Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Ik ben heel benieuwd hoe de reactie zal zijn... zowel in Antwerpen als in Maastricht...Buck_Rogers101 schreef:@CerielK : Ik heb zonet een mail verzonden naar Renault Antwerpen met de door mij bekende info en de vraag of zij hiervan reeds op de hoogte zijn.CerielK schreef:Ik ga hier morgen ook mee naar de dealer, vooral ook het feit dat elke 200tce op YouTube makkelijke volle kracht trekt op de hp en nm meters en die van mij max 75%... dat icm 215km/h top (berg af) en 0-100 timen op minimaal 9s en het verhaal op het duitse forum zou toch voldoende moeten zijn voor actie...Buck_Rogers101 schreef:Mils schreef:Op het duitse forum staat pas te lezen dat het "niet volle vermogen" leveren van de TCE200 zou liggen aan de turbo.
Er zou een probleem zijn met de schoepenlagers van de turbo waardoor hij niet de volle laaddruk zou kunnen geven.
De leverancier van de turbo's zou er met "hoge prioriteit" aan werken. Daimler blijkt dat probleem ook te hebben.
https://www.talisman-forum.de/index.php ... &pageNo=26
Bedankt Mils, ... ik heb de volledige thread doorgelopen en een probleem met de turbolader zou wel eens kunnen.
Ik tracht dit aan te kaarten bij m'n dealer ... maar ik vrees wel dat ik een rapport van een testbank met een bewezen lager vermogen zal moet voorleggen vooraleer Renault iets zal willen ondernemen...