Kadjar, een auto zonder problemen

Gebruikersavatar

mp3
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 4
Berichten: 109
Lid geworden op: 01 nov 2014 15:22
Actief als: particulier
Locatie: belgie

Re: Kadjar, een auto zonder problemen

Bericht door mp3 »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

@captur .... werkt jouw afstandsradar?
Kadjar bose tce titanium grijs,safety pack,parking pack,leder pack,winterpack downgrade 17’’!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

rmdkg685
lid
lid
Posts in topic: 2
Berichten: 290
Lid geworden op: 18 okt 2013 10:25
Actief als: particulier

Re: Kadjar, een auto zonder problemen

Bericht door rmdkg685 »

welk bedoel je , de park assit of de auto break assit bij evt aanrijdings gevaar
park assit werkt perfect, break assit gelukkig nog niet nodig gehad , ook nog nooit melding van gehad
Megane 4, 2018

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

mp3
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 4
Berichten: 109
Lid geworden op: 01 nov 2014 15:22
Actief als: particulier
Locatie: belgie

Re: Kadjar, een auto zonder problemen

Bericht door mp3 »

break asssits, pre collision warning ....

Ik ook nog geen melding gehad, en dat verontrust me wel, aangezien ik al verschillende malen heb 'proberen' te triggeren, heb dossier bij renault lopen ...
Kadjar bose tce titanium grijs,safety pack,parking pack,leder pack,winterpack downgrade 17’’!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

bkp
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 86
Lid geworden op: 15 feb 2014 21:52
Actief als: particulier

Re: Kadjar, een auto zonder problemen

Bericht door bkp »

Hier ook een tevreden Kadjar rijder !! 1 klein minpuntje in het donker zit ik nog wel eens te zoeken naar het knopje voor de spiegels in te klappen. Dat had wel verlicht mogen zijn :cry2:
Grand Scenic Energy TCe 160 EDC Initiale Paris :dance:
Two-tone Blanc Nacré/Noir Nappaleder Initiale Paris,Panorama dak, extra reserve wiel, 5jaar garantie. :thumb:
Gehad,Kadjar Energy Tce 130 EDC :thumb:
Bose uitvoering. Met panoramadak en een
Renault Captur TCe 120 EDC Dynamique :thumb:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

McSherman
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 49
Lid geworden op: 02 sep 2016 08:43
Actief als: particulier
Locatie: Gemert

Re: Kadjar, een auto zonder problemen

Bericht door McSherman »

Na twee weken, 2200km, waaronder een week in de Ardennen, kan ik zeggen dat ik nagenoeg zonder problemen ondervonden te hebben gereden heb.
Een resonerende rechter speaker is eigenlijk het enige wat me gestoord heeft, maar dit gaat door de dealer opgelost worden. Voor de rest geen rare bijgeluiden en ook geen horten en stoten waargenomen! Op de terugweg afgetankt en even de werkelijk gereden kilometers en getankte liters vergeleken: 206km en 12,84l getankt....komt op 1:16,0 nogwat, ik ben ZEER tevreden!!
Renault Kadjar 130Tce Intens met Pack Easy Park Assist Bleu Cosmos.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Megane-GT-line
Lid
Lid
Posts in topic: 4
Berichten: 44
Lid geworden op: 04 okt 2016 14:38
Actief als: particulier

Re: Kadjar, een auto zonder problemen

Bericht door Megane-GT-line »

Ik ben nu 2 weken de gelukkige bezitter van een Kadjar 1.6 dCi 130 4WD Bose en zo'n 2500 km gereden. Wat een heerlijke auto zeg! Elke dag een feestje om te mogen rijden ;-)

Nadelen/minpuntjes die ik heb kunnen ontdekken:

-Navigatie icm TT Trafic/Live Services is echt een drama. Waarschuwingen en omleidingsroutes voor files die er niet staan. Zonde van de 49 euro voor dat abonnement. Ik mis echt het Carminat systeem qua navigatie uit mijn Megane. Live Services was daarin wel accuraat.
-Geen lampje in het dashboardkastje
-Ramen blokkeren werkt gelijk op alle ramen en niet alleen achter.
-Spiegels klappen niet automatisch in
-Kinderslot via knopje op de deur en niet via een apart knopje te bedienen (zoals in Megane).

Al met al erg tevreden.....
Megane Estate 1.2 TCe 130 PK GT-Line (2018)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



td22
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 1
Berichten: 11
Lid geworden op: 08 okt 2016 12:56
Actief als: particulier

Re: Kadjar, een auto zonder problemen

Bericht door td22 »

Ook tevreden met de Kadjar. Wel vind ik het merkwaardig dat bij Renault schijnbaar niemand werkt met enige ervaring van interfaces. Kijk eens over de schutting bij Apple of Google zou ik zeggen. Maar verder een heel prettige auto. Voor mij was met name het 'hogere zitten' een belangrijke overweging en daarnaast het toch wel stoere uiterlijk.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



postme
3-posting-rookie
3-posting-rookie
Posts in topic: 1
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 okt 2016 20:32
Actief als: particulier

Re: Kadjar, een auto zonder problemen

Bericht door postme »

Een week geleden mijn Kajar opgehaald.
De eerste 1200Km staan erop en de auto bevalt goed.
Ik kom van een Megane en ik moet zeggen dat het wel wennen is.
Je mist toch enkele dingen die "gewoon" waren in de Megane maar dat is een kwestie van wennen.
Heb wel enkel keren mijn auto vergeten af te sluiten, die keyless entry in de Megane was erg handig.

De grootste ergernis is toch wel het Navigatie systeem.
Waar het Carimat systeem met live services perfect werkte , is het nu een ramp met waarschuwingen /omleiding routes.
Het lijkt wel of er totaal niet nagedacht is hoe een systeem in de praktijk wordt gebruikt.

Gelukkig ben ik niet de enige die hierover klaagt en hoop dat dit snel opgelost wordt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



sup
lid
lid
Posts in topic: 2
Berichten: 182
Lid geworden op: 17 aug 2015 23:26
Actief als: particulier

Re: Kadjar, een auto zonder problemen

Bericht door sup »

Nou ik moet zeggen had gisteren vrienden op bezoek en zij reden in een Scénic van denk 2009 of 2010.Hadden er plezier van hun auto en zagen voor het eerst mijn Kadjar. Model zegt ie top maar toen ie zag dat er geen handschoenkastje verlichting in zat en geen automatische inklapbare spiegels en weinig verlichting op schakelaars. Had de Scenic allemaal wel en ik zag ja en ook geen zonnebrilhouder bij de Kadjar.Over R-LINK2 niet zoveel over gehad. Hij werd gewoon klein beetje aangebrand en zeg pvd wou eventueel een Kadkar kopen maar wil er niet op achter uitgaan als ze dat al niet kunnen hoeft het niet meer.Ik zeg hij rijdt top maar nee was klaar met hem..Moest er wel om lachen maar zulke kleine dingen kunnen ergernis vormen en snap ook niet dat Renault zulke kleine dingen gewoon niet standaard heeft gemaakt.Ze missen nu een Kadjer voor de verkoop
Kadjar TCE Intens Automaat benzine ( heerlijk ). Rouge flamme. R-link 2 ( oude versie :naughty: :cry2: )

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

McSherman
Lid
Lid
Posts in topic: 2
Berichten: 49
Lid geworden op: 02 sep 2016 08:43
Actief als: particulier
Locatie: Gemert

Re: Kadjar, een auto zonder problemen

Bericht door McSherman »

.....Alsof je de aankoop van een auto af laat hangen van een lampje in het dashboard kastje, of het ontbreken van verlichting op schakelaars; Ikzelf hou mijn ogen op de weg en weet tóch alle schakelaars te vinden.
Renault Kadjar 130Tce Intens met Pack Easy Park Assist Bleu Cosmos.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



sup
lid
lid
Posts in topic: 2
Berichten: 182
Lid geworden op: 17 aug 2015 23:26
Actief als: particulier

Re: Kadjar, een auto zonder problemen

Bericht door sup »

Klopt maar daarom had ik dit ook vermeld hier en hij maakte er echt een issue van .Dacht ook eerst dit is gespeeld neu neu verre van dat. Zo leer je weer elke dag
Kadjar TCE Intens Automaat benzine ( heerlijk ). Rouge flamme. R-link 2 ( oude versie :naughty: :cry2: )

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Gerbrandmeijer
repeating visitor
repeating visitor
Posts in topic: 2
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 okt 2016 19:21
Actief als: particulier
Locatie: Drachten
Contacteer:

Re: Kadjar, een auto zonder problemen

Bericht door Gerbrandmeijer »

Problemen met mijn Kadjar!!!
Update 10/11/2016
Inmiddels bij de dealer geweest (ABD te Drachten) Koppeling begon tijdens het wegrijden plakkerig aan te voelen, alsof de koppelingsplaten kapot zijn. (wachten tot de 8ste lukte wilde ik niet meer) Verder maakte de bak tussen de 60 en de 80 km zo nu en dan een schurend geluid en dit is ook voelbaar wanneer je de pook beet hebt.
De dealer, in deze ABD te Drachten zou in eerste instantie een software wijziging toepassen waarvan ik uiteraard ontzettend schrok! Dat woord "software" kan ik zo langzamerhand niet meer horen! De monteur neemt de auto na goedkeuring mee naar huis voor een test, blijkt niet de oplossing te zijn. Vervolg is dat Renault aangeeft de bak te voorzien van een andere olie...? (Wat betekend dit?) klinkt ook niet hoopvol eerlijk gezegd maar daar is nu eerst het wachten op... wordt vervolgt! Ben ondertussen mijn Kadjar een dikke week kwijt! 7000km gereden en bijna 8 weekjes oud... het vertrouwen in mijn Kadjar is hiermee vervlogen! Overigens niet in ABD vooralsnog... maar de angst begint te overheersen!
Als het gevoel en de oplossing niet goed is ben ik van plan Renault en ABD op korte termijn in gebreke te stellen.
Ik houd jullie op de hoogte al kan dit wel even duren... prioriteit is nu even mijn Kadjar waar ik zo blij mee was.
Renault Kadjar Extase 130PK Benzine EDC 7-traps automaat Gris Titanium KPN

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



larsdijkstra 16v
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 1445
Lid geworden op: 09 aug 2013 08:12
Actief als: particulier

Re: Kadjar, een auto zonder problemen

Bericht door larsdijkstra 16v »

Beste Gerbrand. Jammer dat dit gebeurt maar kan een keer gebeuren, ik snap je schrik wel natuurlijk. Geef Renault en ABD de kans het op te lossen (wie weet nieuwe koppeling en/of bak) en je kunt weer verder. Het vertrouwen in je Kadjar kun je dan weer behouden. succes!
Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008 + Megane l Cabrio 2.0 16v Aria F4R 2003

Ex: Mégane Hatchback 2.0 16v 1999 F7R, Laguna ll GrandTour 2.0 16v Turbo 2007, 19 16v Cabrio 1993, Renault 19 16v 1991

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



zandbak
lid
lid
Posts in topic: 2
Berichten: 258
Lid geworden op: 22 jan 2016 15:29
Actief als: particulier

Re: Kadjar, een auto zonder problemen

Bericht door zandbak »

Tja als ze over een software update beginnen bij iets wat mechanisch vanuit de versnellingsbak komt zou ik ook het idee krijgen dat ABD niet echt kundig is... Tevens het toepassen van andere olie klinkt meer als een lapmiddel dan een daadwerkelijke oplossing. Mijn ervaring is dat de bak vanzelf vastloopt of je drukgroep/koppeling het gaat begeven. Je hebt dan uiteraard geluk dat je een nieuwe auto rijd met 2 jaar garantie. Heb je overigens een handbak of automaat?
Renault Talisman ph2 160tce edc Intens business, Pack drive & lane assist, 18” LM, Cosmos blue, 2021

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Gerbrandmeijer
repeating visitor
repeating visitor
Posts in topic: 2
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 okt 2016 19:21
Actief als: particulier
Locatie: Drachten
Contacteer:

Re: Kadjar, een auto zonder problemen

Bericht door Gerbrandmeijer »

Ik heb een Renault Kadjar 130PK Benzine met een 7-traps automaat... :doh:

post165680.html#p165680
Renault Kadjar Extase 130PK Benzine EDC 7-traps automaat Gris Titanium KPN

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



jimbo kad intens
repeating visitor
repeating visitor
Posts in topic: 1
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 apr 2016 08:55
Actief als: particulier

Re: Kadjar, een auto zonder problemen

Bericht door jimbo kad intens »

heb een kadjar tce 130 intens
en rij nu al 5 maanden probleemloos
enige minpunt vind ik de zogenaamde inklapspiegels die jezelf nog met knopje moet inklappen
en soms als je al eindje weg bent ineens opmerkt dat ze nog ingeklapt zijn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Megane-GT-line
Lid
Lid
Posts in topic: 4
Berichten: 44
Lid geworden op: 04 okt 2016 14:38
Actief als: particulier

Re: Kadjar, een auto zonder problemen

Bericht door Megane-GT-line »

Ik heb ineens dat mijn actieradius op 9990 km blijft staan. Na verloop van tijd is hij gezakt naar 4990 km. Erg vreemd. Als hij echt zoveel km op een tank kan rijden is het natuurlijk prima ;-) Binnenkort maar even langs de dealer.

Verder blijf ik het irritant vinden dat je een hendeltje moet omhalen voor de tankklep. Er geen lichtje is in het handschoenenkastje. Er geen Carminat navigatie in zit. Hij geen geluid maakt bij flitspalen.
Megane Estate 1.2 TCe 130 PK GT-Line (2018)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Dingelbert
Lid
Lid
Posts in topic: 3
Berichten: 49
Lid geworden op: 10 jul 2013 10:52
Actief als: particulier

Re: Kadjar, een auto zonder problemen

Bericht door Dingelbert »

Misschien af en toe wel een Kadjar met problemen, maar een goede dealer scheelt een stuk
Gisterochtend bij een poging tot starten allerlei meldingen en piepjes, maar geen vertrouwd geluid van een startmotor.
Dealer gebeld. Meteen terplaatse om een defecte accu te constateren (24000 km). Even doorstarten, naar de dealer, nieuwe accu en "goede feestdagen". Een tevreden Kadjar-rijder dus nog steeds. :D
Dauphine, Gordini, R5, R5 TS, R5 Alpine, Alpine A310, Fuego, R9, R11, R11, R11, R21 Nevada, Laguna I, Laguna I, Laguna I, Laguna II, Laguna II GT, Laguna II, Nissan Qashqai, Kadjar TCe 130 Bose en Clio TCe 90 S&S Authentique

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Megane-GT-line
Lid
Lid
Posts in topic: 4
Berichten: 44
Lid geworden op: 04 okt 2016 14:38
Actief als: particulier

Re: Kadjar, een auto zonder problemen

Bericht door Megane-GT-line »

Kadjar-renault schreef:Ik heb ineens dat mijn actieradius op 9990 km blijft staan. Na verloop van tijd is hij gezakt naar 4990 km. Erg vreemd. Als hij echt zoveel km op een tank kan rijden is het natuurlijk prima ;-) Binnenkort maar even langs de dealer.

Verder blijf ik het irritant vinden dat je een hendeltje moet omhalen voor de tankklep. Er geen lichtje is in het handschoenenkastje. Er geen Carminat navigatie in zit. Hij geen geluid maakt bij flitspalen.
Ze hebben het probleem opgelost. Ik kan weer zien hoeveel km ik op mn benzinetank kan rijden. Ze hebben de software er vanaf gehaald en er weer opnieuw opgezet.
Megane Estate 1.2 TCe 130 PK GT-Line (2018)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

coolhva
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 1
Berichten: 19
Lid geworden op: 20 jan 2017 11:40
Actief als: particulier

Re: Kadjar, een auto zonder problemen

Bericht door coolhva »

Ik rij sinds Juli 2016 een Kadjar Energy dCi 110 EDC Bose met alle opties:

Pack Lumière (PKPLD1)
Pack Technology (PK91L1)
Pack Winter (PKHE01)
Speciale metaallak ’Blanc Nacré’ (QPA$MVS)
Bekleding rundleder antraciet (CUIR01)
Elektrisch verstelbare bestuurdersstoel (SGAV07)
Inklapbare trekhaak

In de tussentijd ben ik naar Italië op vakantie geweest en het is een fantastische auto, hij rijd heerlijk, enorm goed zicht, goede stoelen.... maar....

De GPS positie fixeren duurt soms 15 minuten. De dealer en zelfs Renault NL zelf hebben de mogelijkheid gehad om dit probleem op te lossen maar zijn daar niet in geslaagd. Eind februari komt een nieuwe Talisman Initiale Paris en de dealer neemt, in samenwerking met Renault, deze Kadjar weer in.

Ik ben blij voor iedereen die een Kadjar rijdt en daar voolop van kan genieten, voor iedereen die problemen heeft met de GPS, "you are not alone"...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Prancer
repeating visitor
repeating visitor
Posts in topic: 1
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 dec 2016 11:33
Actief als: particulier

Re: Kadjar, een auto zonder problemen

Bericht door Prancer »

Captur-002 schreef:Wij rijden nu nog in een Captur HH, geen problemen mee gehad is nu 13 maanden oud en we krijgen in mei een Kadjar intens Tce 130

Ik ben heel benieuwd of de kadjar bevalt na het rijden van een captur.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Obelikx
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 1
Berichten: 11
Lid geworden op: 25 aug 2016 09:22
Actief als: particulier

Re: Kadjar, een auto zonder problemen

Bericht door Obelikx »

Ik rijd nu sinds 3 weken een Kadjar intens Beige Dune. Ik ben zeer tevreden en mijn gezinsleden ook.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Butcher47
repeating visitor
repeating visitor
Posts in topic: 1
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 mei 2017 19:13
Actief als: particulier

Re: Kadjar, een auto zonder problemen

Bericht door Butcher47 »

Perfecte wagen! Ook prima als caravan trekker! :D :D
Kadjar 1.2 intens zwart 2016

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

h.vdlindt
1-hit-wonder
1-hit-wonder
Posts in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 aug 2017 08:31
Actief als: particulier

Re: Kadjar, een auto zonder problemen

Bericht door h.vdlindt »

CasR schreef:Zeer tevreden over de Kadjar, stil, soepel, prima wegligging. Mijn enige probleem is dat mijn Samsung S6 niet wil koppelen aan R-Link2. Als dat is verholpen ben ik echt 100% tevreden.

Met de aanschaf van onze Kadjar (occasion) hadden wij hetzelfde probleem (Samsung S6 wilde niet koppelen aan R-Link2) wat onze dealer heeft verholpen middels een R-Link2 software upgrade - Met de nieuwste versie werkt alles prima.

Mvg Howard

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

proza
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 144
Lid geworden op: 18 feb 2007 14:40
Actief als: particulier
Contacteer:

Re: Kadjar, een auto zonder problemen

Bericht door proza »

h.vdlindt schreef:
CasR schreef:R-Link2 software upgrade - Met de nieuwste versie werkt alles prima.

Mvg Howard
Kan je aangeven welke versie je nu in gebruik heb. :?:
Renault Kadjar TCe 160 EDC GPF Black Edition 2020 | Kadjar Intens 130 TCe 2017| Scénic II 1.6 16V 2008 | Scénic II 1.5dCi 2007 | Scénic II 1.9dCi 2003 | Scénic 1.9dCi 2001 | Megane 1.6RN 1997 | Volvo 460 1997 | VW Golf 1.9d 1994 | R 19TD 1991 | R 4GTL 1989

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



GuusS
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 51
Lid geworden op: 14 jun 2017 07:59
Actief als: particulier

Re: Kadjar, een auto zonder problemen

Bericht door GuusS »

Ik heb mijn Kadjar nu ong drie weken, ben er mee naar Zuid Spanje gereden en hij bevalt me echt goed. Het enige wat ik slecht vind is de wijze van kaartupdates. Overall ben ik een echte 'fan' geworden.
Kadjar Energy TCe 130 Bose voorzien van Pack Winter en Pack Technology

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Megane-GT-line
Lid
Lid
Posts in topic: 4
Berichten: 44
Lid geworden op: 04 okt 2016 14:38
Actief als: particulier

Re: Kadjar, een auto zonder problemen

Bericht door Megane-GT-line »

Mijn R-link hebben ze 2 weken geleden geupdate.
Mede nav de mail die ik van RN kreeg dat de dealer de update moet uitvoeren.

Ik heb nu versie: 2.2.17.803

Nav heeft 9.12.80.642...

Kan overigens nergens terugvinden wat de laatste versie zou moeten zijn.
Megane Estate 1.2 TCe 130 PK GT-Line (2018)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Gerrit S
1-hit-wonder
1-hit-wonder
Posts in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 nov 2017 16:53
Actief als: particulier

Re: Kadjar, een auto zonder problemen

Bericht door Gerrit S »

Nou, dan hebben wij een maandagmorgen auto.
Huisadres wat al 14 jaar bestaat kan het navigatiesysteem niet vinden. Verkeersborden van 130 km worden regelmatig gelezen als 30km. Snelheidsborden worden tussen de 5 en 10 sekonden weergegeven, daarna vervagen ze. Ben ik dan de enige met deze problemen?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

jiepie
lid
lid
Posts in topic: 1
Berichten: 199
Lid geworden op: 07 aug 2016 20:19
Actief als: particulier

Re: Kadjar, een auto zonder problemen

Bericht door jiepie »

De snelheidsborden vervagen naar iets dat niet meer te lezen is, update brengt misschien een oplossing?
Fiat 850sport -Ford Capri - Mazda 818 -opel kadett - opel kadett 2 - Peugeot 307 -Ford Focus - Nissan Qashqai 1 - Nissan Qashqai 2 - Renault Kadjar

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht