Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
bij de linker buitenspiegel is het binnenste gedeelte gesneuveld. Het onderdeel is eenvoudig los te klikken en verder slechts voorzien van 2 draadjes voor de verwarming. Nietsvermoedend naar de lokale dealer. Prima te leveren voor 95 euro!...
Een tijdje geleden reed ik met lage snelheid met het dak open en besloot het zonnescherm naar voren te schuiven. Toen kwam er een klein rubbertje los met het zonnerscherm naar voren (aan de rechterkant). Zie foto, het is nog geen cm bij een cm....
Zijn er hier mensen die net als ik problemen hebben met de laklaag van de Avantime? Toen ik hem kocht zag het er redelijk uit en na grondig gepoetst en gepolijst te zijn gewoon weer netjes. Maar nu zie ik op verschillende plekken een soort...
normaal gesproken is het verbruik niet zo gunstig 11 ltr per 100 km is vrij netjes gemiddeld verbruik eerder 12 ltr per 100 km of bij veel ritjes in de stad ietsjes hoger. echter tot mijn eigen verbazing heb ik gisteren 8,8 ltr...
Hallo,
zoonlief heeft de zwarte zaterdag getrotseerd en is na 24 uur non stop sturen in Lloret de Mar aangekomen met de Avantime en heeft zowaar nog een aantal kilometers op LPG gereden. Maar met wel een probleem dat ik niet direct kan verklaren. Na...
Bij de laatste servicebeurt heb ik de dealer opdracht gegeven om de spatschermen in de voorste wielkasten (in de voorbumper) vast te zetten, want deze zaten los. Tevens constateerde ik dat er een schaafplek op deze spatschermen zat. Dus hebben de...
In onze vakantie in Engeland, viel opeens de elektrische stuurbekrachtiging uit. Ik zal je vertellen dat is zwaar sturen vooral al die rotondes en smalle weggetjes aldaar. De Hydraulische bekrachtiging deed wel gewoon zijn werk, gelukkig maar.
De...
Ik heb de vraag al bij de dealer neergelegd maar dat schiet niet echt op, ja bestellen kan natuurlijk. Kan iemand mij (tegen vergoeding) aan de CD helpen of mag ik bij iemand langskomen om de CD even te lezen.
Ik rij al wat jaren een Reanault Vel Satis (met veel plezier). Onlangs werden we gepasseerd door een Avantime en mijn vrouw zei opeens dat is een mooie..!
Ik was verbaast maar ook meteen een beetje blij. Immers voor mij was...
Lukt dat een beetje een trekhaak onder een Avantime of valt ie dan uit elkaar ?
Ik wil er een 1,5 paards trailer achter hangen. Dit tot ontzetting van mijn partner.
Ben trouwens op zoek naar een trekhaak. Wie heeft er een adres en kan je hem er
zelf...
Hallo Avirijders,
Op Marktplaats worden incidenteel navigatie-CD's aangeboden
Wie weet welk type Carminat in de Avantime zit, en wie heeft de laatste update 2007/2008( kopie?) beschikbaar
Zo, Prins VSI is eindelijk ingebouwd, ringtank in de kofferbak, met afdekplaat en behoud van reservewiel.
Maar... wat vond de inbouwer: achterbanden slecht (zie ander topic, dus geen verrassing), remmen rondom slecht zowel schijven als blokken en...
Weet iemand of de motors die gebruikt worden voor het verstellen van de spiegels in de Avantime dezelfde zijn als in andere Renaults? Ik ben op zoek naar een 2e hands exemplaar omdat het er sterk op lijkt dat deze motor mijn accu steeds leeg...
Vandaag Avantime naar de dealer voor APK en grote beurt. Net gebeld door de dealer: autobanden achter zijn binnenkort aan vervanging toe en kosten € 350 per stuk, verder gelukkig geen bijzonderheden en voor ca. € 450 weer alles in orde (incl....
Hallo,
heeft iemand ervaring met een Avantime 2.0T op LPG? Verder hoor ik wel eens wat over lpg-i, een systeem dat naast het bestaande benzinesysteem wordt gebouwd (zie bijvoorbeeld Elke reactie is en blijft welkom!
Een tijdje geleden is het begonnen. Moeilijk starten en af en toe tijdens het rijden gewoon dood. Nieuw starten en hij liep weer gewoon. Renault garage heeft een bobine vervangen en het leek goed. Nu echter weer dezelfde problemen maar helemaal niet...
Hallo,
ik heb mijn Avantime laten ombouwen op LPG bedrijf. Werkt goed, echter de benzinemeter begrijpt niet dat ik zover op een tank kan rijden. Gevolg: paniek knipperen lege tank. Ik kan het systeem wel resetten maar na 250 km weer knipperen. Ook...
De Ventilator van mijn Avantime met Automatisch airco doet het niet meer iemand een iedee waar de ventilator zit en een oplossing weet.
Is hier een electrisch schema van
Tijdens het onderhoud aan mijn Avantime kwam ik erachter dat de onderste leiding die aangesloten zit op de aircopomp vastgezet was met een ijzeren beugeltje.
Deze leiding is aan de achterkant van de pomp vastgezet met een M6 boutje...
afgelopen dagen zijn er wat electrische problemen met m/n avantime na enige uren rijden vallen zowel navigatie als radio geheel uit . wat ik ook probeer niets functioneert, bij hernieuwd contact aan /uit start het systeem weer normaal...
Hallo allemaal,
het eerste echte euvel met de Avantime dient zich aan:
de bediening van de leuning van de linkervoorstoel is lam.
Vanaf de achterbank werkt het nog prima.
Wie heeft hier ervaring mee?
Sinds een paar dagen ben ik ook in het bezit van de mooiste auto sinds de renault 25 :D , maar ik ben er achter gekomen dat het lichtje van de het schuifdak openen en de grand d´air het niet doen. Na even klussen heb ik ze er wel uitgekregen, maar...
Hallo
Renault Nederland kent de verf code niet van het zilveren dak frame. Wie weet het verf (ral?) nummer en heeft ervaring met een anty corrosie behandeling van het alluminium dak frame of weet een goeie spuiter die niet alle rubbers zilver maakt?...
Hallo,
als verse (en blije!) Avantime rijder heb ik 2 vragen. Wel beloven niet te lachen...
1. Waar zit de lade verstopt van de CD wisselaar?
2. Waarom vraagt het navigatiesysteem om een CD? Bij de aflevering is geheel Europa geinstalleerd, maar om...
Vanmorgen het volgende meegemaakt met de Avantime. Na het openen van de auto met de afstandsbediening op de sleutel heb ik de kinderen achter in het stoeltje gezet. Vervolgens ging ik achter het stuur zitten en heb ik nog wat uit het opbergvak onder...
Kan iemand me verder helpen? Ik wil een carkit in mijn Avantime bouwen, Parrot CK3200. Natuurlijk wil ik het geluid van de telefoon over de Avi-speakers. Wat heb ik nodig? Zijn er aansluitschema's? Waar zitten de aansluitingen?
Vanmiddag deed de cevtrale vergrendeling het dus niet. De eerste keer moest ik een paar keer op de sleutel drukken vordat hij het deed en nu doet hij het (op beide sleutels) dus niet. Weet iemand waar de ontvanger zit en of deze een aparte...
Weet iemand misschien of de achteruitrij piepjes harder kunen? Bij aijn andere wagen gaat de radio zachter als ik hem in zijn achteruit zet of op het PDC knpje druk. De piepjes van de Avantime zijn bijna niet te horen als je de radio wat te hard...
Nu met deze lage temperaturen zou het prettig zijn om stoelverwarming te hebben, maar nu werkt dat bij mij alleen op de bijrijdersstoel. Als ik de schakelaar van de bestuurdersstoel bedien, gaat wel het lampje op het dashboard branden maar warm...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum