storingen renault clio
Forumregels
-Vermeld het type/model(!!) Renault in de posting
-Vul svp de gevraagde gegevens aan
-Vermeld het type/model(!!) Renault in de posting
-Vul svp de gevraagde gegevens aan
-
Topic author - repeating visitor
- Posts in topic: 3
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 08 jul 2023 14:52
- Actief als: particulier
storingen renault clio
hallo
renault clio 1200benzine
2003 semiautomaat
ik heb een renault gekocht voor mijn petekind nu hebben enkele problemen zich voor gedaan
soms niet nemen van versnelling semiautomaat
langdurig klikken van relais met gevolg ruitenwissers blijven haperen lichtjes flikkeren pinkeren gaan op het geklik van ralais ruit bestuurderskant gaat met stukken omlaag en omhoog en dit gebeurd allemaal op het geklik van de ralais
de fouten die ik krijg zijn
2d geen belasting / vollast niet geprogrammeerd
13d volgorde magneetventiel "evs2" circuit , kortsluiting naar +12v
14g volgorde magneetventiel "evs3" circuit , kortsluiting naar +12v
17g circuit stroom magneetventiel wisselaar , kortsluiting naar + v batterij van de sensorvoeding
en hiervoor kreeg ik ook soms
15d "evs6" volgorde magneetventielcircuit kortsluiting na +12v
dan het ander probleem krijg ik steeds
df067 ring decorder-verbinding geen communicatie met ring of transpondersleutel
maar de auto heeft altijd gestart enzo
filmpje in bijlage
wanneer die dit doet doen de bestuurders ruit en ruitenwisser en pinkers raar
renault clio 1200benzine
2003 semiautomaat
ik heb een renault gekocht voor mijn petekind nu hebben enkele problemen zich voor gedaan
soms niet nemen van versnelling semiautomaat
langdurig klikken van relais met gevolg ruitenwissers blijven haperen lichtjes flikkeren pinkeren gaan op het geklik van ralais ruit bestuurderskant gaat met stukken omlaag en omhoog en dit gebeurd allemaal op het geklik van de ralais
de fouten die ik krijg zijn
2d geen belasting / vollast niet geprogrammeerd
13d volgorde magneetventiel "evs2" circuit , kortsluiting naar +12v
14g volgorde magneetventiel "evs3" circuit , kortsluiting naar +12v
17g circuit stroom magneetventiel wisselaar , kortsluiting naar + v batterij van de sensorvoeding
en hiervoor kreeg ik ook soms
15d "evs6" volgorde magneetventielcircuit kortsluiting na +12v
dan het ander probleem krijg ik steeds
df067 ring decorder-verbinding geen communicatie met ring of transpondersleutel
maar de auto heeft altijd gestart enzo
filmpje in bijlage
wanneer die dit doet doen de bestuurders ruit en ruitenwisser en pinkers raar
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 1
- Berichten: 271
- Lid geworden op: 22 nov 2015 19:24
- Actief als: particulier
Re: storingen renault clio
Massa kabels end goed vast ??
Laguna 3 2.0 Turbo BJ 2009
Megane 2 2.0 Cabrio BJ 2004
Megane 2 2.0 Cabrio BJ 2004
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author - repeating visitor
- Posts in topic: 3
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 08 jul 2023 14:52
- Actief als: particulier
Re: storingen renault clio
ja hij doet het af en toe maar ga morgen eens beginnen met alles wat er boven op zit weg tenemen en alle stekkers eens te controleren
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 1
- Berichten: 527
- Lid geworden op: 28 aug 2011 10:09
- Actief als: particulier
Re: storingen renault clio
het kan zijn dat de accu is overleden (een kapotte cel) dan krijg je ook de vreemdste meldingen. Dus spanning meten ook met draaiende motor.
Renaults vroeger: Dauphine, R8 (2x), Caravelle, R16, R15, R25 2.2, Safrane 2.0, Vel Satis 2.0T, Vel Satis 3.5V6 initiale, nu Captur limited 0.9
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author - repeating visitor
- Posts in topic: 3
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 08 jul 2023 14:52
- Actief als: particulier
Re: storingen renault clio
zo de batterij laten testen deze gaf nog maar 327 a van 420 a
nu met dat getikt wat regelmatig komt vermoed ik dat het van het contact komt want als ik met de sleutel veel rammel en beweeg tikt hij ook
nu hij doet dan juist als hij opnieuw wil starten terwijl hij bolt dus vermoed dat het contact stuk is of de sleutels slecht .
nu met dat getikt wat regelmatig komt vermoed ik dat het van het contact komt want als ik met de sleutel veel rammel en beweeg tikt hij ook
nu hij doet dan juist als hij opnieuw wil starten terwijl hij bolt dus vermoed dat het contact stuk is of de sleutels slecht .
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 472 Weergaves
-
Laatste bericht door Pepone
-
- 1 Reacties
- 545 Weergaves
-
Laatste bericht door mechanic
-
- 5 Reacties
- 412 Weergaves
-
Laatste bericht door scarface450
-
- 0 Reacties
- 182 Weergaves
-
Laatste bericht door heca
-
- 0 Reacties
- 351 Weergaves
-
Laatste bericht door Cliotcest1
-
- 1 Reacties
- 307 Weergaves
-
Laatste bericht door IanMoone