Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Het koppelingspedaal van mijn Avantime blijft 's morgens altijd op de vloer liggen een geeft geen druk.
De cilinder moet vervangen worden. Ik ben opzoek naar het volgende onderdeel: K088 cilinder. 6025 407079
Het lijkt wel onmogelijk om aan dit...
Beste mensen,
Wellicht interessant om te weten nu er zoveel ophef over E 10 benzine is:
op een Duitse site Renault information zu E 10 las ik dat de
Avantime 2,0 l Turbo F4R 760 en 761 NIET geschikt zijn voor E 10 benzine.
Goed om te weten als je op...
er moet een nieuwe uitlaat onder mijn avantime na 100.000km , geen goedkope aangelegenheid en nergens te krijgen alleen orgineel of rvs , nu heb ik via internet gezocht en kom via britse ebay bij een roestvrijstalen uitlaat uit,
wie...
Heb ik hier te maken met een periodieke klus? Mijn airbaglampje blijft nu aan, zonder merkbare oorzaak. In het boekje van de Avantime lees ik dit:
de pyrotechnische systemen...hebben een beperkte levensduur. Ze moeten na tien jaar worden vervangen...
Ik wil binnenkort de multisnaar van mijn V6 (laten ?) vervangen.
Wie heeft er ervaring mee, vlgs. het instructieboek moet de motor eruit, heb echter ook foto's gezien waarbij
de motor aan een zijde is gezakt.
Bij onze Avantime diesel valt soms in 1 keer de trekkracht weg. Op het dashbord verschijnt een hartslagmeter en er volgt een piep. Vervolgens komt er op het dashbord te staan SERVICE. Als je de auto uitzet en vervolgens opnieuw start is het over. De...
Wie kan mij helpen ? vlgs een bevriende garagehouder moet ik de massa punten nakijken, omdat navigatie en radio regelmatig uitvallen(dit is bij polyester vaker een probleem )maar waar zitten die ? op elektrisch schema kan ik niets terug...
Mijn Avantime was afgekeurd op de keuring wegens teveel roet.
Dacht ga hem eens warm rijden, 110 in z'n 4, dat ging allemaal goed tot ik het gaspedaal op een gegeven moment even intrapte, dikke zwarte wolk achteraan en op het dash een hartslagmeter...
Wie kan mij helpen aan een besturingsprint van de motor van de ruit van het rechterportier? Het probleem is dat de ruit-bediening het helemaal niet meer doet. Niet tijdens openen en sluiten van het portier en ook niet handmatig met de electrische...
Ik heb vorige week een handsfree Parrot CK 3100 LCD car system ingebouwd, ik dacht er een zondagje voor nodig te hebben maaaaar: ik was in goed twee uurtjes helemaal klaar, echt super, alle bedrading wordt kant en klaar...
Hallo allemaal, net een Avantime gekocht maar met redelijk wat ongevalsschade vooraan.
Ik heb dus haast een compleet front nodig maar heb nu 1 ander vraagje:
Waar zit het knopje dat je na een ongeval moet indrukken om terug te kunnen starten?
Ik heb...
Mijn oude Avantime heeft op de portiergrepen (aan de binnenzijde) allemaal putjes waar de lak eraf is. Het plastic eronder is donkergelig dus je ziet allemaal donkergele putjes zitten....
Nu heb ik bij de nieuwe ook al op twee plaatsen heel kleine...
Nieuwe middenconsole ivm beschadigde klepjes: 320 euro incl btw. Voor deze prijs wordt er een nieuwe console in krasvaste lak gespoten en gemonteerd.
Bestaande console demonteren, bijwerken, in...
Ik wil van het weekeind mijn radio uitbouwen. Is hier een speciale sleutel oid voor nodig om hem eruit te krijgen, of kun je met een gewone schroevendraaier hem naar voren wrikken?
Als er nog iemand intresse heeft in een Avantime zonder interieur ( zonder stoelen en achterbank), er staat er eentje te koop in Belgie. Het is een Frans Avantime.
Wat hij kost staat er niet bij maar dat is een kwestie van even bellen....
Beste mensen,
het lijkt triviaal maar ik heb moeite met het poetsen van mijn Avantime.
Het gaat om de aluminium strip boven het portier en aan de achterzijde bovenkant klep.
Volgens de dealer moet je voorzichtig poetsen met gewone autowax. Echter...
Ik heb zojuist een afspraak gemaakt om een Vialle LPi installatie te laten inbouwen in mijn onlangs aangeschafte Avantime V6. Nu lees ik op verschillende fora dat er wat problemen zouden zijn met de benzinemeter en de afstelling van de...
Het open dak gaat steeds meer lawaai maken de geleiders zijn gereinigd zinder enig resultaat.
Ik heb ze nu gesmeerd met vet ook dit helpt niets, wie heeft een tip voor mij?
Mijn Avantime is al 6 weken (onder garantie) in reparatie (zie ander topic). Nu moet de zuigerveer vervangen worden. Een ander voorstel is om heel de motor te vervangen door een 3.0 V6 uit een Espace (9.000KM gelopen). Huidige heeft 200.000 gelopen....
Iemand een goed adres voor een distributieset voor de V6? Incl waterpomp. Van Gates heb ik een set gevonden bij een Engelse leverancier van plm 330 euro ex. porto. Ik heb op diverse sites gekeken maar goedkopere ben ik nog niet tegen gekomen.
Hallo
Ik ben bij de spuiter geweeest om spiegels te laten spuiten , cq daar waar het roest zwarte deel, tevens daklijsten maar eens bij laten werken, kunnen dezelijsten geheeleraf ? Gemonteerd worden of niet ? roest vorming op aluminium, kwam...
Weet iemand misschien of de sierstrips op het dashboard van een Dynamique anders zijn dan die op de Expression? Of misschien iemand die hier een goede foto van heeft?
Mijn vader heeft sinds afgelopen vrijdag een Avantime 3.0 V6 Privilege, prachtige auto en rijdt heerlijk. Nu is het alleen onduidleijk of de radio wel of niet voorbereidt is voor een telefoon. Weten jullie dat misschien. Er zit die pioneer...
Hallo Renault fans.Ik heb een avantime gekocht met de standaard audio installatie maar de afstandsbediening van de radio werkt niet.Op het display van de afstandbediening verschijnt wel waar je op drukt (tuner , cd , aux...)maar je kan geen verdere...
Ik wil graag een navigatie-systeem in de Avantime bouwen, maar welke?? Misschien dat iemand hier ervaring mee heeft. In ieder geval wil ik hem in de DIN uitsparing plaatsen waar nu de radio zit, en dan met een klapscherm. Dit omdat je volgens mij...
Ik zoek voor mijn AT 3.0 V6 mooie 18 inch velgen, het liefst origineel. Is er bekend of de zogenaamde Rhodes velgen in 18inch werden geleverd.
Momenteel heb ik 17 inch velgen, die er op zich aardig uitzien maar toch wat beschadigingen...
Kan iemand mij vertellen of de hendels om de stoel naar voor te klappen, los te koop zijn? Ze zitten gemonteerd aan de kant van de deur, in de buurt van het draaipunt van de stoel.
Al jaren gefascineerd door de Avantime. Nooit gedacht aan de mogelijkheid er een te kopen. En nu op het punt vàn... Ik kies uit een blauwe diesel van 2003, een blauwe benzine van 2003 of een grijze benzine van 2001 (3 liter versie, van...
Ik heb een 3.0 Avantime op gas. 2 ton op de teller met garantie gekocht bij de Renault dealer in Breda.
Over de dealer niets dan goeds; super service. Maar ik heb een euvel dat ze maar niet opgelost krijgen.
Als ik bij een koude motor optrek (op gas...
Waarschijnlijk heeft niemand hier ervaring mee helaas... Maar is er toevallig iemand die ooit een Panorama-dak heeft ingebouwd in een Expression uitvoering?
Ik zit er aan te denken om mijn Privilege om te wisselen voor een Expression en wil dan...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum