Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Te koop aangeboden een in goede staat verkerende Renault Twingo 1.5 dCi ECO2 Dynamique uit 2012 met ongeveer 160.000 kilometer op de teller. De Dynamique is de meest luxe versie met onder andere climate control en in delen neerklapbare en schuifbare...
Hierbij bied ik mijn Renault Grand Espace initiale ( profiel foto) te koop aan. De auto komt uit 2004 en heeft de heerlijke 3.5 V6 motor voorin liggen en is voorzien van 6 stoelen.
Loopt als een zonnetje en heeft mij nog...
Renault ZOE 2014 ZEN Quickcharge
22kWh accu, tot 43kw AC laden
Zen uitvoering met optie achteruitrijcamera
Unieke uitvoering met oa zwart dak, audio upgrade en stoelverwarming :D
Wegens aanschaf nieuwe elektrische auto wordt de Zoe bijna niet...
Deze Renault Laguna komt uit 2009, 159.000 km en is voorzien van een benzine motor. De benzinemotomSr heeft een maximum vermogen van 150 kW (204 PK) en een cilinderinhoud van 1998 cc.
Heb het voornemen mijn Renault te verkopen na meer dan 8 jaar trouwe dienst, de auto heeft nu meer dan 351.000 km op de teller en dat is er ook wel aan af te zien. Vorige zomer nog mee naar Corsica geweest met vakantie en gebruik hem dagelijks voor...
Ik heb halverwege vorig jaar deze Twingo overgenomen van een bekende om er privé mee te gaan rijden. Ook zodat mijn vriendin een autootje had om af en toe mee te rijden. Nu hebben we dit jaar besloten dat ik bijtelling ga betalen...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum