Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Heb ik net alles voor elkaar voor herkeuring, komende maandag, houdt de blower er mee op....(kachelventilator).
Deze moet het doen voor de APK. Zekering ed bekeken, niks mis mee.
ventilatorunit zit volgens mij onder de motorkap, vlak...
ik heb vandaag op mijn kangoo achteraan parkeersensoren laten plaatsen. type renault park master.
Ik vroeg me af of iemand me duidelijk kan uitleggen hoe de biep signalen werken. Ik heb met zonet geparkeerd en ik kreeg zowel biep,biep,biep...
Mijn kangoo (1.4 uit 1998) is helaas afgekeurd voor de APK o.a. op de volgende punten:
Aandrijfhoes zit los, grote klem aan de wielkant is gebroken.
Mijn vraag: kan ik zonder alles los te halen er weer een klem opzetten die stevig genoeg zit? Ik...
Wij rijden tot onze volle tevredenheid in een kangoo 1.2 uit 1999.
De enige auto waar je gewoon je hoge hoed kan ophouden.
De laatste tijd hebben wij het volgende probleem.
Bij lange ritten ontstaat er een zwaar geluid en het lijkt van de voorwielen...
Mijn broer kan bij Van Hool goedkoper aan een batt geraken.Er zijn daar enkel 50 Ah en 70 Ah te krijgen.Ik moest de afmetingen doorgeven.Daar mijn batt maar 60 Ah sterk is gaat zo 'n 70 Ah toch groter zijn.In mijn boekje wordt ook enkel de 60 Ah...
Ik rij sinds een paar jaar met een Kangoo II met verlengde chassis 2005 (5pl)
Er zijn een aantal zaken die me echt beginnen irriteren op het punt dat ik overweg om hem te verkopen...
1) Elke keer als ik schakel beweegt de versnellingspook naar...
Hallo,
Weet er iemand hoe ik dit luchtfilterhuis kan verwijderen.... de koppakking moet vervangen worden meer krijg dit er niet af. Waar de rode pijlen staan heb ik reeds 2 bouten verwijderd. In dialogys vindt ik over deze luchtfilter niets terug!...
Vandaag geraakte ik niet gestart op de vliegparking.Al goed had ik een dubieuze startbatt bij zodat ik weg geraakte.
In mijn onderdelenwinkel heeft men enkel batt met groen oog.Wegens het milieu,ze hebben enkel ook nog full synthtic olie in...
Model/uitvoering : Renault Kangoo
Bouwjaar : 1999
Brandstof : Diesel
In onze Renault Kangoo doet de fan het niet meer. Electrisch is goed, maar hoe vervang ik de fan......?
Moet hiervoor het dashboard eruit.....? En hoe zit deze dan vast....?
Heeft iemand iets vervangends voor de plastic doppen op het dak van mijn kangoo. Ik monteer de dakdragers alleen in de vakantietijd en daarna gaan ze er af maar de doppen er steeds in en uit draaien gaat niet goed zijn duidelijk gemaak voor eenmalig...
Nog een raar probleem.
Ik heb mijn ruitenwisserreservoir gedemonteerd en het pompje verwijderd om te kijken waarom de sproeier op het achterraam niet werkt.
Heb de slang doorgeblazen en er d.m.v. een spuit water doorgepompt.
Dan komt er dus gewoon...
Hallo, heeft iemand hier op het forum misschien ook ervaring hoe je de kunststof dakstrips los kunt maken zonder alle klemmetjes te vernielen.
Ik krijg ze er wel af, maar letterlijk iedere klem gaat daarbij kapot.
Ik vraag dit omdat straks bij het...
Vandaag is de vering doorgezakt.Ik zie geen gebroken torsiestaaf.Omdat de herstelling snel moest gaan ben ik gaan rondbellen.
Ik heb er nu 1 van een 1,2 16v Kangoo.Deze heeft ook 3 gele strepen op de torsiebar staan.Zijn dit controletekens of de...
Wie weet of er een soort van een net bestaat voor de kangoo Familie Privilege.
Die de bagageruimte scheidt van de achterbanken,zodat er nooit bagage op de personen op de achterbank kan terecht komen.
In de folders zie ik een hoop netten maar is...
Bij droogte hoor ik linksvoor een piepend snerpend geluid met name als ik naar rechts stuur. iemand enig idee.
Juist nu 2 dagen voor ik op vakantie ga :cry2:
Het betreft een Renault Kangoo van 1999.
rijd op lpg G3. klm.stand 234000.
Bij het eerste keer (elk moment van de dag) rijden met de Kangoo houd de motor in . (zowel op gas als benzine)
Je kan gas geven wat je wil maar er gebeurt niks (motor slaat...
hoi
heb mijn kangoo d55 van 1999 1900cc nieuwe koppakking gestoken heb de distributieriem er terug opgelegt maar nu start die niet
nokkenas op 12u en kardanas op 6u maar hoe moet die diezel pomp nu iemand tekening of verstaanbare uitleg op mijn riem...
ik heb een kangoo 1400 uit 1999, geweldig apparaatje is het niet dat hij met een warme motor nog steeds inhoud,
net of ik m verzuip en na een paar tellen schiet hij weer vooruit ,de monteurs staan nog steeds voor een raadsel...
we hebben al van...
Hopelijk weet iemand of herkent iemand hier het volgende probleem.
Mijn raam aan de bestuurderskant van mijn Kangoo uit 1998 gaat steeds minder vaak open of dicht.
En nu helemaal niet meer.
Ik heb de deurbekleding eraf gehaald
en het...
hoi mede kango rijders en andere
ik ben een kangoo eigenaar van belgie ik heb me dit wagentje aangeschaft voledig in orde en controle vrij.
is een kangoo d55 1900cc van 1999 met 250.000km op teller
Ongelukkigerwijze na een week rijden al problemen,...
Ik heb van Renault rijders gehoord dat de draagarmen incl bussen van Renault moeten zijn.Ivm met scheeftrekken bij remmen en optrekken.Uitlijning mag dan goed zijn.
Met mijn defekte bussen had ik weinig last van putjes,remmen en bijsturen.Nu met de...
Met een koude motor loopt ie perfect.
Bij een warme motor vanaf 60 km/h houd de motor soms in met schokjes.
Vanaf 80 km/h wordt het erger, vooral als je bv in wilt halen...
Als koerier overweeg ik een Kangoo Express Maxi aan te schaffen, graag wou ik weten of ik de koplampen onderweg zelf kan vervangen? Dit vind ik echt belangrijk, ik doe ongeveer 4 a 500 km/dag en dan is het niet plezant om zonder kruislicht rond te...
Ik heb een tweedehands Kangoo zonder instructieboekje.(Renault Nederland beweert geen instructieboekjes voor de Kangoo te hebben?????????)Ik slaag er niet in om de achterbank eruit te halen. Speciaal een vraagbaak gekocht;staat ook niks in.Kan mij...
Bij deze ff voorstellen.
Ik ben gunny uit Brakel en heb net men eerste autootje gekocht. Een Kangoo personenwagen van 2002 met een 1500 dieselmotor. Ik ben er best fier op.
Nu heb ik onmiddellijk een vraagje.
Op de auto staan 14 velgen en...
Ik ben nieuwe schoenen gaan kopen omdat ik natte voeten kreeg.Bij harde regen zie ik het druppelen vanuit de stuurkolom.
Waar te beginnen is me nog een raadsel.De vloermat ga ik eerst drogen.De paravent ga ik ook verwijderen.Dit omdat het bij hevige...
Weet iemand waar de OBD2 aansluiting van de Renault kangoo uit 2010 zit?
Hij zit niet onder de asbak , niet in het zekeringkastje en ook nergens zichtbaar onder het stuur .
Ik heb trouwens de bedrijfsuitvoering Kangoo uit 2010, ik weet...
Mijn autoproblemen lijken op sommige andere meldingen van forumleden, maar wijken toch enigzins af, waarom ik hem graag post om te horen of er meer of andere ervaringen zijn met deze problemen.
De hefboom van de handrem is sinds enige tijd niet meer in orde. Volgens mij is er een veertje tussen uit gesprongen. De knop aan het uiteinde van de hefboom kun je nu eruit trekken en blokkeerd niet meer. Aan de onderzijde van de hefboom...
(Lucas pomp met gaskabel)Ik ben het stilletjes aan beu aan het worden dat gestomp bij het acceleren.Volgens mijn diesel-man kan het weer vanalles zijn:Het blokje opzij v/d pomp,antiluchtverontreinigingsklep,verstuiversensor,.......Uitlezen was...
ik heb eeb kangoo uit 2000 1.9dti sinds kort gaat hij niet harder dan 115 km en heb minder trekkracht.
De turbo is al door de garage vervangen vorig jaar.
Na het vervangen van de koppakking en de distributieriem blijkt de kangoo toch van tijd af te zijn. Alles is volgens het boekje verlopen, maar hij slaat dus niet aan. Heeft iemand enig idee hoe we deze weer op tijd kunnen krijgen?
Of misschien dit...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum