Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hallo,
Sinds een half jaar hebben wij een avi 3 l aangeschaft , waarmee ongeveer 20.000km woon werk verkeer wordt gereden
op een rustig tempo max 120-130km /uur .De avi is van 2002.
Verbruik tussen de 10.5 en 11liter per 100 km met euro 95 .De...
Ik ben opzoek naar het elektrisch schema van een Avantime 2.2 Dci bouwjaar 08/2002.
Kan mij hier iemand helpen? Ik weet dat ze in boekvorm bestaan, maar misschien zijn ze ook wel op cd-rom of dvd te verkrijgen en uiteraard tegen vergoeding.
Heeft iemand een handleiding voor het repareren van de diverse zaken welke in / op / aan de bestuurders stoel gemonteerd zijn?
De bediening van het kantel-mechanisme is defect (kabel gebroken of los)
De lende steun werkt niet.
De stoelverwarming...
wie weet waar ik de het signaal van de verkeersinfo kan nagaan , deze brandt soms rood, zelden geel/groen , maw ik ontvng geen verkeersinfo. wie weet waar ik moet gaan zoeken , bij de antenne (dak) of bij de radio onder de stoel ?
Ik...
in deze (barre) weersomstandigheden wilt het nog wel eens voorkomen dat het raammechanisme niet altijd werkt cq het raam niet opengaat bij het openen van de deur en of niet dichtgaat bij het sluiten , wie heeft een goede oplossing voor, bij...
Wie heeft er ervaring met het zomaar afgeven van waarschuwingspiepjes. Soms geeft mijn Avantime zomaar waarschuwingspiepjes tijdens het rijden, maar ook stilstaan. Soms 1, soms 2, soms 3, nooit meer dan 3. Het dashboard geeft niets aan en nergens...
Sinds deze week ben ik erachter gekomen dat de interieurverwarming niet warm wordt, hooguit een beetje lauw. Vanaf dat ik de Avantime heb was het al zo dat de koelvloeistof temperatuurmeter niet hoger komt dan 1 streepje. Ik neem aan dat hier een...
Ik ben de trotse bezitter van een Avantime en heb wat vraagjes:
Klopt het dat de voorruitverwarming alleen de bestuurderskant verwarmd?
Uit de twee middelste roosters komt alleen koude lucht Klopt dat?
Hapert bij jullie de Cruise control ook wel...
Ik ben sinds kort in het bezit van een Avantime 2.2 DCi van 08/2002. Deze is voorzien van een trekhaak.
Mijn probleem is dat de achteruitrijlichten het niet doen, zelf nagezien: lampen, zekeringen en contakt op de versnellingsbak.
Heeft iemand dit...
Geschrokken van het onderwerp lampjes in dashboard vervangen... schoot mij het volgende te binnen:
In de portieren zitten onderaan markeringslampjes ( of hoe je die ook noemt)
Bij mij is er een stuk en kan in de handleiding niet vinden hoe die te...
Wie weet of het mogelijk is de navigatie computer van de Avantime compleet te vervangen met een nieuwe generatie exemplaar? Zijn er bedrijven die dit kunnen en willen doen?
hoe kan ik nlampje vervangen van de toerenteller, er was er al 1tje stuk maar nu is ook de 2e stuk gegegaan, nauwelijks zichtbaar nu , is dit eenvoudig? te vervangen of moet ik t halve dashboard slopen ?
als ik het toch over verlichting heb...
Hallo, ik zit met het volgende:
De cd wisselaar van mijn Avantime geeft een error en aangezien dit een veel voorkomend
(en duur reparatie) probleem is, ben ik nu opzoek naar een nieuwe radio.
De 2 wensen die ik daarbij heb:
- De stuurbediening...
Sinds een week (na 8 jaar te hebben gedroomd hierover) ben ik trots eigenaar van een Avantime (v6 privilege automaat donker paars 95dkm). Ik heb een klein probleempje met de navigatie. Hij herkent niet waar hij is, hij denkt...
Heeft iemand enig idee of er ergens onderdelen zijn aan te schaffen. Wellicht ben ik niet de enige met het probleem van loslatende afwerklaag van het asbakklepje en afdekklep van audio/NAV. Ik heb een, overigens zeer mooi, licht...
Ik ben op zoek naar een update voor mijn ´af fabriek´ Carminat cd navigatie voor mijn 3.0 Initiale Aut. Ik lees veel over de versie 2 van Carminat Navigation Informée - Europa V30 die niet zou functioneren met bestaande systeem.
Klopt dit,...
Wie rijdt er met een Avantime 2.0T op gas. Hoe bevalt je dit
Welke problemen ben je tegengekomen?
Welk is de maximum grootte van tank die je kan monteren?
ik wil een 2.0 T van 2003 kopen, zijn hier al verbeteringen aangebracht tov eerdere modellen?...
ik rijd sinds november in een prachtige rode origineel Nederlandse Avantime 2l privilege met nog geen 115k op de klok.
Ik zag hem al in jullie register staan. Een fantastische auto maar ik heb wel twee vragen:
1. Is het normaal...
in mijn avantime vallen gelijktijdig radio en navigatie uit en verschijnt er phone op het display ik denk zelf aan een of andere stekker verbinding , de massa heb ik nagekenen maar hierdoor veranderde er niets. soms werkt het weer en dan weer...
in mijn avantime vallen gelijktijdig radio en navigatie uit en verschijnt er phone op het display ik denk zelf aan een of andere stekker verbinding , de massa heb ik nagekenen maar hierdoor veranderde er niets. soms werkt het weer en dan weer...
Twee weken geleden zag ik ineens in de binnenspiegel dat de laag (chromaatlaag?) die in de binnenspiegel zit, half verdwenen is. Het bovenste gedeelte van de spiegel lijkt nu beslagen. Ik neem aan dat dit einde spiegel is? Repareren zal niet kunnen,...
Een Avantimer vroeg me om info betreffende een sterkere koppelingsplaat die je op internet kan kopen.
Heeft van jullie iemand hiermee ervaring?
Speciaal gereedschap voor nodig?
Vandaag twee keer hetzelfde gehad met de Avantime. Na een minuut of tien rijden gaat het lampje van de ESP branden, klinkt er een waarschuwingspiep en vanaf dat moment werkt ook de cruise-control niet meer. Als ik de auto uit zet en weer contact...
Hallo
vandaag gemerkt dat ik de ruggesteun van de bestuurderszetel nietmeer kan oppompen.
ik hoor wel een geronk van het motortje, maar verder gebeurt er niks.
Iemand hier ervaring mee?
groetjes
hallo Avrienden,
volgend probleem doet zich opeens bij onze Avi voor : er zijn 5 cd's geladen nrs 23456, nr 1 is er uit. via de stuurbediening krijg ik 'error in de display als ik een cd wil afspelen, n'importe welke, ik krijg overal error. Als ik...
Hallo
De vorige probleempjes opgelost,(temp meter) maar nu dienen zich weer wat nieuwe aan.
De tmc ontvangst van de carminat werkt niet of nauwelijks, hij is meestal rood.
Een maal groen geweest maar dat heeft maar even mogen duren.
Ik heb de...
Hallo medeleden,
Misschien kan iemand mij helpen met het volgende probleem, de temperatuurmeter /olieniveau meter doet het niet.
Heel vreemd, alleen het balkje op het dashboard doet het niet, verder doen alle funkties van het display het.
Ik neem...
Mijn beeldscherm lijkt stuk, navigatie werkt nl. wel in andere auto (overgezet)
Kent iemand het artikelnummer van het scherm (kan dan een andere kopen) of anderszins tips
Ik heb sinds een aantal weken een Avantime V6, gekocht in Duitsland, zeer fraaie auto, 1e eigenaar, 84.000 km.
Heb problemen met de CD speler en het navigatiesysteem, de CD speler herkent de CD's maar start niet, geeft ERROR melding....
Hallo allemaal,
sinds vandaag is de benzinemter van slag. Net 30 liter euro95 getankt (hij rijdt immers op LPG), maar alleen het onderste streepje blijft branden met een (voor mij geheel nieuw) knipperend benzinepompje ernaast. Wie weet raad?
Dank...
Het voetstuk van de achterruitwisserarm was het plastic ingescheurd rond de aluminimum ring, gevolg de wisser zakt door tot onder de ruit en op de lak. Een nieuwe arm kost 128 euro ex btw.
De Clio II arm lijkt er sterk op alleen deze heeft geen...
Hallo,
recent heb ik een Prins VSI gasinstallatie laten inbouwen in mijn Avantime 2.0 16V Turbo.
Op aanraden van het inbouwstation zijn inmiddels ook de bougies vervangen, waren nog van 2003...
Helaas houdt de dame een beetje in op gas, alleen bij...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum