Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Mijn radio kraakt en valt zonder geluid.Bij een beetje wiegelen van de auto springen de luidsprekers terug aan.De luidsprekers vooraan zijn niet orgineel vooraan en vastgeplakt in de stekker.Bij verwijderen van de tape speelde de radio...
bij deze dan het eerste bericht. Ik bezit namelijk sinds kort een renault kangoo 2 uit 2010 met het tomtom navigatie pakket. Hier heb ik een aantal vragen over die ik zowel op dit forum als op internet nergens kon vinden. Het...
ik zou graag speakers in mijn deuren van mijn auto willen plaatsen omdat ik de dashboarspeakers niet voldoende geluid vind
opleveren ik zou nu graag speakers in mijn deuren willen plaatsen maar daar zitten nog geen roosters
is daar na...
Ik heb zojuist het huis van thermostat eraf geschroefd omdat het lekte.Er is een stuk van het huis en de joint is stuk.Nr:7700109641 vind ik niet,wel die van een Lagune met nr:7701474248.Van ver lijkt het eropEr zit ook zo'n verdacht gat in de kop...
De achterruitverwarming van mijn Renault Kangoo (2006) doet niets.
Met draaiende motor gemeten: op beide aansluitpunten van de verwarming op de achterruit meet ik ca. 14,6 Volt t.o.v. massa.
Conclusie: verbinding met de min ontbreekt.
Vraag: moet...
De cilinder van mijn deur draaid zot om te openen werkt wel om te sleuten .Kan dit hersteld worden zonder een nieuw slot?En hoe maak ik de bekleding open om er aan te kunnen?
BEDANKT.
Ik ben op zoek naar een Nederlandstalige werkplaatsboek van een Kangoo diesel.
Heb op het internet al een duitse/franse en engelse versie gevonden maar een Nederlandse...nada.
Heeft iemand een idee waar een Nederlandstalige werkplaats te...
Ik ben geheel vers op dit Renault forum en ben hier terecht gekomen omdat vanwege de oldtimer bromfiets hobby wij een verlengde Renault kangoo 19D bestel uit 2001 hebben aangeschaft.
Een prima auto die volledig beantwoord...
Bij lezen van mijn pdf heeft elke sleutel een eigen code .Geldt dat ook voor de afstandsbediening?Mijn reserve(oude)afstandsbediening werkt nog.Dit lampje brand minder hard.Mijn orginele sleutel brand harder en doet het niet meer.Ik gebruik het per...
Bij zacht duwen reageert hij niet goed.Trap je harder ,dan remt hij bruusk.Zitten evtl die remblokken vast geroest in de klauw?Wie herkent het en ook ivm de eerste sneeuwval.Morgen doe ik een grote smeerbeurt en gaan de voorwielen er even af.
Dat zout en sneeuw op mijn vloer verdwijnt blijkbaar naar de zijkant.Met de hand te voelen is de vloermat plat en loopt het water gewoon onder de mat via de zijkant.In mijn oude zweedse volvo lag een mat met opstaande kanten.Je pakte ze vast en...
De lengte van de gasveer =690 mm.Weet er iemand ook de kracht.Ik kan er krijgen van 685 mm in verschillende sterkten.ik had vroeger eens iets gekocht van dezelfde lengte.Result,ge moest aan de klep gaan hangen om het dicht te krijgen(heb nadien zo 1...
Hallo ik ben een trotse bezitter van een hagel nieuwe kangoo. Omdat ik graag van een stukje muziek hou wil ik achter in speakers monteren. Ik heb bij de wielkasten kabels met stekkers gevonden die lijken op speakerkabels. De kleuren komen ook...
Ik blijf vragen stellen tot hij in orde is.'sMorgens zie ik mijn pook niet schudden als hij draait.Als er een waterkansje is trilt de pook ook niet bij warme motor.Plots verhoogt het toerental iets en dan begint de motor te schudden.Ik weet dat mijn...
hallo mensen , ik ben nieuw hier dus zal ik me even voorstellen.
ik ben richard 40 jaar wonend in het oosten van het land en de bezitter van een kangoo bj 99
nu mijn vraag: sinds gisteren maakt mijn homokneet aan de rechterkant het bekende geluid....
Ik heb zojuist de onderste motorsteun vervangen aangezien het rubber van de oude gescheurd was. Klusje van 10 minuten gewoon op straat, de auto met 1 voorwiel de stoep op gereden dan kan je er goed bij. De complete steun kost 27,50 nieuw bij...
Overal al gezocht,nada.Het schijnt dat er vaste op maat gemaakte kommen op de kleppen zitten.De ene zegt,laten slijpen,kommen plaatsen waarin ge een dikte plaatje in kunt leggen,bussen met vereiste maat kopen.Gaat de hardheid niet weg bij het...
de bediening aan het dashboard van onze Kangoo geeft een aux input aan
hoe kan ik hier iets mee verbinden?
achteraan de autoradio (standaard renault bij aankoop) zie ik geen herkenbare fiche (minijack)
wel ongebruikte contacten die mogelijk de aux...
Ik heb al ergens geschreven dat mijn choke kabel altijd gespannen staat.De verwittiging van niet gedoofde lichten werkt ook niet meer.Het schuddend stationair had ik alleen als ik de snelweg had gedaan.Na een poosje draaide hij weer perfect.Nu...
Een mede forum genoot van een ander forum stelde de volgende vraag. Aangezien het om een renault gaat zet ik hem hier ook maar even neer. Heeft 1 van jullie een idee of het mogelijk is om een sterkere pomp te installeren, een kleinere poellie te...
Hallo
Ik heb een kangoo 2003 waar een radio cassete in zit met stuurbediening en externe display
nu kan ik van iemand een radio cd MP3 (orgineel clio 2004) overnemen.
de radio moet opgestuurd worden (kan dus niet even proberen)
wie heeft er ervaring...
Als ik het licht van de auto aanzet dan gaat het lampje op het dashbord niet meer branden.
Als de lichten aan staan en ik open de deur dan gaat nu ook de zoemer niet meer af.
De lichten doen het wel normaal.
Onze Kangoo 1.4 Spring uit 2000 heeft sinds vandaag een probleempje erbij. Ik zelf was niet in de auto, maar mijn vrouw vertelde me dat de snelheidsmeter uitval zodra ze in de 5 schakelde en 120 ging rijden. Langzamer rijden in de 5 leverde geen...
Heb de laatste tijd erg veel pech met mijn Renault Kangoo 1.4 1999.
1. Mijn auto valt soms helemaal uit als ik net aan het rijden ben, alles slaat af, dit komt alleen voor als het koud is en alleen in het begin, de auto kan...
Mijn vader heeft een kangoo uit 1998 gekocht. Hiervan is de centrale deurvergrendeling defect. De sleutel is wel gesynchroniseerd met de auto. Als je op de knop van de sleutel drukt geeft de auto een klikje te horen. Er gebeurd helaas niets met de...
1900 D KGCO of zoiets,Kangoo '99.De kabel staat steeds strak door het vacuum,koud, warm,altijd.Ik heb de leiding al gelost en dan komt de kabel los.Het hendeltje gaat naar R.De motor gaat hoger in toeren en schudt dan meer.Naar het schijnt bestaan...
Misschien is het al vaker behandeld maar ik wil toch jullie medewerking vragen voor dit probleem.
Mijn vader heeft een Kangoo 1.4. Nu is het zo dat deze auto soms niet wil aanslaan. Na een periode te hebben geprobeerd te hebben slaat hij ineens aan...
Er werd mij verteld bij de laatste APK dat de Kangoo een beetje speling op het stuurhuis heeft, maar nog geen afkeur. Is de speling in het stuurhuis te stellen of word het dan een nieuw stuurhuis? (a 400 euro) Of alleen nieuwe spoorstangen? (a 40...
Ik ben een liefhebber van de middengolf.Als ge 40 km verder rijdt is de fm zender weeral aan 't vechten voor de ontvangst+mijn favoriete zenders zijn te ver weg.Weet iemand of ik een goede antenne voor AM heb?Of moet ik wachten op het nieuwe gps...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum