Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Weet er iemand hoe je de voorste zetels uit een laguna break van 2001 kan krijgen?
Volgens mij moet je die er vrij eenvoudig uitkrijgen,echter lukt het me totaal niet....
Hoe het precies moet weet ik uit mn hoofd ook niet.
Of ze zitten in het interieur op elke hoek van de rails, of aan de onderkant van de auto.
Maak de accu los als er airbags aanwezig zijn.
hi,heb idd ergens al gelezen dat ze aan de onderkant van de wagen vast zitten,stom van me om dat niet eerst te checken!!!
Nu,dat van die airbag wist ik niet. Dus,je moet de accu eerst los koppelen om te voorkomen dat ze zouden afgaan of wat?
GReeTz,Peter...
Geadviseerd wordt met alles wat je uitvoerd wat betrekking heeft de airbag de rekeneenheid te vergendelen. Naar mijn weet alleen de laguna III kan dit niet hebben gezien dan de rekeneenheid defect gaat. Omdat dit niet mogelijk is bij veel mensen die hobbyen is het beste wat je kunt doen de accu loskoppelen. Dan heb je een stukje meer zekerheid dat inderdaad de airbag niet afgaat.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Wie mijn posts van de laatste weken een beetje heeft gevolgd weet dat ik nog een Megane I had aangeschaft. Heb hiervan het interieur omgewisseld met die van mijn Berline.
Beetje getwijfeld maar de break mag weg. Forum vraagprijs 500 euro....
Hierbij verkoopt de school een Laguna voor onderdelen.
Motor is perfect in orde en start direct.
De koppeling is eruit geweest maar werkcilinder afgebroken.
Lederen interieur en slechts 110500 km...
De afdekkap linksvoor van mijn Laguna 3 Grandtour is verdwenen. Heeft iemand er een liggen voor een schappelijke prijs? Bij voorkeur zilvergrijs/goud metallic. Zie ook foto's
Ik ben de blije nieuwe eigenaresse van een Laguna 2 echter met een handrem storing. nu wil de garage met mij kijken of het probleem opgelost kan worden met het vervangen van een relais in de elektromotor. Maar welke moet ik bestellen..? Tips?...
Ik ben op zoek naar een knappe set 17” velgen voor mijn Laguna 3.
Edit: ik heb eind januari een Laguna 3 gekocht waar 18” velgen onder zitten. Ik vind deze band/velg combinatie te weinig comfort leveren, vandaar dat ik op zoek ben naar een maatje...