Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Kan iemand mij helpen aan het schema van het digitale dashboard van de R21??
Kheb het nog nergens kunnen vinden, dus als iemand het heeft.......graag
thanx
Maarten
Ik heb diverse delen van de originele werkplaatshandboeken van de R21 liggen.
Wellicht zit hier een exemplaar tuissen dat geschikt voor je is.
Mocht je nog op zoek zijn, laat maar even weten.
Geef dan meteen je typenummer door en het bouwjaar.
Met het typenummer bedoel ik de code van Renault welke in het chassisnummer op je kentekenpaieren is opgenomen.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
E-TECH hybrid 145 Intens: Weet iemand of mijn dashboard digitaal aan te passen is, je zou denken dat digitaal alles mogelijk is.?
Wil graag ook een toerenteller op beeld.. zeg maar
Weet iemand hoeveel Watt de lampjes van het instrumentenpaneel vd Twingo 1 zouden moeten zijn?
Lampjes voor stadslicht en dimlicht waren defect en had nieuwe van 1.2 Watt besteld. Die doen het wel maar branden niet zo fel als de originele. Ze zijn...
Beste forumleden,
Zou er iemand me kunnen helpen met een schema van de ECU van de brandstofcomputer, je zou er me flink mee helpen?
Motor draait niet, maar wil de bedrading/componenten testen van de ECU.
Alvast bedankt bij voorbaat, Philiep
Vandaag bij de garage geweest om mijn airco na te laten kijken die heel slecht, lees niet of amper koelde. Airco is weer gevuld en gereinigd, maar helaas bracht dit niet het gewenste resultaat en ik kreeg te horen dat er waarschijnlijk een...
Beste Vrienden
Heeft er iemand van de Renault Megane CC rijders een elektrisch schema van de airbags .Meer bepaald een schema van hoe de Kleuren zijn aangesloten voor de stekker onder de passagier stoel.