Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Forumregels
SVP geen nieuwe onderwerpen aanmaken in dit topic.
Reageren op onderwerpen die hier staan is natuurlijk prima mogelijk.
Dit forumonderdeel voor het tijdelijk plaatsen van onderwerpen gedurende opruiming van een reeds bestaand forumonderdeel, voor verdere bewerking of uitzoekwerk bijvoorbeeld.
In gebruik door de Admin en verhuist over het forum naar gelang herinrichting.
Sinds enige weken werkt de kachel ventilator slecht. Meestal geen enkele reactie op stand 1 t/m 4, airco niet etc. Heel soms sprong hij na een tijdje rijden nog aan. Inmiddels al 2 weken geheel geen ventilatie meer.
Als ik de verwarming aanzet voel...
Gisteren bleek de handrem van mijn Scenic geblokkeerd te zijn, ik kon hem deblokkeren met de hendel die in de kofferbak bij het reservewiel zit.
Betekent dit nu dat er geen handrem functie meer op mijn Scenic zit of geldt dit alleen voor de...
De\ruitensproeier slang van mij voorruit is gebroken en dient vervangen te worden.
Nu heb ik de meeste werkplaats handleidinge nagekeken, maar ik kan nergens een beschriving vinden hoe dit te vervangen.
Wie heeft er een beschrijving,liefts met...
Ik zou graag willen weten hoelang een turbo mee gaat.
Mijn 1.5 dci scenic 2 heeft inmiddels 200dkm op de teller staan maar rijdt als nieuw.
ik ben een rustige rijder en zuinig op de scenic.Moet ik de tubo uit voorzorg vervangen of...
vandaag een groot probleem met de remmen.
een wiel liep vast, even achter uit en dan weer naar voor en dan ging het maar probeer de niet te remmen.
thuis gekomen wiel eraf trommel eraf en wat denk je de rem voering lag los in de trommel deze er uit...
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum