Beste Talisman eigenaren,
Als eerst wil ik u feliciteren met jullie waanzinnig mooie wagen! Het is een lust voor het oog, zowel binnen als buiten.
Aangezien ik in afzienbare tijd de aanschaf van een Talisman overweeg, ben ik erg nieuwsgierig naar de ervaringen van de mensen die er reeds één bezitten en er al (een tijd) mee gereden hebben.
Wat zijn de eigenschappen (positief, negatief of neutraal ter info)?
En is er iemand met een DCi 110 motor die mij kan vertellen hoeveel l/km die rijdt?
Alvast bedankt!
Edit: klein tekst foutje
Zijn er mensen die ervaring wil delen?
-
Mooky
Topic author - Lid

- Actief als: particulier
Zijn er mensen die ervaring wil delen?
Trotse bezitter van een Renault Talisman Intense, 110 DCi, Bleu Cosmos, 19" Alizarine velgen, Pack Easy Park Assist, Pack Cruising, R-Link 2 met 8,7" touchscreen en Bose geluidssysteem.
| Link: | |
| BBcode: | |
| HTML: | |
| Hide post links |
-
Mooky
Topic author - Lid

Re: Zijn er mensen die ervaring wil delen?
Zo te zien, heeft er nog niemand zich geroepen gevoeld om een reactie te plaatsen.
Ik hoop dat dit nog wel gaat gebeuren, aangezien er nogal weinig te vinden is aan persoonlijke en particuliere ervaringen met de Talisman. Hoop hiermee dus een steentje bij te dragen aan de informatie voorziening (in het Nederlands). =)
Edit: klein taalfout
Ik hoop dat dit nog wel gaat gebeuren, aangezien er nogal weinig te vinden is aan persoonlijke en particuliere ervaringen met de Talisman. Hoop hiermee dus een steentje bij te dragen aan de informatie voorziening (in het Nederlands). =)
Edit: klein taalfout
Trotse bezitter van een Renault Talisman Intense, 110 DCi, Bleu Cosmos, 19" Alizarine velgen, Pack Easy Park Assist, Pack Cruising, R-Link 2 met 8,7" touchscreen en Bose geluidssysteem.
| Hide post links |
-
Maurice70
- Lid - eerste logo binnen

Re: Zijn er mensen die ervaring wil delen?
Ik heb de 110 pk DCI gereden en was pittiger als mijn huidige 112 pk Peugeot 508.
Rijdt lekker, niets mis mee.
Omdat ik een automaat wil en geen bijte…login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
Rijdt lekker, niets mis mee.
Omdat ik een automaat wil en geen bijte…login om de rest van dit onderwerp te kunnen lezen.
| Hide post links |
Dit onderwerp heeft nog 451 niet getoonde antwoorden
Je moet ingelogd zijn om de reacties in dit onderwerp te kunnen bekijken. Inloggen kan met de naam --> gastlezer <-- , wachtwoord --> gast <--.Dit is om het dataverkeer veroorzaakt door robots te beperken,zo proberen we het forum gratis te houden.
Registreer Aanmelden
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht