vage storingen ?

Radio, elektrische ruiten & stoelverstelling, centrale vergrendeling, etc.

Topic author
fabianrenzo
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 1
Berichten: 14
Lid geworden op: 09 mar 2022 19:56
Actief als: particulier

vage storingen ?

Bericht door fabianrenzo »

Hallo ben in bezit van een Laguna 2 grandtour 2.0 T van 2006...
Ik heb de auto vanaf maart...iedereen verklaarde mijn voor gek...behalve bij de APK..Ik had een steekproef, en de steekproefmonteur die kwam zei, jawel ..deze Laguna ziet er nog zeer goed uit, zeer netjes...okey genoeg complimenten...nu doet mijn elektrische raam niet meer, bestuurderskant...en de verlichting van de achterdeur links en dashboard verlichting doen ook niets...dacht eerst ff een nieuwe schakelaar...not,...maar af en toe ruik ik ook als ik de passagier ramen bedien een beetje raar luchtje...en dat luchtje ken ik zeker...lijkt wel op spanningsdraden die aan smeulen zijn...dus ik denk als ie bekrachtig word krijg je natuurlijk een spanning door de kabel...Pas had ik mijn auto gewassen en toen deden ook alle ramen het niet?? alleen als contact aan had, kon ik 1 raam na beneden doen en niet meer omhoog....auto uit, op slot....auto in..en kon ik mijn raam weer omhoog doen...nu doen ze het wel behalve bestuurderskant...Nu zag ik ook You Tube een filmpje van een Senic uit 2004....die had ook allemaal rare storingen en de achterramen doen het niet...en daar zat een stekker onder de stoel, en ja hoor door vocht of weet ik veel, alle kabels of door of verrot door sluiting....

Dus heb 2 vragen 1- beschikt iemand hier van een electr. schema betreft verlichting en electrische ramen, ( zal in bijlage een foto als voorbeeld erbij doen)

Vraag 2, zit in de Laguna ook zo stekker onder de stoel en welke stoel..haha, voordat ik alles verkeerd gaat demonteren...
Graag hoor ik van iemand,

mvg,

Fabian
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht