Renault Voice of Customer. Enquête contact Klantenservice

Gebruikersavatar

Topic author
TCe120ECD
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 594
Lid geworden op: 02 nov 2013
Laatste bezoek: 08 jul 2017 23:31
Actief als: particulier

Renault Voice of Customer. Enquête contact Klantenservice

Bericht door TCe120ECD »

Na elke contact met de Klantenservice van Renault krijgt de klant, van TNS een Enquête verzoek.
Wat vinden jullie hiervan, is het niet een beetje overdreven?

In mijn geval heb ik een vraag neergelegd bij de Klantenservice, waarop ik antwoord kreeg, maar gelijk is afgesproken om in contact te blijven tot de zaak opgelost is. Aangezien dit nog niet het geval is, heeft m.i. een Enquête (nog) geen zin. Bovendien, wat doen ze met een negatieve Enquête?

Ik zie, indien nodig, liever een mogelijkheid om een klacht te kunnen indienen. En zeker niet bij de Klantenservice over de Klantenservice.
Captur TCe120EDC Dynamique

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht