Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Vandaag mijn 2016 Espace Intens DCI 160 EDC ingeleverd en een nieuwe Espace TCE 225 GDF EDC Initiale Paris in ontvangst genomen.
Er zijn fors wat wijzingen in de auto te vinden die hopelijk niet de problemen hebben zoals in mijn 2016 auto
Oa. V8 software, grotere microfoon voor de carkit en op een betere plek. Mooiere en slimmere plek voor de leeslampjes. Verlichting in de armsteunbak. Wel werkende voetsensor voor achterklep ( ook met wegklapbare trekhaak). Andere hoofdsteun houders. Shark antenne voor radio/gsm, ontvangst is nu perfect en de geluidskwaliteit met bellen super.
Zal vast nog meer ontdekken de komende dagen, voorlopig geniet ik al van de ronduit snelle motor die nog niet eens vol vermogen geeft ivm het inrijproces.
Jan 2019 Espace V Initiale Paris TCE 225 EDC GPF Gris Titanium full options
Veel plezier met je nieuwe aanwinst, bij Renault kun je beter niet meteen de eerste modelseries kopen........
Grand Scenic III Ph3 Limited 1.2 Tce
Trafic III L2h1 Luxe Dci145 EU6
Voorheen;
Espace IV PH2 init 3,5V6
Laguna III sedan GT 2.0T
Trafic II Ph2 2.5Dci L1H1
Laguna II Grand Toer Ph2 2 GT 2.0T
Megane CC Ph1 2.0 dyn
Scenic II Ph1 2.0 dyn
Trafic II Ph1 2.5Dci L1H1
Laguna II Grand Toer Ph1 1.8 Priv
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik heb een Kadjar 1.2 uit 2016.
Wat mij opvalt is dat in stilstand geen probleem is om tussen versnellingen te schakelen. Tijdens rijden of op toerental schakelen tussen 1e en 2e versnelling, maar ook terugschakelen van 3e naar 2e versnelling, het...
In de auto zitten nu NGK SILZKFR8E7S bougies. Maar als ik kijk op winparts.nl dan zouden deze bougies niet geschikt zijn?
Kan ik deze aanhouden als ik er nieuwe in zet of de NGK ILKAR7J7G aanhouden welke door winparts geadviseerd wordt?
En, past dit...
Heeft iemand na het vervangen van de remblokken vooraan ook het probleem gehad van precies lucht bij het induwen van het pedaal ? Bij pompen op het pedaal hoor ik ook alsof het pedaal een blaasbalg is. Normaal hoeft men toch niet te ontluchten na...
Sinds 6 maanden doet mijn auto rare dingen en niet altijd.
Zoals:
- sluiten met de sleutel erin
- niet sluiten bij weglopen/op knop drukken (10min later wel te sluiten met knop)
- niet openen met op knopje klink te duwen, na 10x duwen als...
Ik ben al even aan het zoeken maar kan dit nergens vinden,
Hoe schakel ik de traction control uit bij een Renault Kadjar Energy 160 Tce Intens 2019 (automaat)
Tijdje geleden vredelijk vast gezeten in nat modderig gras en kwam daar dus echt niet meer...
In verband met het feit dat mijn man zijn hybride auto moet inwisselen in een 100% elektrisch, zal ik mijn Zoë ZE40 moeten verkopen omdat beide auto’s niet onze caravan kan trekken.
Er staat slechts 38.500 op de teller, heeft begin november twee...