Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik meen dat de blower of kachelventilator van de Kangoo 1999 4 standen heeft. De eerste 2 standen van mijn blower werken niet meer. De zekeringen lijken in orde. Heeft iemand hier ervaring mee en wat kan ik doen om dit op te lossen (behalve naar de...
Sinds enige tijd is mijn airco er mee opgehouden, er gebeurd niets als ik de schakelaar op aircostand zet. In de zekeringkast zie ik niets bijzonders. Ik hoor verhalen over stevige reparatiekosten maar ik ben wel erg verknocht aan de airco.
Wie kan mij vertellen wat de sensor is van de kmteller/snelheidsmeter op de onderstaand foto's.
Deze functioneerd namelijk alleen als deze er zelf zin in heeft en denk dat het aan de sensor ligt.
Ik rijd nu al 1 j rond met een spokend binnenlicht.Op een kasseibaan was het weer een geflikker.Bij trekken aan de gesloten klep zag ik nu ook het binnenlicht aanspringen.Er zit speling op het slot.Of dat een slot is met 2 standen (deurslot) is weet...
Wij rijden al 5 jaar in onze zeer praktische Kangoo. Hij heeft ons al heel wat problemen gebracht die ik gelukkig zelf veelal heb kunnen verhelpen. Nu zijn we met de Krokus naar Tjechië geweest en met winterbanden en volledige...
Ik heb er al eens Monroe magic camberbolts in de poot gezet voor de wielvlucht.
De nwe set veerpootlagers liggen hier al 6 mnd.Banden zijn aan de binnenkant afgelopen.Na een bandenwissel heb ik 4 nwe banden nodig.
Eerst heb je een normale...
Hallo, wie kan mij vertellen hoe ik de startmotor van mij Renault Kangoo 1.9 Dti uit 2000 kan vervangen.
Van onder af (auto op brug) zijn er 2 bouten los te halen.
Echter 1 van de bouten lijkt alleen van boven af bereikbaar te zijn. Dit betekent zo...
Wij zijn sinds een 3-tal weken in het bezit van een Kangoo weekend editie, de benzineversie. Het is een heerlijke auto, rijdt heel fijn, ziet er leuk uit en vooral ontzettend praktisch.
Echter het verbruik swingt de pan uit, met een...
Aan iedereen
Ik ben in de gelukkige positie dat ik de Kangoo (2004) kan overnemen van mijn vader. Met nog geen 70.000 op de teller is de auto in prima staat. Hij heeft echter een grijs kenteken en ik wil hem om laten bouwen naar geel. Ik begrijp,...
Ik heb een 1.9D uit 2000 en nu blijft het voorgloeilampje branden na de start.
De moter loopt eerst onregelmatig en daarna weer goed maar het lampje blijft branden.
Als ik de moter opnieuw start gaat het lampje wel uit en loopt hij meteen goed....
19 D.De 1 zegt lucht in brandstofsysteem.Ik verdenk meer iets stuk in brandstofpomp.Het is een mechanische schuif die het debiet voor de verstuivers afregelt.Iets stuk aldaar mss.Of anders scheelt er iets aan dat verhoogt toerental,bedient door...
Type 19 D.Mijn R motorsteun is nu wel 2 cm ingezakt.Ik heb een nwe gekocht.Ik moest naar de keuring en ik heb de boel onderaan deftig moeten maken.Lek is waarschijnlijk van krukaspoelie.Er hing ook olie aan stuurservopomp.Alhoewel de olie zwart is...
Kan een gecodeerde sleutel (zonder afstandsbediening voor de ontgrendeling van de deuren) van een Kangoo alleen maar via een renault-dealer besteld worden? Dit is behoorlijk prijzig. Of is er een goedkopere manier?
Een nwe blusser valt steeds uit de houder.Nu wil ik die ook vernieuwen maar geen enkele bit past.Is dat zoals afbreekbouten aan het stuurslot of moet het een Renault-blusser zijn?
Ik heb een probleem met mijn Kangoo. Hij start prima, maar als hij eenmaal is gestart dan begint de motor onregelmatig te lopen. Eerst zeer hoge toeren, om daarna weer rustiger te lopen maar dan krijg je wel het gevoel dat hij elk moment...
Wij hebben een Kangoo 1.5 DCI uit 2003 en de auto rijdt prima, eigenlijk tot nu toe weinig motorische problemen, maar wel elke keer allerlei elektronische probleempjes. Zoals ramen die niet meer open of dicht gaan, lampje in display blijft branden,...
Sinds een paar dagen doet mijn richtingaanwijzer naar rechts het niet meer.
Ik heb de stuurschakelaar schoon gemaakt maar dit hielp niet.
Nu denk ik dat het richtingaanwijzer relais stuk is.
Mijn Kangoo van 2005,diesel 180000 km lekt elke nacht een paar druppen olie.
Als ik voor de auto sta dan is het aan de linkerkant, aan de kant waar de V-snaar zit.
Deze snaar slingerd de druppels olie in het rond. Het is niet veel maar je...
Hoi ik heb een kangoo bj 99 1.4 ik kan hem heel erg slecht in de eerste versneling krijgen.
Er is laats een nieuwe motorsteun in gezet kan dat de oorzaak zijn.
Hallo,
afgelopen zaterdag de vernsellingsbak olie vervangen, ivm slecht terug schakelen van de auto.
Nieuwe kroon olie 75/80 rpc zoals voorgeschreven gebruikt.
als de auto koud is en de olie dus ook is het probleem nauwelijks aanwezig maar na een km...
In 2 automaterialen ben ik al geweest.Volgens hun is 7W12V een chinees produkt.5w is te flauw,10W zou ook bestaan in die lengte.Plastiek zal mss smelten dan.Ledlampjes moet ik niet meer hebben,levensduur is ca 4 mnd(serieschakeling).
Is dat...
Ik heb een Kangoo express 1.4 uit 1998. Hiervan moet de kachelradiateur worden vervangen. Dankzij dit forum ben ik al een heel eind maar het laatste stukje lukt niet: De kachelradiateur lossen. Ik heb het volgende gedaan:
Kangoo '00 met Express 1,9 dieselmotor
Het is amper 6°C hier in 't werkhuis.De auto rijdt al langer rond met een zwart koelwaterpotje.Het thermostathuis had een barst en is 1/2 jaar terug vernieuwd.Vermoedelijk zal de koppakking stuk zijn .
Nu op...
Ik ben nieuw hier, wij zijn een gezin met kinderen en hebben een auto waarmee we gewoon als gezin weg kunnen.
Graag zouden we er een auto bij hebben waar we wat makkelijker grote dingen in kunnen vervoeren.
Kangoo '00: R schuifdeur,val.Bij een hobbel of in de bocht gaat het lampje branden'portier open'(plaffondlicht ook aan).'s Avonds is de binnenverlichting storend.Zoals het soms aangaat gaat het ook uit.
Dat achterste klepslot heeft dat 2...
In een poging het magere huishoudbudget te sparen, heeft boer in Frankrijk de motor van zijn Kangoo vastgezet. Oliedom. Teneinde toegang te verkrijgen tot de kapotte waterpomp, moest de poelie van de krukas eraf. Muurvast. Heb de motor spijtig...
Ik heb een vreemd probleem bij mij Kangoo uit 2001 :
Omdat de knipperlichten van mijn Kangoo het niet meer deden, tijdens het rijden knipperen ze soms wel en soms niet, ben ik begonnen met het vervangen van de alarmlichtschakelaar....
Hallo,
Na het starten blijft het lampje van de watertemperatuur op het dahboard branden.
zit overigens voldoende koelvloeistof in en gebruikt niets.
auto wordt ook niet overmatig heet, wijzertje blijft netjes staan.
Kan dit een sensor zijn?
aan de onderzijde van de auto voor het portier van de bestuurder zit aan de onderzijde een gat in het plaatwerk,gedeelte waar ook het plaatje met twee gaten zit, kokerbalk is niet aan getast, is hiervoor plaatwerk verkrijgbaar, of wordt het...
Ik heb een kangoo uit 1999. 1.4 RT
Nu brand er geen verlichting meer in de unit waar de verwarming zit gemonteerd.
Iemand ervaring hoe deze te vervangen zijn? evt een exploded view tekening?
Model/uitvoering : Kangoo
Bouwjaar : 2011
Brandstof : Diesel
Nadat ik bijna ten einde raad ben vraag ik jullie om hulp om hopelijk een antwoord en oplossing te krijgen.
Ik heb een Kangoo lichte vracht diesel van 6 maand oud.
De laatste weken...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum