Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Wij hebben sinds kort een Renault scenic uit 2000.
We hebben de distributie riem laten vervangen maar sindsdien doet de radio het niet meer goed. Gaat steeds van de zender af, dan weer ineens springt hij over naar de cd. Dan weer gewoon de...
in 2017 meldde ik reeds een wispelturige CV: dat is weer begonnen
Nu heb ik de volgende verschijnselen:
CV met de hand/of met de AB/of met wegrijden gaat altijd goed op slot maar onvoorspelbaar afwisselend wel/niet open
Ik heb een Scenic 1 uit 2003 waarbij de mistlampen branden bij het remmen.
Ook gaan mijn knipperlichten beide kanten sneller bij het remmen. Bij een regenachtige dag als mijn ruitenwisser aan staat en ik moet remmen gaat automatisch...
hallo bij mijn scenic werken de buiten spiegels niet kan ze niet verstellen links en rechts werken beide niet.
wat ik ook doe niets werkt heb gekeken naar zekering maar die vind ik niet.
wie weet raad wat het kan zijn met de hand verstellen lukt ook...
heeft iemand een tekening hoe je aux kunt krijgen uit een tuner list radio uit een scenic 1
ik wil een aux kabel intern vast zetten op de print.
om telefoon aan te sluiten
ik heb een kabel om in te pluggen maar dat werkt niet op tunerlist je kunt...
Ik hoop dat jullie me hier kunnen helpen.
Heb een Yatour maar het lukt mij niet om hem aan de praat te krijgen.
Zie foto's hoe ik de yatour heeft aangesloten.
Yatour kastje gaat ook geen lampje branden, terwijl alles wel goed...
Ik stapte gisteren in de auto, en rook een vage electronica lucht. ( VOORDAT ik het contact aan deed. )
Geprobeerd om de bron te vinden, zoals zekeringkast, dashboard, deur. Maar niets wees op een locatie. Wel merkte ik op dat mijn...
Ik ben sinds een half jaar eigenaar van een Renault Scenic 2001 1400 16v. Tot nu toe probleemloos gereden mede omdat de wagen steeds door de vorige eigenaar altijd in de merkgarage is onderhouden+ - 185000km en pas alles laten...
Beste mensen.
Renault Scenic 2001
Vandaag wilde ik 1 lampje vervangen van de kachel, aanjager bediening. Per ongeluk sluiting gemaakt bij het wisselen. Alle zekeringen nagekeken, alles goed. Aanjager doet het ook alleen de lampjes (3 stuks) doen het...
Heb afgelopen week een Scenic gekocht uit 2003.
heb 2 sleutels ontvangen waarvan 1 sleutel de cv niet werkt maar wel ermee start.
de lampje van de sleutel brand wel als ik op de knopje druk.
Is er ergens een procedure te vinden om het opnieuw in te...
Deze had ik een aantal weken geleden verwijderd, maar nu ben ik toch wel erg benieuwd waar de stekker met rode en zwarte draad ingeplugd moet worden. (door de weken ertussen de locatie...
Hallo allemaal.
Ik heb een Renault Megane Scenic uit 2002. Sinds een aantal maanden heb ik een fors probleem. Mijn auto start de ene keer zonder problemen, de andere weer niet. Als hij start kan ik ermee rijden, maar zonder melding stopt hij er...
Ik heb een Renault Scenic 2.0 uit 2002.
Omdat ik een radio wilde met meer mogelijkheden heb ik de standaard radio vervangen door een Pioneer DEH-6400bt die ik nog had liggen.
Frontje halen van de sloop, overzetten en aansluiten. No problemo...
Ik heb sinds 3 weken of zo het probleem dat als het kinderslot actief is ook de voorramen niet werken.
Wanneer ik het kinderslot uit zet werken alle ramen naar behoren.
Dus de mechaniek is verder wel goed.
hallo, ik wil zelf mijn startmotor vervangen maar weet niet hoe ik hem moet uitbouwen
weet iemand hoe ik moet beginnen en hoe ik hem moet uitbouwen.
Het gaat om een scenic 2ltr uit 1999
Alvast bedankt, :D
Nu sinds een 2 weken een Renault scenic 1.9 dci uit 2002 en sinds vandaag hoor je binnen in een geluids signaal net als of je telefoon accu leeg is.. koppelde het eerst aan het climat control/airco want vanuit die hoek komt het maar komt ook nergens...
hallo, ik wil zelf mijn startmotor vervangen maar weet niet hoe ik hem moet uitbouwen
weet iemand hoe ik moet beginnen en hoe ik hem moet uitbouwen.
Het gaat om een scenic 2ltr uit 1997.
Alvast bedankt,
Bij het verwijderen van mijn deurpaneel, trok ik de 8 draadjes los van de kontakten onderzijde bedieningsknopje.
Normaal zit daar een 8 polige stekker op, deze had de vorige eigenaar verwijderd en vervangen door 8 losse stekkertjes, en zoals ik al...
Ik heb een beetje vreemd probleem met mijn Scenic 1.6 16v uit 2000.
Het probleem is namelijk dat de centrale deurvergrendeling niet altijd werkt bij het ontgrendelen van de auto.
Op het moment dat het ontgrendelen van de auto niet werkt met...
hallo beste renault rijders heb mijn project klaar onze scenic van 2001 expresion had geen mist lampen voor
maar nu wel orgineel via de stuur schakelaar was even zoeken maar het werkt
de renault megane scenic 1 en phase 2 zijn voor berijd van af...
Wanneer het kontakt uit staat klopt het dat op de autoradio aansluiting 12V blijft staan? Ik dacht altijd kontakt uit alle verbruik afgeschakeld. Dit vraag ik omdat nu weer s'morgens de accu leeg staat, mogelijk dat de
radio inwendig stroom lekt...
Sinds deze week heeft mijn Scenic een nieuw probleem.
Iets te hard over een drempelTJE rijden resulteert in het afslaan van de motor, maar het contact blijft er wel op. Dus alle lampjes op het dashboard lichten op, auto staat nog in de versnelling...
hallo alle maal volgens mij heb ik de dynamo stuk hij laat de accu niet meer
als ik de accu klem los maak blijft de motor rustig door draaien'
maar hij laat de accu niet op iemand een idee of het iets anders is of is toch de dynamo stuk
groetjes...
Binnenkort word ik eigenaar van mijn eerst Renault namelijk Scenic uit 2002.
Hier zit een radio in die vanaf de fabriek is ingebouwd. Deze werkt niet omdat deze continu vraagt om een code, deze weet de garage niet en zit ook niet bij...
Ik heb het volgende probleem, m'n standlicht rechts vooraan, rechter achterlicht en verlichting bediening verwarming werken niet. Ik heb alle lampen nagekeken, die zijn niet stuk, heb de zekeringen nagekeken, en die werken ook allemaal behalven die...
Hallo, even voorstellen RenéKramer en sinds een paar maanden in het bezit van een Renault Scenic I (2003) met automatische Climate Controle.
Probleempje wat ik heb is met de Kachelaanjager. Deze motor...
Voordat ik de boel er uit ga slopen vraagje over het display in het midden van het dashboard dat temperatuur en tijd aangeeft. Sinds kort zien we geen aanduiding meer. Is dit wellicht een bekende?
Ik heb een scenic uit 2002 met daarin een renault radio type tunerlist met cd wisselaar.
Graag wil ik hier mijn I-pod op aan sluiten. Hoe kan ik dat voor elkaar krijgen.
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum