Na elke contact met de Klantenservice van Renault krijgt de klant, van TNS een Enquête verzoek.
Wat vinden jullie hiervan, is het niet een beetje overdreven?
In mijn geval heb ik een vraag neergelegd bij de Klantenservice, waarop ik antwoord kreeg, maar gelijk is afgesproken om in contact te blijven tot de zaak opgelost is. Aangezien dit nog niet het geval is, heeft m.i. een Enquête (nog) geen zin. Bovendien, wat doen ze met een negatieve Enquête?
Ik zie, indien nodig, liever een mogelijkheid om een klacht te kunnen indienen. En zeker niet bij de Klantenservice over de Klantenservice.
Renault Voice of Customer. Enquête contact Klantenservice
-
Topic author - lid
- Posts in topic: 1
- Berichten: 594
- Lid geworden op: 02 nov 2013
- Laatste bezoek: 08 jul 2017 23:31
- Actief als: particulier
Renault Voice of Customer. Enquête contact Klantenservice
Captur TCe120EDC Dynamique
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 279 Weergaves
-
Laatste bericht door Biko