oo de unit staan de volgende info op een witte sticker:
hmm, daar kan ik geen chocola van maken, maar van de foto met gele sticker is de code 0016
Wie o wie kan mijn helpen. Ik heb wen renault megane cabrio uit oktober 2004 en bij het vervangen van de motor hebben we de alles los gehaald incl de accu en nu vraagt de auto om een code.
82B0DCD8-AEB0-43DA-A691-6BD4D4EA7E04.jpeg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
asskan schreef:Wie o wie kan mijn helpen. Ik heb wen renault megane cabrio uit oktober 2004 en bij het vervangen van de motor hebben we de alles los gehaald incl de accu en nu vraagt de auto om een code.
0723 is je code
Graag wil ik de code van mijn radio opvragen.
Model No: RENRDW137-00
Prod No: FDO 0305060069567
S697 Security
RNRD1350069567
8200357388TS697
8200 357 388
Dit was alle info alvast bedankt.
asskan schreef:Wie o wie kan mijn helpen. Ik heb wen renault megane cabrio uit oktober 2004 en bij het vervangen van de motor hebben we de alles los gehaald incl de accu en nu vraagt de auto om een code.
0723 is je code
Thnx!! Had de code gevonden via de renault code calculator app!! Met dank aan de anwb voor mn accu heb weer een top auto
Beste bij het omruilen (vervangen ) van mijn batterij (na 8 jaar) is de autoradio in beveiligde modus gegaan. Hij vraagt nu een code maar ik kan deze nergens vinden!
Kan u, kunnen jullie, me helpen aub?
IMG_6952.jpg
In bijlage een foto van de sticker die op de radio plakt.
Het gaat om een Renault Trafic bouwjaar 2009 2500cc 150pk
bij voorbaat bedankt en met vriendelijke groeten,
Danny
Geweldig na de eerste poging, zoals uitgelegd, onmiddellijk succes!!!
Geweldig bedankt
U saved my day!!!!
Grtjs
Danny
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Wij hebben onze zoe een ohdb laten geven. Nou meer het laten afvinken van een checklist eigenlijk 🤔 maar goed. Gelijk gevraagd of ze de soh willen checken. Dit moesten zij opvragen?? Dit is al een paar weken geleden en elke keer zeggen ze we bellen...
Ik ben op zoek naar de motorcode van mijn renault kangoo express 1.5 dci 75 bouwjaar 18-01-2017.
Dit ivm wanneer ik de distributie moet vervangen, bij welke kilometer stand.
Waar kan ik de motorcode vinden?
Alvast bedankt voor jullie...
Standaard ontgrendel je de Megane E-tech met de sleutel of sleutelkaart. De startknop indrukken en gaan.
Is er ook een instelling dat je na het ontgrendelen eerst een PIN code moet invoeren voordat je de startknop kan gebruiken?
Dag vrienden!
Ik heb vandaag mijn buurman geholpen met zijn Renault Kadjar die niet goed loopt, en de code scanner (goedkoop Chinees ding) gaf een code voor de nokkenas sensor. Die heb ik nu vervangen en start nu ook al beter, maar krijg nog steeds...
Hallo, ik heb een Renault Espace, Initiale Paris uitvoering, uit 2017.
Voor het on-line bestellen van onderdelen moet ik de model code invullen. Ik kan kiezen uit: jra4 jra5 jral jram jrm1 jrme. Weet iemand welk model bij welke code hoort?