Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik ben vandaag van Berlijn naar huis gereden met de Avantime. Heerlijke rit gehad, rijd super..... Nou vraag ik me echter nog een ding af.. War is dat knpje rechts van de knop voor d gevarenlichten met die twe poppetjes erop voor???? Ik heb geen...
1.De instelling GALA bij de geluidsinstallatie (autoradio) werkt bij mij niet goed.
GALA betekent dat bij toename van het omgevingsgeluid de geluidsinstallatie automatisch wordt bijgeregeld.
Hebben hier meer mensen problemen...
Ik wil de voorstoelen van mijn Avantime verlagen, ik kijk met mijn twee meter tegen de dakrand aan.
Hoe doe ik (of een garage)dat op een nette manier, zodat voor/achteruit schuiven stoelverwarming etc. nog gewoon werkt?
ik heb een avi 3.0 V6 met banden maat 235/50/17 hier passen geen kettingen op, wie heeft ervaringen met kettingen op en andere banden maat, wie weet een goede en betaalbare oplossing ?
Zijn er Avantime bezitter die wel eens te maken hebben gehad met lekkage van het schuifdak? Ik heb een auto gezien waarbij er vlekken op de stoelen en het tapijt zaten die me deden denken aan opgedroogd water.
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum