Gasklephuis\stationair toerental regelklep sensor kapot vervangen twingo 1,2 uit 1999

Zit het onder de motorkap en is het niet elektrisch ? Dan is dit de juiste rubriek
Plaats reactie

Topic author
robinende
4-posting-stubborn
4-posting-stubborn
Posts in topic: 3
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 dec 2016 09:18
Actief als: particulier

Gasklephuis\stationair toerental regelklep sensor kapot vervangen twingo 1,2 uit 1999

Bericht door robinende »

Goede morgen,
Ik rij al jaren in een renault twingo gewoon omdat het lekkere betrouwbare karretjes zijn die makkelijk zelf te onderhouden zijn.
Ik heb een twingo 1,2 benzine uit 1999
Nu ging het verleden week toch fout waardoor ik de anwb moest bellen.
Bij het starten reageerde de motor gewoon slecht, en als je dan weg wilt rijden stotteren en niet in toeren klimmen, ANWB gebeld en die heeft de toerental regelklep sensor schoongemaakt (zegt die ik was er niet bij mijn vrouw was daarbij)
Deze moet vervangen worden gaf die aan, nu ben ik gaan zoeken en klopt het dit je eigenlijk beter gewoon de gehele gasklephuis kan vervangen?
En als ik deze zelf vervang (das niet zo moeilijk) moet die dan weer ingelezen worden of hoeft dit niet?
Misschien heeft iemand anders nog tips, ik kan hem zonder probleem naar de garage brengen hoor maar vind het zelf leuk om te doen en daarbij scheelt het ook weer genoeg dan ha ha.

Alvast zeer vriendelijk bedankt voor de reacties

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

WillemS
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 1
Berichten: 6852
Lid geworden op: 04 okt 2009 11:49
Actief als: particulier
Locatie: Heemstede

Re: Gasklephuis\stationair toerental regelklep sensor kapot vervangen twingo 1,2 uit 1999

Bericht door WillemS »

De ANWB man bedoelt zeker de gaskleppositiesensor.