Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Eerst even voorstellen: mijn naam is Hans en ben sinds korte tijd lid van deze club. Ook ben ik nog lid van de renaultsafraneclub. Heb immers 3,5 jaar een safrane gehad en daarvoor 25tiggers.
Hallo, Bij mijn Laguna Grandtour 2.0 benzine 16V 100 kw bouwjaar 2008 met climate control doet de aanjager het soms niet.
Bij een koude motor draait de aanjager soms niet , maar op het display schakelt hij wel in toeren op.
Als de motor warmer...
ik heb een Laguna II Elective van 2003 die af fabriek is voorzien van lichtmetalen velgen. Voor mijn winterbanden heb ik een stel gewone (originele) velgen gekocht. De Renault garage zegt dat de wielbouten voor lichtmetalen velgen anders zijn dan...
Bij mijn laguna uit 2005 doet sinds kort van het een op het andere moment de blower (waarschijnlijk) het niet meer.
Alle functies werken, echter er komt geen lucht uit.
Hebben jullie tips waar ik naar kan kijken? waar zit...
Zoals zovelen...zijn mijn koplampen wazig en wil ik ze vervangen. Waar kan ik deze het beste bestellen en hoe vervang ik deze (ik denk dat ik het wel kan); praktische tips zijn zeer welkom want zoveel sleutel ik nou ook weer niet. ik hoor het graag!...
mijn linkerachterportier werkt niet op ce centrale vergrendeling en ook niet handmatig. hij zit nu op slot. ik heb de bekleding er afgehaald maar ik kan er verder niet bij. is dit het slot of wat is het. voordat hij niks meer deed, maakte hij een...
op onregelmatige tijdstippen gaat het lampje stop en het remlichtje knipperen.. niet meer dan een flits maar toch... wat is nu wijsheid ik heb volgens het geweldige boekje de vloeistof (dot 3 of dot 4) gecontroleerd maar hoewel het minimaal is is...
Zit even met een vraagje. Wil 17 inch schoentjes kopen voor mijn Laguna 2. Heb op dit moment 2 setjes velgen. 1 set zomerbanden velgen op 16 inch originele renault lichtmetalen velgen. En een set winterbanden op de...
sinds een paar weken giert de turbo van onze laguna diesel 2001. Ook in de lage toeren al.
Nu lijkt hij ook olie te gebruiken. Turbo is in 2005 al eens vervangen. Toen duidelijk krachtsverlies in de motor en tikkend geluid. Dit lijkt dus anders....
Ik heb een Laguna GT bj.2001
Sinds enkele dagen gaan zowel de achterklep als de achterruit niet meer open. Incidenteel doen ze het nog wel.
Dit probleem speelde een drie jaar terug ook al eens, maar was toen plots verdwenen.
Extra info: Accu is...
Ik heb sinds een paar weken een Laguna Expr.van 2002.
Daar zit een Pioneer radio in.
Aangezien dat er een stuurbediening op zit wilde ik de ook gebruiken.
Ik heb via Marktplaats een Cabasse Auditorium Tronic gekocht.
Maar nu blijkt dat de...
ben van plan andere lampen in de laguna te doen.
lees nu over meerdere soorten lampen voor de koplampen.
zoals nightguide en blue vision.
mijn vraag is wat is nou het beste en geeft nou echt beter zicht?
en als het goed is zitten er H1 lampen in...
Ik heb een probleem met mijn laguna,
het is een 1,8 op g3 uit 1997.
Ik ging afgelopen zaterdag avond weg met de auto en het leek toen net alsof ie maar op 3 cillinders liep. ik trok toen tijden het draaien 1 van de bougiekabels los om te kijken of...
ik heb een probleem,mij leguna start in eens niet meer..half uur van te voren nog gereden.steek de kaart erin verlichting brand radio gaat aan,voorgloeien doet t..en als k dan de start knop duw maakt die n heel klein aanstalte om te starte en...
hoi allemaal ik heb een laguna van 2003 18/16v op gas en als hij koud is kan ik hem bijna niet starten weet iemand wat dat is ook klinkt hij als een diesel gr marcel
Sinds vandaag werkt de kofferbak niet meer. (Laguna Dynamique 2002)
Ik kan de auto op of van het slot halen, maar de kofferbak wil niet open.
De schakelaar van de kofferbak is reeds vervangen dus dat is het probleem niet.
Ook werkt de...
Gasklephuis vervangen ivm afslaan problemen, een nieuwe overgenomen van iemand die deze al een paar jaar op de plank had liggen voor een mooi prijsje.
Wel een van een KM4 motor wat volgens mij de 1.6 16V betreft, en die van mij is de 1.8 16V (F4P)...
Nu heeft zij een ongelukje gehad en wil ik de achterklep gaan vervangen. Vervangende achterklep is inmiddels binnen, voordat ik er aan begin, graag wat tips. Ik ken deze auto niet...
Kan iemand mij vertellen hoe ik de kunststof ring (die op de versnellingspook zit) kan verwijderen.
Ik heb een nieuw leren pookhoesje gekocht. Deze wil ik erop zetten.
Pook is los van stang en oud leer is verwijderd. Echter staat in de beschrijving...
Ik ben in het bezit van een Laguna met het mooie Carminat DVD nagivatie systeem.
Ik heb eergisteren na installatie van de V30 update cd ook nog even het systeem gereset via het expert-menu (SET vol-- vol++).
Die laatste stap had ik beter...
Hoi,
Ik heb een laguna uit 2004 met een 1.9 diesel motor (120)
Nu geloof ik dat de koppelingscilinder in de versnellingsbak kapot is en die wil ik zelf vervangen.
Maar kan iemand mij helpen aan een beschrijving, tekeningen en of een internet site....
Als ik mijn autolichten aan doe,dan word de beeld van mij navigatie (carminat) minder....niet helder dus zeg maar.
Maar als ik mijn autolichten uit doe dan heb ik perfect helder beeld van de navigatie!
Beste mensen
Ik heb een eigenaardig probleem met mijn laguna 19 dci 2002
Als de wagen stil staat bv aan een verkeerslicht en ik hou mijn voet op de rem begint soms de motor sterk te trillen,los ik het rempedaal is het trillen weg
verder draait de...
Ik heb een vaag probleem. Ik kan de auto niet meer op slot doen met de keycard (3 knops). De auto openen gaat wel zonder problemen maar als ik op de Lock knoppie druk gebeurt er niks.. Het lampje brand wel gewoon (krachtig niet zwak). Dan zou je...
Ik heb zonet een tweedehandswagen gekocht. Het betreft hierbij een renault laguna van 1998. Maar het probleem is dat hij héél traag optrekt. Dit is de eerste keer dat ik met een renault rijd. Wat ik graag wilde weten is of dit normaal is?
Ben nieuw op het forum, met als doel wat meer te weten te komen over mijn Laguna (bj 05-1999);
Bij het remmen (vanaf hogere snelheid) begint mijn stuur enorm te trillen. Volgens mijn garage heeft dit te maken met het feit dat er geen...
Hallo beste Renault rijders,
Bij deze wou ik mij direct voorstellen, mijn naam is Tim, en ben sinds kort de trotse eigenaar van een renault laguna uit 2002.
ik hoop hier veel kennis en contacten op te doen, omdat ik erg blij ben met mijn auto,...
ik wil graag in de achterportieren de speakerkabel aftakken maar hoe krijg ik die in de kabelrubber en dan weer naar binnen?
ik heb geprobeerd om hem los te krijgen maar deze zit erg strak en volgens mij is er ook weinig ruimte over of valt...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum